Christian Gandu moet in Nederland blijven

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Christian Gandu moet in Nederland blijven.


Gast

#401

2015-12-05 17:31

Omdat ik vind dat iemand die al zo lang in Nederland woont en zo zijn best doet niet mag worden uitgezet...!!!!! ;)

Gast

#402

2015-12-05 17:37

Omdat ik het onmenselijk vindt dat een jongen als negenjarige hier komt en een heel leven op bouwt en niemand tot last is en dan na veertien jaar terug moet naar een land waar hij niemand kent en waarschijnlijk geen toekomst op kan bouwen verplaats je in hem en voel zijn angst laat hem hier zijn leven leven

Gast

#403

2015-12-05 17:39

Duizenden onbekenden binnen de grenzen asiel verlenen, maar iemand die jarenlang gïntegreerd is zou het lang moeten verlaten? Nonsense gewoon.

Gast

#404

2015-12-05 17:46

Omdat criminelen hier beschermd worden, en fatsoenlijke Mensen uitgezet ! Een grove schande....

Gast

#405

2015-12-05 17:51

Omdat het een schande is om iemand terug te sturen die zich hier al helemaal thuis voelt en een groot toekomst voor zich heeft.

Gast

#406

2015-12-05 17:52

Nederland kk raar waarom moet deze gast weg julie weten niet wat julie moeten doen sturen mense weg julie zijn kk leelijk

Gast

#407

2015-12-05 17:54

weer zo'n geval van politieke dwaling
schande > getalenteerde Nederlanders
moeten ons land verlaten, door een stomme
fout . Wanneer worden ze eens wakker in Den Haag.

Gast

#408

2015-12-05 17:56

Samenhorigheid, equality en doeensffnormaalman....

Gast

#409

2015-12-05 17:56

Ik onderteken het omdat het te gek voor woorden is hoe ze deze jongen behandelen,eerst wordt die ontvangen als een held als die voor Oranje uitkomt en vervolgens eruit willen gooien naar een land waar die niet meer thuis hoort,Nederland is zijn thuis al 14 jaar

Gast

#410

2015-12-05 18:21

Zoiets kun je niet negeren

Gast

#411

2015-12-05 18:26

Kut bureaucratie, hij is gewoon een nederlander.

Gast

#412

2015-12-05 18:47

Waarom moet deze jongen die in Nederland is opgegroeid en keihard voor zijn carrière heeft gewerkt weg naar een land waar hij niemand heeft of de taal niet spreekt, terwijl de grenzen openstaan voor mensen waarvan wij niet eens weten wie het zijn of waarom zij hier zijn gekomen?

Gast

#413

2015-12-05 18:51

Iemand die heel al 14 jaar is, als kind is gekomen en hier volwassen geworden is mag niet het land uitgezet worden. Dit is onmenselijk. hij kan daar nooit meer wennen. Ook heeft Christian Gandu een positieve bijdrage aan onze maatschappij geleverd. Hij is slachtoffer van een falend, onmenselijk Nederlands asielbeleid!

Gast

#414

2015-12-05 18:55

Deze jongen hoort hier thuis, PUNT

Gast

#415

2015-12-05 18:56

Waarom moet deze nette, hardwerkende jongeman die zijn leven hier heeft weg en laten we zoveel 'vluchtelingen' hier wel leven? 'Vluchtelingen' die niet werken, geen taal spreken en onderhouden moeten worden van ons geld. Terwijl deze man zichzelf onderhoud, wel de taal spreekt en werkt.

Regering, dit is de wereld op zijn kop. Laat deze jongeman hier..... of moet hij soms weer terugvluchten?

Gast

#416

2015-12-05 18:59

Omdat hij vanaf jongs af aan in Nederland woont en hij weet niet beter! En carrière als voetballer is. Ineens moet hij het land uit! Kan je mij uitleggen waarom?

Gast

#417

2015-12-05 19:12

Omdat deze jongeman gewoon een Nederlander is

Gast

#418

2015-12-05 19:13

Hij heeft geen toekomst in Congo. Hij is hier ingeburgerd vanaf zijn 9 de en ineens verdwijnen naar een land waar hij niet is opgegroeid. Dit kan niet!

Gast

#419

2015-12-05 19:14

Omdat er een enorme scheefgroei is ontstaan in het beleid in Nederland en er niet naar mensen maar naar regeltjes gekeken wordt.

Gast

#420

2015-12-05 19:14

Omdat het van de ZOTTE is dat een jonge vent die al sinds zijn negende in NL verblijft en zelfs een aantal wedstrijden voor Oranje!! onder 15 jaar heeft gespeeld nu het land uit moet! Dan hadden ze dit 13 jaar terug maar moeten bedenken. Schandalig dat ze hier nu mee komen. Hoe maak je jezelf als bestuurders van Nederland geloofwaardig?? Zo dus niet!

Gast

#421

2015-12-05 19:15

Ik vind het echt van de zotte dat een jongen die al 14 jaar in Nederland woont, zich altijd als een voorbeeldige jonge man heeft gedragen het land moet verlaten omdat hij een (niet criminele) vergissing heeft gemaakt. Wie overkomt dat niet? (vooral op die leeftijd) Schandalig dat ze deze jongen die helemaal vernederlandst is terug sturen naar een land dat niet 100% veilig is. Hoe kunnen de heren bij de IND dit met droge ogen doen? Ik vind dat een waarschuwing beter op z"n plaats was geweest. Ik hoop van harte dat de IND de zaak nog eens gaat bekijken en de jongen gelegenheid geven om openheid van zaken te geven, wat hem eerder geweigerd is. Hij moet wat mij betreft gewoon blijven en gewoon door kunnen leven met zijn vriendin, vrienden en zijn sport. Na 14 jaar kun je niet anders beslissen.

Gast

#422 Wanbeleid

2015-12-05 19:19

Wanbeleid in optima forma. Heeft een sociale en economische binding en gevormd door de Nederlandse cultuur. Er zijn Nederlandse burgers die minder Nederlander zijn; wel op papier goed burgerschap vervullen door belasting te betalen e.d., alleen de Nederlandse waarden en normen slecht gedeeltelijk of niet waarderen, de Nederlandse taal niet of slecht spreken en zijdelings binnen de Nederlandse maatschappij vertoeven. Laat staan diegenen daarvan die geen of nauwelijks een bijdrage aan de maatschappij leveren en simpel gezegd alleen maar geld kosten. Dit alles geldt niet voor deze jongen. De procedure voor asielzoekers moet korter worden. En diegenen die slachtoffer zijn van het falende huidige asielbeleid zoals deze jongen, die een groot deel van zijn identiteit ontleent aan ons land, moeten daar niet de dupe van worden.


Gast

#423

2015-12-05 19:25

Omdat hij al zolang hier is en echt een toekomst hier heeft maar ook al een carriere hier heeft. Het is niet de bedoeling dat je iemand een toekomst hier geeft en het dan na een tijdje terug neemt.

Gast

#424 Over Christan Gandu

2015-12-05 19:31

Omdat ik(en de rest) het schandalig vind dat hij na 14 jaar het land uit moet en ik en de rest van Nederland vinden dat hij moet blijven!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! en jullie moeten zijn paspoort gwn teruggeven jah? wrm doen jullie dat perseee na 14 jaarr laat hem gwn in nederland doen alsof hij iets verkeerd heeft gedaan.... doe het gwn !!!!!!!!!!!!!!!!!!


Gast

#425

2015-12-05 19:36

Christian Gandu moet blijven!!!

Hij hoort hier thuis. Zijn toekomst is hier