Arthur moet weg uit Utopia

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Arthur moet weg uit Utopia.


Gast

#4201

2016-01-10 11:31

Ik heb getekend omdat, ik het niet vind kunnen dat een puppy mishandeld word in een tv programma.

Gast

#4202

2016-01-10 11:31

Ook in vind dat een huisdier geen cadeau is om te geven, en hij is veel te vroeg bij zijn moeder weggehaald want hij is pas 8 weken oud. Hij moet nog heel veel leren van zijn moeder, en als je een hond wat wil leren en hij pakt het niet gelijk op hoef je hem geen trap te geven, het duurt gewoon wat langere bij een pup of geef hem de juiste cursus die hij nodig heeft om dit te leren. En degene die hem een trap heeft verkocht hoort gelijk uit Utopia gezet te worden, ook al is hij utopiaan van het jaar 2015 geworden. Deze man heeft al een heel kort lontje en kan al niet met mensen omgaan en als je niet met mensen om kan gaan kan je ook niet met dieren overweg en dat blijkt wel. Maar blijkbaar mag alles voor de kijkcijfers van Dhr de Mol. Als je ziet hoe Bas met dieren omgaat, dat is pas een goede baas, heeft alles voor zijn eend over. Degene die Arthur heeft getrapt kan zich beter alleen met de koeien bezig houden ipv met de hond, het is beter dat de hond naar een liefdevol gezin gaat die echt de tijd en de moeite voor hem doen en hem de juist cursus geven. Dan word het een hele goede hond zonder kwade bedoelingen, want een hond onthoud echt alles en straft je vanzelf een keer voor wat je hem hebt aangedaan.


Gast

#4203

2016-01-10 11:31

Omdat ik ook een hond heb en hond zeker een puppie moet je niet slaan of schoppen en al die drukte is ook niet goed voor dat beessie en vind zeer schandalig dat dierenbescherming niets doet

Gast

#4204

2016-01-10 11:31

ik vind het zielig dat hondje moet daar weg z.n leven
staat op spel hij moet met andere honden in contact komen en niet met grote mensen hij moet buiten kunnen spelen

Gast

#4205

2016-01-10 11:31

Omdat een pup daar niet thuis hoort. Zeker niet als het een hulphond moet worden. Überhaupt geen dieren daar.

Gast

#4206

2016-01-10 11:31

Omdat een pup niet in een opgesloten ruimte moet zitten!! Hij moet zijn soortgenootjes leren kennen.
Hij mist nu veel te veel en hij wordt mishandeld dit kan niet en mag niet!!

Gast

#4207

2016-01-10 11:31

Omdat je zo niet omgaat met dieren

Gast

#4208

2016-01-10 11:31

Iedereen die eenhond, of welk dier dan ook schopt, slaat of welke vorm van mishandeling dan ook, is het niet waard om n dier te bezitten. Zoiemand dient aangeklaagt te worden en veroordeeld te worden. Bovendien vind uk het te gek voorwoorden dat er, zonder dst er bekeken wordt of die persoon/en wel capabel zijn om een hond op te voeden. Een pup heeftveel aandacht nodig en zalveel moeten leren. In de,e omgeving zoals dit programma (sekte) zaldat geheid misgaan. Dus is er over een tijd weer een hond die heropvoexing zal krijgen en met vreemde gedragingen zal blijven worstelen. Alleen omdateneer JOHN DE MOL dit reallity tv vind en er vefl geld aan verdiend. De galvak. Die ivar of hie hij ook heet moet misschien een wedstrijdje tegen badr knokken, dan leert hij wat schoppen is. Misdadig mannekke.

Gast

#4209

2016-01-10 11:32

Dierenmishandelaar moeten ze doodschieten!!!
Ivan eruit

#4210

2016-01-10 11:32

Het is een verschrikkelijk aggressief dominant mannetje die alles naar zijn hand wil zetten.

Zoals hij met mensen, omgaat, nog slechter met dieren. Dit is misschien normaal in zijn eigen land, dominant zijn, direct een grote mond en aggressief als het je niet zint, hier niet.

Ivan moet een flinke trap in zijn kloten krijgen, zo hard dat hij over de grens terechtkomt. Respectloze,  agressieve klootzak. 


Gast

#4211

2016-01-10 11:32

Omdat het te zot voor woorden is dat daar, bij dat stelletje nutteloze figuren een hond geplaatst word.. Terwijl dat beestje nog opgevoed moet worden... Ze hebben hun eigen niet eens onder controle.... Snap de tv zender ook niet dat ze dat toelaten. Geld binnenslepen voor goede doelen, maar een hondje mag de vernieling in gaan... Lekker tegenstrijdig...

Gast

#4212 Re:

2016-01-10 11:32

#1: -  

 Oproerkraaiers, sensatiezoekers en ga zo maar door. Asociaal volk wat hier de boel wat loopt op te naaien. Waardeloze petitie!! 


Gast

#4213

2016-01-10 11:32

Omdat ik vindt dat een pup moet opgroeien in een liefdevol en warm en veilig huis bij een baas die hem de ruimte geeft om zich te ontwikkelen met andere mensen en honden en niet opgesloten zit en op zichzelf aangewezen is daarom vindt ik dat Arthur er uit moet

Gast

#4214

2016-01-10 11:32

Pure dierenmishandeling

Gast

#4215

2016-01-10 11:32

Ondanks de excuses van Ivan moet Arthur uit Utopia. En mag Ivan er wat mij betreft ook uit en zijn titel en het geldbedrag inleveren!! Hij heeft altijd smoesjes en slappe excuses. Dit zou vast niet de laatste keer zijn als hij hem nu al zo gemakkelijk schopt hoe zou dat zijn als Arthur volwassen is!! Arthur moet opgroeien in liefde en niet in Utopia!! Hier moet echt iets mee gedaan worden, anders zullen er een hoop kijkcijfers verloren gaan en kan dit zeer zeker het einde van Utopia betekenen!!


Gast

#4216

2016-01-10 11:32

Het beste straf voor Ivan is, zijn titel en geld afpakken en met de staart tussen de benen Utopia uitschoppen!

Andere maatregelen helpen echt niet!

Hij moet gewoon voelen dat dit gedrag niet getolereerd wordt. Klaar.


Gast

#4217 Re:

2016-01-10 11:32

#1: -  

 beessie moet weg daar. en de bewoners moeten allemaal filmpje zien.die ivan moet een dyraf voor wat hij heeft gedaan.politie voor dieren kunnen nu laten zien met wat ze met schoppers en mishandeling doen.arthur is hun voorbeeld nu.


Gast

#4218

2016-01-10 11:32

zijn ze nou helemaal gek geworden dat idiote gedoe met dieren.


Gast

#4219

2016-01-10 11:32

Omdat ik de filmpjes gezien heb waar hij het hondje een schop geeft en hem hardhandig weggooid.

Gast

#4220

2016-01-10 11:32

Evan mag absolute de hond niet schoppen daarom moet de hond weg uit utopia wij vonden het schandalig dit kan echt niet

Gast

#4221

2016-01-10 11:33

Ik heb het filmpje bekeken. Het is dus niet normaal hoe iwan de pup bestraft of hoe hij de pup weg duwt. Niet normaal !!

Gast

#4222

2016-01-10 11:33

Vind dat het beestje een goed thuis verdient

Gast

#4223

2016-01-10 11:33

Ik vind het een schande dat er een pup bij mensen wordt geplaatst die niet eens voor zichzelf kunnen zorgen ,en alleen kunnen zuipen. Een pup moet in een rustige omgeving opgroeien met 1 baas Ik bedoel een liefdevolle baas, zo sla je alleen het kwaad erin

Gast

#4224

2016-01-10 11:33

Arthur heeft de keus niet zelf gemaakt om daar te gaan zitten. Haal hem daar weg, hij verdient zoveel beter!!

Gast

#4225

2016-01-10 11:34

Arthur moet daar weg deze Ivan is niet goed voor dat beestje zoals je weet vinden zij dieren vies en onrein en zal het dier een slecht leven krijgen. Beter voorkomen dan genezen.