Geldermalsen zegt nee tegen B&W

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Geldermalsen zegt nee tegen B&W.


Gast

#26 Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2016-01-22 20:43

#25: - Re: Re: Re: Re: Re:  

 Lieve mensen uit Geldermalsen,

Hartelijkdank dat wij als vluchtelingen zo goed in jullie gemeenschap zijn opgevangen. Enkele jaren geleden zijn wij verhuisd (gevlucht) uit Utrecht, om precies te zijn uit de wijk Overvecht. Waar wij zijn opgegroeid. Wij hebben hier in het begin met veel plezier gewoond. Maar geleidelijk hebben we onze woonomgeving zien afglijden tot een getto. We kunnen je verzekeren dat dit een enorme impact heeft gehad op ons gezin; dagelijks intimidatie op straat door groepen rondhangende jeugd waardoor het heel normaal was om s avonds niet meer alleen over straat te gaan. De wijk Overvecht is nu in het nieuws door het salafisme en als Jiadisten hotspot van Nederland.

Als ervaringsdeskundige zien we dat de geschiedenis zich in Geldermalsen helaas gaat herhalen. En bij de aantallen "vluchtelingen" die thans in ons land binnenkomen zal dit sneller gaan dan in Overvecht.

Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2016-01-22 20:53



Gast

#28 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ee

2016-01-22 21:04

#25: - Re: Re: Re: Re: Re:  

 Misschien moet u zich dan ook eens gaan verdiepen in de zieken, ouderen en gehandicapten. Mensen die het geld niet hebben om naar de dokter en het ziekenhuis te kunnen omdat ze hun eigen risico niet kunnen betalen. De vluchtelingen krijgen gratis hulp. Of de hardwerkende ondernemer die failliet gaat en het eerste half jaar geen uitkering krijgt omdat hij nooit geen premie betaald heeft. Wat kan het de gemeente schelen of hij een gezin heeft. Hoe kunnen wij buitenstaanders hulp geven als je je eigen inwoners laat barsten. Kan u het schelen dat mensen geen medische hulp krijgen, mensen maar een keer per week onder de douche mogen in verzorgingstehuizen omdat we moeten bezuinigen. Nee buitenstaanders moet je helpen en de mensen die hard hulp nodig hebben laat je stikken. Een goede moeder zorgt voor haar kinderen. Helaas onze regering zorgt liever voor anderen maar niet voor zijn eigen kinderen. 


Gast

#29 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ee

2016-01-22 22:00

#28: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ee 

 Mensen die moeten vluchten voor hun leven zijn nog altijd slechter af dan mensen die een keer weer douchen.

Bovendien, het een sluit het ander toch niet uit? Denk je dat die ouderen waar jij het over hebt werkelijk vaker gedoucht worden als er minder asielzoekrs worden opgevangen? Dan moet je toch eens gaan nadenken over wat er eerder was: de grote vluchtelingenstroom of de bezuinigingen op de zorg? Waarom wil je de vluchtelingen daar dan voor laten bloeden? Beetje eenzijdige kijk op de realiteit, maar dat weten we inmiddels van dit dorp dat de internationale pers haalde met zijn Nederlandse "normen en waarden". Stelletje hypocrieten.


Gast

#30 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ee

2016-01-22 22:30

#28: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ee 

 Wie zegt dat ik dat niet doe? Als ik een ding de afgelopen jaren wel geleerd heb, dan is het wel dat het altijd dezelfden zijn die het vrijwilligerswerk op zich nemen of aan het inzamelen gaan voor de zwakkeren in de samenleving. En degenen die het hardst staan te schreeuwen dat "ze" onze zwakkeren in de samenleving in de steek laten, die zie ik daar niet veel hoor.

Verder ben ik ook niet onbekend met crisis in de eigen zaak, heb veel collega's failliet zien gaan en dat is triest. Ik ga dan alleen niet de vluchtelingen de schuld geven die helemaal niets meer hebben en hier veiligheid zoeken. Ja, daar zitten een aantal mensen tussen die door te protesteren wat meer voor elkaar proberen te krijgen. Dat soort mensen hebben we in Nederland ook. Luid en duidelijk!

Afgelopen week werd bekend gemaakt dat 62 mensen op de wereld samen rijker zijn dan de armste helft van de wereldbevolking samen (ca. 3.500.000.000 mensen). Pervers. En gaan daar mensen tegen in opstand? Nee, want iedereen heeft het veel te druk met naar beneden trappen. Wat schiet je daar nou mee op? En die rijken maar lachen, zie dat gepeupel elkaar eens allemaal afmaken. En denk maar niet dat Geert Wilders ons gaat helpen hoor. Die geeft geen moer om de gewone burger gezien zijn stemgedrag in de Tweede Kamer. Hij zit daar vooral om zijn rijke Amerikaanse financiers tevreden te houden. 


Gast

#31

2016-01-23 02:00

flikker de ilsam het land uit.

geef me 1 reden om al dat tuig met open armen te ontvangen, echt snap niet wat daar de reden voor is. wat heb ik er aan? tot nu oe verwach ik alleen maar negatieve kut gedoe. aub 1 reden om voor te zijn!!!


Gast

#32 Re:

2016-01-23 06:11

#31: -  

 Ik voor mij zie geen reden waarom we negatief tuig als jij in dit land zouden moeten houden.


Gast

#33

2016-01-23 06:19

Geen azc weg ermee kan tog niet is 1 op 5 van de bevolking ook geen 100

Gast

#34 Re:

2016-01-23 08:13

#33: -  

 Rekenen jij niet goed kunnen.

Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2016-01-23 08:29



Gast

#36

2016-01-23 08:36

Gewoon Nee... geen AZC..

Voor alle syrieknuffelaars....nou neem je verantwoording en neem er 5 in huis, begeleidt ze, voedt ze op, financier ze en draag je verantwoordelijk voor ze...mijn zegen heb je. AMEN!

 


Gast

#37 Re: Re:

2016-01-23 08:37

#32: - Re:  

 Omdat hij voor zijn land staat ipv het verraad!


Gast

#38

2016-01-23 09:55

Omdat ik niet dezelfde taferelen als in keulen wil

Gast

#39

2016-01-23 10:11

Dat moet even veranderd worden in: Nog geen 1% van Geldermalsen zegt nee tegen b & w.

Henk Bessels

#40

2016-01-23 10:42

Een burgemeester die een burgeroorlog in haar eigen dorp veroorzaakt kan geen goede bestuurder zijn. Het vertrouwen is zo zwaar beschadigd dat iemand met een greintje zelfrespect nu zou opstappen.

W de Groot

#41

2016-01-23 11:25

Hoe kun je nou besturen als je de gevoelens van je eigen burgers niet kent?

Dan ben je dus teveel met jezelf bezig in je ivoren toren

 


Gast

#42 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ee

2016-01-23 11:46

#29: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ee verdiep je eens in de harde waarheid! Er zit namelijk een groot verschil tussen VLUCHTELINGEN en de ASIELZOEKERS  die nu misbruik maken van onze gastvrijheid. haal u naieve hoofd eens uit je kont en kijk wat er werkelijk gebeurt


Gast

#43

2016-01-23 11:48

verdiep je eens in de harde waarheid! Er zit namelijk een groot verschil tussen VLUCHTELINGEN en de ASIELZOEKERS  die nu misbruik maken van onze gastvrijheid. haal u naieve hoofd eens uit je kont en kijk wat er werkelijk gebeurt

m de jonge
Gast

#44

2016-01-23 12:02

waarom hard werken en een bestaan opbouwen in je eigen land als je in Nederland lekker op je gat kan gaan zitten en alles gratis krijgt? Zolang wij blijven uitdelen zullen gelukzoekers blijven komen. Stoppen daarmee! En elke vorm van bestuur die dit beleid aanhangt moet weg! WEG ERMEE, NEE TEGEN AZC 


Gast

#45

2016-01-23 13:20

AZC NEE - WEG ER MEE

Anonymous

#46 Re: Re: Re:

2016-01-23 13:41

#37: - Re: Re:  

 Nee, HIJ drijft ons land een mes in de rug. Hij maakt van ons land een land dat het nooit geweest is. Wij stonden wereldwijd bekend om onze tolerantie, onze open kijk de wereld, no nonsens en wie binnenvalt eet een hapje mee. Zie jij dat land nog? Dat is voor altijd en eeuwig kapotgemaakt door het krapuul dat keihard roept "vol is vol", "genoeg is genoeg", "eigen volk eerst" en iedereen vuurwerkbommen en stenen gooit naar iedereen die er net iets anders uitziet en een ander geloofsboekje op het nachtkastje heeft liggen. Die raadsvergaderingen en dus de democratie onmogelijk maken, die zich gedragen als beesten en met geweld menen hun mening aan anderen te moeten opdringen. DAT, beste kerel, zijn de landverraders!


Gast

#47 Re: Re: Re: Re:

2016-01-23 14:05

#46: - Re: Re: Re:  

 stuur jij je dochter volgend jaar met oudjaar naar keulen


Gast

#48 Re: Re: Re: Re:

2016-01-23 14:17

#46: - Re: Re: Re:  

 eet een hapje mee? haha dan onderschat je het probleem een klein beetje. 

 


Gast

#49

2016-01-23 16:05

Door het vertellen van onwaarheden en verdraaien van de feiten .
Het is maar goed dat er gelekt is anders waren we er te laat achter gekomen .

Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2016-01-23 21:34