Return us Rohan Lee

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Return us Rohan Lee.


Gast

#51

2015-08-31 07:10

Als politici er zijn voor het volk dan moeten ze wat minder de woordvoerder spelen van de bruine industrie. Mensen als Rohan moet je op handen dragen, zij dragen meer bij tot verstandhouding dan een doorsnee politieke of religieuze vredesduif.

Gast

#52

2015-08-31 08:24

Menselijkheid verdwijnt waar NV-a verschijnt...
Bald no locks

#53

2015-08-31 10:16

Culture - Humble African https://www.youtube.com/watch?v=WriO0at6kBw Bless ya Rohan

I'm on this land, I trouble no one
My desire is to make no problem with no one
None interference, none political
No matter what you do
I see I'm blind and ear and deaf

Chorus:
I'm an humble african
Passing through Babylon
I'm an humble african
Trouble no one say
I'm an humble african
Some said I'm a rastaman
I'm an humble african

Verse 2:
These little hands and simple fingers that I have
They were not made to ? no tear, you hear?
But to move in this of kindness, you see?
And to ? to help my brother pray
Brother better ? this life yeah, oh yeah
It's better to have a friend than to need one
It's better to find a friend than to be in need
Lift up your brother, don't you put him down
?

Chorus:
I'm an humble african
I was born to love my brother
I'm an humble african
United I must be
I'm an humble african
No matter what they say
I'm an humble african

Verse 3:
My forefather came here from the days of slavery
I work until my skin ?
? everytime I speak for my justice
? to name me desagrable still

I pray the day will come
When we all up in peace and inity
No more chasing one and other
Without humanity
I pray the day will come
That we all share what we have
And show the people of the Love
That we have to give love than more

Chorus:
I'm an humble african
Nothing but unity inside
I'm an humble african
Jah stand for us all
humble african
Help me beat my drum inna Babylon
I'm an humble african
Jah you know who I am
I'm an humble african
Stand up inna Babylon


Gast

#54

2015-08-31 10:24

Zeg nee tegen dit inhumane, extreemrechtse beleid van Theo Francken!

Gast

#55

2015-08-31 10:31

A bloody shame, Babylon shall bun

Gast

#56

2015-08-31 10:54

Onmenselijk om iemand na zo'n lange tijd het land uit te gooien. Mensen zijn belangrijker dan regels verdorie!
jos peeters

#57 Re:

2015-08-31 11:07

#16: -  

Dura lex sed lex - en iedereen gelijk voor de wet. 17 Jaar zonder inkomen en zonder uitkering, hoe kan dat zonder criminaliteit en zwartwerk? Zou ik graag eens willen weten, want ik zit in dezelfde omstandigheid. Misschien eens een petitie organiseren voor mij, waarvoor alvast bedankt, want ik ben het slachtoffer omwille van mijn mening (!) van ettelijke zware vervolgingen, puur crimineel, even misdadig administratief en zelfs van foltering ofte sociale guerrilla zoals eens een voorzitter van een arbeidshof het noemde. jpeetersjosgmail - en, ps, hij heeft toch een volledige procedure achter de rug met gratis advocaat, en vergeet niet, als hij hier kan blijven, dat wordt dat een precedent voor massa anderen, want geen discriminatie, of dan wel?


Gast

#58

2015-08-31 11:18

Ik denk dat er veel ergere gevallen zijn dan Rohan lee dat ze daar eerst iets aan doen
Hij woont al 17 jaar in België zonder OCMW of dop ze hebben hem nu tegengekomen bij een rel op café waar hij niks mee te maken had !?? in mijn ogen is hij geen crimineel er zijn andere vreemdelingen die het meer verdienen om teruggestuurd te worden waarom dan iemand die al zolang hier woont en een leven heeft! Ik vind dat ze die mens gerust moeten laten mvg dennis

Gast

#59

2015-08-31 11:37

Omdat godsdienstfanaten, moordenaars en tuig van allerlei allooi telkens weer voorrang krijgen en geregulariseerd worden. Telkens er mensen zich aanpassen aan onze regelgeving en manier van leven door perfect Frans en/of Nederlands te leren, hier werken, omscholen, integreren enz. worden ze het land uitgezet, vaak een wisse dood tegemoet gaande, door kortzichtige domme ambtenaartjes, die niets, maar dan ook niets doen aan het eigenlijke probleem, ze maken het alleen erger!

Gast

#60

2015-08-31 11:41

doet me te veel denken aan Hitler tijdperk

Gast

#61 Schande !!!

2015-08-31 11:44

Een schande voor België, iemand na 17 jaar het land uitwijzen !


Gast

#62 Re: Re:

2015-08-31 11:46

#57: jos peeters - Re:  

 Ik ben hier geboren en van Vlaamse afkomst. Heb 12 jaar een luxeleventje geleden, zonder op de dop te staan en zonder een uitkering te krijgen. nooit, maar dan ook NOOIT heb ik een misdaad gepleegd of heb ik gestolen!!!! Als muzikant kun je nu eenmaal goed overleven met je talent. Vele anderen, met andere talenten zouden dit ook kunnen, maar meestal kiezen deze mensen voor zekerheid, of zijn te onzeker, te onwetend over hun eigen kunnen  en gaan liever werken, dan voor een veel moeilijkere route in hun leven te kiezen, en moeilijke tijden moeten doorstaan, omdat zo'n luxeleven natuurlijk seizoensgebonden is. En geen garantie dat dit altijd zo zal zijn...


Gast

#63 Re:

2015-08-31 11:48

#54: -  

 Sorry, maar het is wel het linkse, en extreem linkse beleid die dit mogelijk maakt. Al deze wetten zijn verkozen en gemaakt door linkse regeringen. Ere wie ere toekomt.


Gast

#64

2015-08-31 13:40

Moet hij plaats maken ofzo? Wat is dit voor onzin man... Schande! Only in Belgium!

Gast

#65

2015-08-31 14:04

Please Free My Brother Rohan Lee!!! Rohan Never Took From the People He Always Gave to The People...WE NEED PEOPLE TO STAND UP!! Rohan stood for me & helped me fight for a cause as he always does. Please set him FREE!!! Let him Stay where he wants to stay. Rohan deserves the BEST...he's worked so hard for all that he has & brings so much peace love and happiness to Everyone. His music is the TRUTH...My Brother Rohan is the TRUTH!!! SET HIM FREE!!! BLESS.


Gast

#66

2015-08-31 14:49

Deze man met zijn talenten is een aanwinst voor een land als Belgie (of NL)

Gast

#67

2015-08-31 15:09

In België is de menslievendheid ver te zoeken.
17 jaar in België, goed geïntrigeerd, aan de deur gezet als een als gft. Ik ben verlegen om inwoner te zijn zo een mooie aanwinst


Gast

#68

2015-08-31 15:45

Ken deze man niet persoonlijk, maar blijkbaar zijn we beiden uit Beveren en van Jamaicaanse Oorsprong. Good luck to you my Bredren!!!

Gast

#69

2015-08-31 15:48

ik ken rohan al een lange tijd het is de love for reggaemusic dat ons samenbracht.
Hij hoort hier bij ons na zoveel jaren

Gast

#70 rohanRe: Re:

2015-08-31 15:51

#57: jos peeters - Re:  

 ik raad je aan om eerst een s goed te informeren niet dat het je aangaat maar rohan heeft nooit asiel aangevraagd verdorie

 

Tom Van Hoeyweghen

#71

2015-08-31 15:58

Rohan is a wonderfull and very talented man.  It is always a joy to meet him and talk with him.  He is always positive and friendly.  His music makes me smile and think.  It really would be a big, major loss for Belgium if we would lose him! 


Gast

#72

2015-08-31 16:22

ARROGANT BELGIE 88

 


Gast

#73

2015-08-31 17:23

Iemand die al zo lang in ons land verblijft dient om menselijke redenen automatisch geregulariseerd te worden .

Gast

#74

2015-08-31 17:26

if he has to go... my friend Ganja has to go aswell.... that never gonna happen :p

Gast

#75

2015-08-31 18:03

Het moet de prioriteit zijn racisme , fascisme en extreemrechts te bestrijden ...