Zeg nee tegen azc Brunssum

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Zeg nee tegen azc Brunssum.

Een bezorgde vader

#551

2015-11-10 08:56

Het gekke feit aan deze "vluchtelingen" is dat zij door meerdere veilige landen "vluchten" om hier te komen, toen mijn grootvader als oud soldaat/politiek vluchteling uit Duitsland weg ging na WO-I. 

Vluchte hij naar het eerste veilige land wat om hem heen lag...ja Nederland...hij reisde niet door 6 a 7 veilige landen heen..

Oja het gekke was ook nog dat toen hij hier kwam, geen mensen met vlaggetjes of vrolijke liedjes buiten stonden.

Hij kreeg geen huis of andere zaken maar moest alles zelf doen. ohaj wacht ff er was natuurlijk een groot verschil, hij was BLANK dus niet zielig...

Maarja wij zin ook opgevoed met de instelling dat men zich aanpast aan een nieuwe of veranderende omgeving, maar ook dat is iets wat deze vluchtelingen vaak niet willen...

Het zal wel aan mij liggen dat ik dit alles niet snap...

 

ps. heb me nog nooit eerder zo trots gevoeld dat ik groter als 1,80 ben, blond en blauwe ogen heb...


Gast

#552

2015-11-10 08:58

Omdat ik de propaganda, leugens, onwaarheden en andere vormen van door de politiek en NWO gecreeerde fictie zat ben...

Gast

#553 Re: triest volk

2015-11-10 09:27

#3: - triest volk  

 betaal jij toch het ziekenfonds, voor deze klaplopers


Gast

#554 Re:

2015-11-10 11:28

#552: -  

 Dus trap je maar in de nog veel grovere leugens van de Domrechtse propaganda-machine. Intelligente move, ja.


Gast

#555 Re:

2015-11-10 11:31

#551: Een bezorgde vader -  

 Kijk en dat is nu racisme van de bovenste plank. Dank voor je uitleg!


Gast

#556

2015-11-10 14:18

omdat het nooit goed kan gaan er zijn nu al te veel buitenlanders hier in Nederland,er is genoeg armoede en werkeloos in Nederland .Regering wilt dat we ons op een agressieve manier opstellen anders word toch niet geluisterd naar ons

Gast

#557 Re: Re:

2015-11-10 14:33

#555: - Re:  

 Hahah verlies je het debat schreeuw racist !!!


Gast

#558 Re: Re:

2015-11-10 14:37

#554: - Re:  

 Geen idee welke allochtoon hier de hele tijd zo kortzichtig reageert bedoel dit is een petitie tegen gelukzoekers/achterlijke buitenlandse mannen. wat doe je hier. Ik ben een trotse racist! Ga zielig doen.

Wat bezielt je om hier te gaan haten loser stem pvv lalalala

#559 Re: Re:

2015-11-10 14:39

links fascisten

#560 Re: Rot op met je Domrechtse propaganda!

2015-11-10 14:42


Gast

#561 Re: Re: Re:

2015-11-10 14:43

#557: - Re: Re:  

 Debat? Was er een debat gaande?

Verliezen? Was het een wedstrijdje?

Wie schreeuwt er?

Als iemand onomwonden schrijft dat huidskleur ertoe doet en dat hij 'trots' is op zijn 1,80m, zijn blauwe ogen en blonde haar (het Lebensborn-ideaal), dan mag die nog blij zijn dat ik het bij racisme laat. Er zijn namelijk nog heel wat meer kwalificaties denkbaar, die allemaal evenzeer van toepassing zijn op dat soort uitlatingen.

Stop de opmars van EXTREEM RECHTS

#562 Re: Re: Re:

2015-11-10 14:51

#558: - Re: Re:  

 Deze petitie gaat over het wel of niet openen van een AZC in Brunssum. Staat er toch ook boven, stomme droplul. En met dat wel of niet openen van een AZC in Brunssum heb jij geen flikker te maken, neonazi, racist, fascist of hoe je je verder zelf ook noemen wilt. Bemoei je met je eigen zaken in je eigen boerengat!

Wat kom je hier überhaupt doen? Weer lekker de boel verkloten zoals je dat overal al gedaan hebt? Rotzooi trappen, zoals je dat steeds doet? En dan de vinger wijzen naarn anderen, zoals je ook steeds doet? Omdat jij vindt dat heel Nederland naar jouw pijpen moet dansen?

Rot op en laat ons onze eigen zaken regelen in Brunssum, daar hebben wij geen rechtsradicale knokploegen voor nodig.

Eén keer NSB is genoeg geweest voor dit land. Als jij zonodig je rechterarm weer wilt uitstrekken, dan doe dat ergens in een woestijn waar niemand last van je heeft. Of liever nog: geef je op voor die enkele reis naar Mars. Zielig voor de marsmannetjes, maar deze planeet hebben jullie bruinhemden al genoeg kapot gemaakt!


Gast

#563 Re: Re: Rot op met je Domrechtse propaganda!

2015-11-10 14:53

Stop de opmars van EXTREEM RECHTS
Gast

#564 Re:

2015-11-10 14:56

#556: -  

 Ooit gehoord van een cordon sanitair? Dat is wat 'agressief opstellen' jullie tot nu toe gebracht heeft: de zekerheid dat helemaal niemand meer luistert. Vooral zo doorgaan!

Hoe meer jullie je als de SA en de Einsatzgruppen beginnen te gedragen, hoe duidelijker het de mensen wordt wat het ware gezicht is van extreem rechts. Vooral zo doorgaan!


Gast

#565 Re: Re: triest volk

2015-11-10 14:57

#553: - Re: triest volk  

 Het ziekenfonds bestaat niet.

Stop de opmars van EXTREEM RECHTS

#566 Het ware gezicht van Extreem Rechts

2015-11-10 15:00

Een vluchteling moet 12 dingen doen, tenminste dat vinden clubs als PVVD, AZC-wegermee-alert en de nepterroristen uit Steenbergen, Montfoort of Wormerland:

natuurlijk allereerst écht vluchteling zijn, maar dan wel héél echt, en geen bedriegelijke gelukszoeker, zoals bijvoorbeeld het Amerikaanse volk volgens de Declaration of Independence, of Amerikaanse dienstweigeraars uit de Vietnamoorlog, Ambonnezen of Molukkers in Nederland, Italiaanse, Spaanse, Turkse en Marokkaanse gastarbeiders, Poolse aardbeienplukkers, Surinamers van 1975, Bosniërs van 1995, Nederlands-Portugese Joden en alle Armeniërs; overigens is ook geluk nastreven zoals de katholieke katechismus dat als levensdoel stelt, voor vluchtelingen Verboten!

Maar wat nog meer?

  1. Hij mag nooit klagen, op straffe van een werkstrafplaatsing in de voorhoede van de Montfoortse AZC-weg-er-mee-brigade van de PVVD
  2. hij moet zonder enige aarzeling of geklaag alles accepteren wat er aangeboden wordt, zoals elke sporthal voor één nacht, tafeltennishal voor twee, kippenkot of een opblaasmatras in een kelder voor 18 man zonder cv
  3. hij mag niet vragen om wifi, hifi, tv, dvd, wc, cv, ww of apc of welke andere afkorting dan ook
  4. hij moet elke vorm van rechtszekerheid voor beginners aannemen, ook al is die maar één honderdste van die van de andere bewoners (je moet toch ergens beginnen…)
  5. hij accepteert zwijgend en dankbaar en met gebogen hoofd elke vorm van voedsel, al dan niet over datum, van actievlees tot zwezerik, van paling tot plofkip, van kaantjes tot karbonade
  6. hij accepteert ook elke vorm van drinken: merkloze Aldi-drink, houdbare melk, slappe thee en koffie, kraanwater, bier met alcohol, wijn en mixdranken, zonder te klagen
  7. hij moet onmiddellijk bij het overschrijden van de Nederlandse grens (inclusief de Limburgse), geheel vrijwillig en uit zichzelf beginnen met het leren van Nederlands, met eerst de begrippen dankoevel-Geert-Henk-en-Ingrid gevolgd door Geer-en-Goor, RTL4-5-6-7 (let op: NIET 8!), PVVD en Ohjoks-Ohjoks (deze laatste term louter voor groepen van minimaal 50 mannen tussen 15 en 45 met een afgebroken vooropleiding in stadscentra na drie uur ‘s middags)
  8. hij moet onmiddellijk stoppen met verkrachten en aanranden, opgeilen en opnaaien, erecties, klaarkomen, masturberen, vozen, vingeren en swasantnuffen, vrouwen onderdrukken en machogedrag, schreeuwen, stelen en schelden, aanraken, vechten of kankeren, zich voortplanten, frauderen (in welke taal dan ook), woningwetwonen, uitkeringen ontvangen, aanspraken maken en klagen of procederen
  9. vluchtelingen mogen zich niet vestigen in krimpgemeenten in Oost-Groningen om sluitende lagere scholen, postkantoren of supermarkten te redden
  10. als een vluchteling ziek wordt, heeft hij bij zijn eerste ziekte een wachttijd voor de behandeling gelijk aan de duur van de ziekte, bij een volgende ziekte van één maand plus een eigen risico van twee
  11. een vluchteling moet verder zijn kop houden en mag nooit de openbare weg op in groepen van meer dan twee. Vluchtelingen mogen ook niet spreken met Germano-blanken of andere Ariërs  met meer rechten en minder opleiding of mededogen dan zij.  Vluchtelingen mogen alleen de straat op van 21 tot 22 uur. Als de sirene klinkt, moeten zij in looppas met gebogen hoofden naar hun kampen terug rennen. Op straat moeten zij overigens bij nadering van autochtonen zwijgen, het hoofd buigen en onmiddellijk oversteken
  12. hij mag niet vragen om redelijkheid, billijkheid, eerlijkheid, rechtvaardigheid, medemenselijkheid of welke soort heid dan ook. En hij mag vooral niet spreken over apartheid! Als er dan geheid moet worden, doen de échte Holländer dat selbst wohl.

Dát moeten vluchtelingen. Verstanden? Leider nicht…

Stop de opmars van EXTREEM RECHTS

#567 Het ware gezicht van Extreem Rechts

2015-11-10 15:03

Wilders’ verzet: kristalnacht in Steenbergen

Op de dag dat het precies 77 jaar geleden is dat de Kristalnacht in Nazi-Duitsland plaatsvond, zijn in Steenbergen twee stenen door de ruiten bij een Afrikaans gezin gegooid.
Dat gebeurde terwijl de gemeenteraad van Steenbergen opnieuw en ditmaal in besloten zitting vergaderde over de vestiging van vluchtelingen in de gemeente:

De politie kan niet zeggen of het incident verband heeft met de bijeenkomst in het gemeentehuis van Steenbergen over de komst van tweehonderd tot driehonderd vluchtelingen. “Dat is nog niet vast te stellen” 

Bron

Rrrright….

Eerder werd tijdens een openbare vergadering de enige inspreekster, mevrouw Dasja Abresch die empathie aan de dag legde met mensen in ontstellende nood en zich daarom uitsprak voor de opvang in Steenbergen van vluchtelingen bedreigd met seksueel geweld.
Voor zover ons bekend hebben noch de burgemeester noch de politie daar verder iets die avond of later tegen ondernomen.
Ook bij haar is een steen door een ruit van haar woning gegooid.

Afgelopen weekend is in Noord-Holland een terreuraanslag gepleegd waarbij een vuurwerkbom naar vluchtelingenkinderen is gegooid.

Dit is waar jarenlang opjutten van het lowlife in dit land door de media, het vergoeilijken en een platform geven aan wannabe massamoordenaars en etnisch zuiveraars, het meeliften van politici op de bruine tsunami toe begint te leiden.
Dit is ook waar toe het leidt als een premier zich druk maakt over Sesamstraat in plaats van moreel leiderschap te tonen.
Maar wat wil je met een premier van een partij die in bruine ranzigheid de evenknie is van terreurbeweging PVV.

Stop de opmars van EXTREEM RECHTS

#568 Het ware gezicht van Extreem Rechts

2015-11-10 15:04

De PVV is een terreurbeweging

De Führer van de tweedekansnazi’s en de door seks en verkrachting geobsedeerde testosteronbommen van eigen bodem riep in het parlement op onlangs ‘verzet te plegen.’
Later verdraaide deze gek dat op social media in ‘kom in verzet’ ten einde mogelijke strafrechtelijke consequenties te ontlopen aangezien ‘verzet plegen’ toch al gauw een associatie met het plegen van geweld inhoudt.
We kennen allemaal het (voorlopige) resultaat: bekladdingen, bedreigingen en een terreuraanslag op een opvanglocatie in Woerden.
Net zoals hij de inspiratiebron was voor Anders Breivik om een bomaanslag te plegen en vervolgens tientallen jonge mensen als beesten af te schieten.
Dát is wat Wilders en zijn misdadige organisatie teweegbrengen.

Wat de terreurdaad in Woerden betreft: uit onderzoek van het OM is inmiddels het volgende gebleken:

De groep baarde in september al opzien met spandoeken als ‘Eigen Volk Eerst’, ‘Grenzen dicht’, en ‘Laat ze maar komen’, met tekening van een vuist erbij.
Onder de gefingeerde naam Pieter Jan Verkerk gaf een van de mannen achter Ons Montfoort Vluchtelingenvrij links en rechts al zijn mening. ‘Verkerks’ echte naam is Jochem Daeter. Hij is pas 19 jaar, maar stond al eens op de provinciale kieslijst van de PVV. 

Bron

U ziet het: de PVV is een terroristische organisatie en er is lijkt mij nu niets meer op tegen de geblondeerde voorman van de de Horowitz-Horror en Haat Show op te pakken, de financiering van zijn club strafbaar en onmogelijk te maken en Wilders plus zijn onderknuppels hun rechten maatschappelijk actief te zijn voor jaren te ontnemen en ze eveneens voor jaren de bak in te laten draaien.
Elke dag dat langer gewacht wordt, maakt het redden van wat er nog aan fatsoen en beschaving rest in Nederland alleen maar moeilijker tot het op een dag te laat is…

Trouwens, heeft Ahmed Aboutaleb, de burgemeester die samenwerkt met lieden die vinden dat je asielzoekers ook ‘te humaan’ kunt behandelen al geroepen dat alle tokkies van dit land afstand moeten nemen van de door de PVV geïnstigeerde terreur?
Overigens geldt voor Joost Eerdmans en zijn Leefbaar-bende exact hetzelfde als wat ik hierboven en elders over Wilders en zijn terreurbeweging heb gezegd.

Stop de opmars van EXTREEM RECHTS
Gast

#569 Het ware gezicht van Extreem Rechts

2015-11-10 15:07

Wilders’ verzet: Dreigen met de dood en een aanslag

De hoos aan hatelijkheden, bekladdingen, intimidaties, een bestorming en dreigbrieven, van onverlaten die de daad bij het #kominverzet van Wilders voegen, kan worden aangevuld met een nieuwe doodsbedreiging.

In een brief, gestuurd aan de redactie van RTV Oost, staat een doodsbedreiging gericht aan burgemeester Arco Hofland van Rijssen-Holten en zijn gezin. Er wordt ook gedreigd met een aanslag op het stadhuis. 

De brief is ondertekend met ‘IS’. In de brief wordt gerept over een groep die geen vluchtelingen in Rijssen wil hebben. Hofland zou 200 vluchtelingen willen opvangen, aldus de briefschrijver. Als Hofland deze vluchtelingen een plek biedt ‘gaat hij dood’. Ook zijn gezin en het stadhuis ‘zal doelwit zijn van deze aanslag’.

(bron)

Onbegrijpelijk, gezien de hoos aan incidenten de afgelopen weken, is dat RTV Oost zich afvraagt of de bedreigingen serieus genomen moeten worden. De politie neemt de zaak wel serieus.

In het licht van deze zaak en de eerdere agressieve daden gericht tegen vluchtelingen en volksvertegenwoordigers, zijn de vragen van de stoottroepen van Wilders aan de Gedeputeerde Staten van Overijssel nog absurder.

“Wij willen weten hoeveel jihadistische tijdbommen er een gevaar vormen voor de samenleving in Overijssel”, aldus fractievoorzitter Edgar Mulder.

(bron)

Om de angst nog verder aan te wakkeren, propagandeert de PVV het waanidee dat als de Provinciale Staten geen actie ondernemen, Overijssel een jihadistisch bolwerk wordt.

Stop de opmars van EXTREEM RECHTS

#570 Het ware gezicht van Extreem Rechts

2015-11-10 15:08

Is Wilders dyscalculisch, overdrijft hij graag of is het gewoon een ordinaire leugenaar?

Wilders is weer bezig en het is nog niet eens verkiezingstijd, dat is pas in maart 2017. Dus we kunnen nog heel wat gekkigheid verwachten de komende anderhalf jaar. Word ik daar vrolijk van? Nee!

Nu beweert het blonde syndroom weer dat de grenzen dicht moeten en dat er een 24 uurs wacht moet komen van leger en marechaussée. Toch altijd makkelijk hoe simpel politici omgaan met andere mensen en hun werk. Maar ja onwetendheid doet vaak in vreugde leven. Hoewel dat tegenwoordig ook weer niet waar is, want teveel mensen zijn tegenwoordig erg bang voor dat wat ze niet weten of niet kennen. Beetje dom, zou ik zeggen. Want een land dat leeft van de export, zou erg geïsoleerd raken als je alle grenzen dicht gooit, om nog maar niet te spreken van het schenden van allerlei verdragen. Maar daar ga ik het deze keer niet over hebben. Ik ga het hebben over mensen, aantallen mensen.

Waarom wil Wilders dag en nacht bewaking langs de grenzen? Omdat er jaarlijks honderdduizenden asielzoekers/vluchtelingen/ongewensten binnen komen. Hoort u het goed, echt hoor! Honderdduizenden!!!!!!

Maar Wilders doet weer half werk, want hij vergeet de zee, hij denkt dat als we de grenzen bij België en Duitsland gaan bewaken het wel goed komt. Maar we hebben ook nog zo’n 450 km kustlijn, bijna de helft van onze grens. Genoeg ruimte voor een heleboel bootjes (sarcasme weer uit).

Als we naar de site van vluchtelingenwerk gaan of naar een site (Grutjes.nl) waar ze even hebben uitgezocht hoe hard de main stream media liegen, dan zul je zien dat het er veel minder zijn. In 2014 vroegen, volgens Vluchtelingenwerk, bijna 20.000 mensen asiel aan in Nederland. Een schatting van het UNHCR van het aantal vluchtelingen in 2014 naar Nederland spreekt van 82.494 vluchtelingen, en spreekt van 6.940 (nieuwe) asielzoekers, dat is ca. 90.000 mensen totaal in het jaar 2014 (lees voor de verklaring van het verschil even het stuk van de link naar het UNHCR stuk). Misschien dat het er in 2015 wat meer zullen zijn, we weten het niet, tot en met augustus 2015 hebben 17.000 mensen asiel aangevraagd, helaas kan ik geen getal vinden over het aantal vluchtelingen dat in die tijd naar Nederland is gekomen. Maar als ik in het stuk van grutjes.nl lees dat het er in september in werkelijkheid ca 6.500 vluchtelingen binnenkwamen, in een tijd dat er een toename werd gesignaleerd, in plaats van de door de media gemeldde 14.000, dan zal het nog storm moeten lopen willen het er honderden duizenden worden dit jaar.

Er is een verschil in aantallen, maar er is ook een verschil tussen vluchtelingen, asielzoekers/asielaanvragen, want niet iedere vluchteling vraagt ook asiel aan en er zijn herhaalde asielaanvragen en gezinshereniging. En gezinshereniging kan alleen als iemand zijn status heeft gekregen, dus gewoon Nederlander is geworden.

In Europa (514 miljoen inwoners), Europees Rusland (103 miljoen inwoners, wonen er in totaal ca 147 miljoen mensen waarvan 70% in Europees Rusland), Balkan – niet Europa (ca 40 miljoen inwoners) en Turkije (82 miljoen inwoners), maakt een totaal van 739 miljoen inwoners, tussen al die inwoners wonen totaal 50 miljoen moslims. Ik ga niet eens het percentage uitrekenen of zal ik het voor de gein eens doen? Dat is 6,8 %!!!!!!! Boehahahahahahhahahahahahahaah!!!!!!!!!! Eng he?

En ga ook niet vertellen dat die moslims grote gezinnen hebben, net als goed gereformeerden of katholieken vroeger. Moslims uit ontwikkelde landen hebben gewoon gemiddeld hetzelfde aantal kinderen als Nederlanders, moslims die nog uit een cultuur van veel kinderen komen, daarvan passen de kinderen zich ook snel aan en zitten ook op het gemiddeld aantal kinderen van tegenwoordig. Dus ca 2 per gezin. 

Dit alles heb ik gewoon opgezocht, in nog geen halfuur, terwijl ik dit ook zit te schrijven. Dus zeg, alleen opzoeken is 10 of 15 minuten werk. Je kunt je afvragen waarom Wilders zo’n pathologische leugenaar is en de tweede vraag die opkomt is waarom er zoveel mensen zijn die hem geloven? Mijn antwoord? Gewoon omdat het lekker makkelijk is, anderen de schuld geven van je eigen ellende. Niets is makkelijker. Maar ik denk altijd dat wat mij overkomt, ook door mij opgelost moet worden. Vaak lukt dat ook met hulp van anderen, maar ik moet het zelf willen. En dat willen dat is tegenwoordig erg ver te zoeken. Makkelijker is het de hooivorken en de fakkels te pakken en lekker te gaan rellen. Lekker zondebokken zoeken, want hand in eigen boezem steken, dat is zo saai en dan moet je wat doen! Niet mijn weg, maar dat wisten jullie al.

Stop de opmars van EXTREEM RECHTS

#571 Het ware gezicht van Extreem Rechts

2015-11-10 15:10

Extreem-rechts aanwezig bij Wilders’ verzet: they’re heeeere…

Helemaal niemand had dit verwacht: neo-nazi’s geven gevolg aan Wilders’oproep tot verzet. Peter Storm legde al uitstekend uit hoe gebeurtenissen zoals in Steenbergen de onmiskenbare walm van (georganiseerd) fascisme afgeven (al was het maar vanwege die fakkels die in optocht naar de bijeenkomst werden gedragen), en nu weten we dus ook van wie die afkwam.

Jarenlang hebben we vrij weinig van dit vuil der natie gehoord, maar ten gevolge van Wilders’ jarenlange ophitserij zijn ze zich steeds vrijer en veiliger gaan voelen en uit hun riolen gekropen. Kwamen we ze eerder al openlijk op het Malieveld tegen, nu dus bij hun misbruik van de open democratie, zoals Constant Kusters van de NVU dat meent te moeten noemen.

Natuurlijk zijn de fascisten nooit weggeweest, ze maakten in de jaren dertig zo’n 10 tot 20 procent van de bevolking uit en hebben dat sindsdien altijd gedaan, in alle westerse landen. Alleen werden ze verondersteld hun bek te houden gedurende de enkele decennia die daarop volgden, maar nu, met dank aan Geert Wilders, die overigens een beetje traag is met het zich distantiëren van een en ander tijdens het fondsen werven bij racisten aan de andere kant van de wereld, mogen ze weer.

Stop de opmars van EXTREEM RECHTS

#572 Het ware gezicht van Extreem Rechts

2015-11-10 15:11

Steenbergen – hoe het fascisme de kop opsteekt

Steenbergen, 21 oktober 2015. Voor gevestigde media was het wellicht weinig meer dan een incident, lekkere sensatie, maar inmiddels achterhaald door veel belangrijker mededelingen. Maar de gebeurtenissen van gisteravond in het Brabantse plaatsje zijn zeer ernstig. Ze vormen een zeer ernstige waarschuwing. De taferelen aldaar illustreren niets minder dan een acute fascistische dreiging. Blijven we die bagatelliseren, negeren? Of slaan we die dreiging nu eens eensgezind terug? We hebben niet eindeloos de tijd, en treuzelen doen we al veel te lang.
Fascisme is wat zich gisteren voordeed in en om de sporthal waarde gemeente een bijeenkomst had belegd over de komst van een asielzoekerscentrum (AZC). Van te voren was duidelijk dat het een verhitte toestand ging worden. “Op 15 oktober werd de sfeer in de Brabantse gemeente al eens grimmig (…)Die dag zou Geert Wilders komen flyeren, maar dat ging niet door. Desondanks troffen voor- en tegenstanders elkaar in het dorp. Het kwam tot fysiek geweld, en de politie moest de twee groepen uit elkaar houden”, aldus de Volkskrant. Het gezag bereidde zich voor op herrie, nadat het naar eigen zeggen lucht had gekregen van de komst van Feyenoord-supporters. De gemeente vaardigde een noodverordening uit, de ME verscheen in de straten van het dorp.

De herrie kwam, en de politie deed keek voornamelijk toe.Eerst vond er een optocht plaats van tegenstanders van het AZC, voorzien van Nederlandse vlag en alles. Daarna de bijeenkomst, in een sporthal, in aanwezigheid van burgemeester Vossen. De meeste mensen die het woord namen waren tegen een AZC. Met de bekende mix van motieven. Bekrompen bezorgdheid om de verkoopbaarheid van de woning was er één. Angst “dat de veiligheid zou afnemen” was een andere. Een ander was anti-moslim-sentiment. “Sommigen geven openlijk toe dat ze dat ze tegen de komst van moslims zijn”. De felle afkeer van de komst van vluchtelingen uitte zich niet enkel uit mensen die hun standpunt uiteenzetten, maar vooral uit agressieve spreekkoren: “AZC Nee”, “Vol is Vol”. Dit was geen discussie. Dit was pure intimidatie.

Stop de opmars van EXTREEM RECHTS

#573 Stop de opmars van extreem rechts!

2015-11-10 15:14

 

 

Dus: wanneer word je wakker, Nederlander? Wanneer ga je eindelijk het gevaar van de nieuwe fascisten herkennen?

 

 

 

 


Gast

#574 Re: triest volk

2015-11-10 15:19

#3: - triest volk  

 Ik ruik n allochtoon


Gast

#575 Re: Re: triest volk

2015-11-10 15:23

#574: - Re: triest volk  

 Jij bent hier de allochtoon. Ik ben Brunssumer en Limburger in hart en nieren, van geboorte en van oorsprong. Jij hebt hier niets verloren en niets te zoeken. Rot op, vuile neonazi!