De kippen van Ivan

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie De kippen van Ivan.


Gast

#26

2015-10-26 12:10

Wie kan er nu tegen kippen zijn !!!!

Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2015-10-26 12:11



Gast

#28

2015-10-26 14:27

dierenliefde

Gast

#29

2015-10-26 18:15

Gewoon Omdat het over dieren gaat...
Kelly

#30

2015-10-27 05:42

Ik vind het heel sterk van Ivan dat hij dit heeft gedaan voor de camera, wat voor hem zeker niet evident zal geweest zijn.  Ik begrijp dat afspraken in een huurcontract bindend kunnen zijn, maar die huisbaas zou ook moeten beseffen dat die kippetjes niet binnen in het huis zitten en dat die voor Ivan het leven draaglijker maken.  Laat deze man toch zijn kippetjes houden, noch hij, noch de kippetjes doen iemand iets verkeerd


Gast

#31

2015-10-27 07:36

Als iets simpels voor één mens zo veel kan betekenen zonder anderen ten laste te zijn, mogen regels de logica en het hart niet overstijgen!

Gast

#32

2015-10-27 16:30

Kippen zijn bij wet houdbare huisdieren om de afvalberg te verkleinen dus kan een huurcontract geen onwettige voorstellen bevatten. Kippen kunnen dus perfect blijven.zelfs indien een deurwaarder of politie ze zou komen weghalen plaatsen zij zich boven de wet van houden van kippen en plegen die een strafbare inbreuk waardoor hun job op de helling komt.
Succes en lig er niet wakker van.
Ik vermoed dat indien je buren nog eens een laat nachtelijk lawaai feestje geven en jij een bericht plaatst er velen zullen afkomen om het lawaai te verstommen.
Woordje Dank

#33 Re: Re:

2015-10-27 23:54

#13: - Re:  

Eerst vooral wil ik iedereen bedanken voor de steun. Omdat ik moelijk te begrijpen val heb ik dit voor julie geschreven zo ik beter begrepen wordt.

Vele mensen op Facebook vragen me Ivan, wat zie jij eigenlijk in die kippen van jou. Wel ik ga dat proberen uit te leggen zo kort mogelijk. Niemand leest graag lange artikels hé. Wat ik zie in mijn kippetjes is de elegantie hoe ze lopen, hoe ze over elkaar springen als kleine kinderen. Als de ene een wormpje gevangen heeft hoe de andere achter elkaar zitten om deze af te nemen. Mooi kan dit niet beschrijven met woorden. Als ik ze vastneem en vervolgens ze streel op hun staart, hun hoofdje gaat dan gebukt en maken ze een raar geluidje. Voor mij een teken van respect en genegenheid. Ja ze zijn mijn kipjes en ik hou van ze. dat is wat ik zie en dit is het waard om voor ze te strijden. Hoop dat dit een antwoord is.

Woordje Dank

#34 Re: Re:

2015-10-27 23:57

#13: - Re:  

Eerst vooral wil ik iedereen bedanken voor de steun. Omdat ik moeilijk te begrijpen ben,heb ik dit voor julie geschreven zo je kan lezen wat ik aanvoel.

Vele mensen op Facebook vragen me Ivan, wat zie jij eigenlijk in die kippen van jou. Wel ik ga dat proberen uit te leggen zo kort mogelijk. Niemand leest graag lange artikels hé. Wat ik zie in mijn kippetjes is de elegantie hoe ze lopen, hoe ze over elkaar springen als kleine kinderen. Als de ene een wormpje gevangen heeft hoe de andere achter elkaar zitten om deze af te nemen. Mooi kan dit niet beschrijven met woorden. Als ik ze vastneem en vervolgens ze streel op hun staart, hun hoofdje gaat dan gebukt en maken ze een raar geluidje. Voor mij een teken van respect en genegenheid. Ja ze zijn mijn kipjes en ik hou van ze. dat is wat ik zie en dit is het waard om voor ze te strijden. Hoop dat dit een antwoord is.


Gast

#35

2015-10-28 11:32

Dat ne mens geen kippen meer mag houden... Dikke zever. Alles moeten ze van de mensen af kunne pakken

Gast

#36 Re: Re: heeft iemand ooit een officieel attest van een arts over het autisme gezien??

2015-11-03 21:58