Ruskenhoek TT-Circuit Assen

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Ruskenhoek TT-Circuit Assen.


Gast

#51

2016-03-14 14:41

Ruskenhoek is veiliger met het snelle stuk vind ik persoonlijk, vandaar onderschrijf ik deze petitie

Gast

#52

2016-03-14 14:43

Ik ben zelf circuit-racer en vind de 'snelle' ruskenhoek vele malen plezieriger dan de 'langzamere' versie. Echte coureurs met een groot hart steken daar boven de rest uit door een hogere snelheid aan te houden! Tevens is het spectaculairder voor de toeschouwer.

Gast

#53

2016-03-14 16:05

Coureurs moeten ook mooie snelle bochtencombinaties leren en aankunnen.

Gast

#54

2016-03-14 17:30

Diegene die betaald bepaald ook wat er gereden moet worden.De snelle Ruskenhoek dus.Coureurs moeten ook mooie snelle bochtencombinaties kunnen rijden.


Gast

#55

2016-03-14 17:50

Goede beslissing. Gevaarlijke bocht in de snelle versie, met meerdere rijders tegelijk helemaal. En minder inhaalacties. Zijn zeker zware crashes gebeurd. Als mensen de oude bocht te langzaam vinden moeten ze misschien een petitie weg met de strubben beginnen. 


Gast

#56

2016-03-14 18:10

Omdat ik tegen het besluit ben, het word er niet veiliger van, en de snelle ruskenhoek is gewoon een leuke snelle bocht

Gast

#57

2016-03-14 18:44

Ik sta achter de rijders

Gast

#58

2016-03-14 19:21

Eindelijk weer een mooie uitdagende snelle bocht.....en weg is die weer #58 zegt genoeg toch...


Gast

#59

2016-03-14 19:30

We moeten al gaan "cruzen" aan de geluidspaal omdat er plots geluidsovertreding na geluidsovertreding komen sinds de tweede helft van 2015  .

Nu moeten we ook nog es de trage en gevaarlijke ruskenhoek erbij nemen .

Wat is het volgende , vanaf het uitkomen van de strubben moet je afstappen en wandelen tot na de ruskenhoek ?

 

 


Gast

#60

2016-03-14 19:52

Omdat ik vind dat het besluit is genomen zonder duidelijke communicatie met de rijders zelf.

Gast

#61 Re:

2016-03-14 20:43

#55: -  

 jij kent de langzame bocht niet met de race daar valt zware klappers dan 


Gast

#62

2016-03-15 01:10

Omdat naar mijn mening het "gevaar" in de rijders zit en niet in een bocht, inhalen in meeuwenmeer mot je ook niet doen, gewoon een goeie instruktie bij de rijdersbriefing geven en lik opstuk beleid voeren

Gast

#63

2016-03-15 14:28

Je moet de sport laten zoals die is.

Gast

#64

2016-03-15 15:09

Mijn partner rijdt in de ZAC en is erg teleurgesteld dat er zomaar een besluit genomen wordt, zonder het met de rijders te bespreken / overleggen.

Gast

#65

2016-03-15 18:40

Als TT ganger en motor rijder pur sang hecht ik veel waarde aan de menng van coureurs. Dat zijn de experts en hun input is van cruciaal belang voor de sport.

Gast

#66

2016-03-16 07:40

Omdat ik liever de snelle Ruskenshoek rijd.

Gast

#67

2016-03-18 10:33

Arrogantie en kortzichtigheid van het circuit.
Frank

#68

2016-03-21 11:16

Voor de racers is het de snelle Rusken geen probleem, enkel bij de rookies en de eendagsvliegen kan dit voor problemen zorgen door de grote snelheidsverschillen. Dit heeft hoofdzakelijk te maken dat deze coureurs de snelle Ruskenhoek niet of amper rijden.

Tot vorig jaar werd er bij circuitdagen vaker beide bochten gereden en mijn inziens schuilt juist hier het gevaar in, kortom 1 lijn trekken is goed!

Enkel vraag ik me af waarom de keuze op de langzame variant is gevallen waar extreem geremd word ipv vloeiend bij de snelle variant en waarom er niet overlegd/ geluisterd is naar de race/circuitdag organisatoren.

Persoonlijk hou ik meer van de snelle variant!


Gast

#69

2016-03-21 22:45

Ik ben zelf zijspan racer. Als alle mooie bochten verdwijnen???? Wat is assen dan nog? Ik rij al best een poos en mis nog altijd het oude assen met z.n verkantingen.

Gast

#70

2016-03-22 18:07

Alleen de BOBOs worden gevraagd maar niet de rijders!!!!

Gast

#71

2016-03-22 19:17

Omdat ik erg blij was met de snelle ruskenhoek want daar kon je toch het verschil maken.

Gast

#72

2016-03-28 20:12

mi. is de snelle ruskenhoek niets meer dan een snelle bocht,, eenzelfde als de ramshoek, ik ben dan ook van mening dat het rijden met de langzamere ruskenhoek niets bijdraagt tot een veiliger rijden

Gast

#73

2016-04-03 07:11

Als je het circuit aan wil passen laat het vooral zo als het is dat is de tt van assen!!!
Als het is om de snelheid en veiligheid te verhogen: maak dan een circuit zonder bochten ofwel: een kombaan ergens in een polder of op zee.