nee tegen AZC 's-Gravenpolder

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie nee tegen AZC 's-Gravenpolder.


Gast

#51

2016-06-15 20:19

erg voor die mensen ....maar veel komen er voor hun geluk jongeren moeten hier ook een keer het huis uit nederland is gewoon vol zie liever nog boeren met landschap en maar bouwen veeldakloze zijn jaloers op die mensen vul de rest zelf maar in


Gast

#52

2016-06-15 20:26

Geen moslims in een christelijk dorp. Dat gaat niet samen. Onze vrouwen vinden ze hoeren. Kinderen zijn niet veilig

Gast

#54

2016-06-15 20:30

Omdat ik er op tegen ben!! Te veel tegenover te weinig inwoners
iemand met inleefvermogen

#55 Re: WELKOM

2016-06-15 20:45

#21: - WELKOM 

 In elk geloof zijn orthodoxen.Zo zijn er ook extreme christenen, veel minder dan 'goede' christenen gelukkig. Zou je het rechtvaardig vinden als iedereen over 1 kam geschoren wordt?


Gast

#56

2016-06-15 20:48

Ik mot geen buutediekers

Gast

#57

2016-06-15 20:48

De wijze waarop deze beslissing wordt doorgevoerd, zonder inspraak of informatie van de bewoners van het betreffende dorp zelf is onacceptabel. Met maximaal 2 personen mag er een afspraak worden gemaakt bij de gemeente. Dit is natuurlijk een lachertje. Waarom geen informatieavond waar de signalen vanuit de bewoners van het dorp duidelijk kunnen worden gemaakt? Dit omdat het COA de opvang heeft afgedwongen. De bewoners evenals de gemeente kunnen niets tegenhouden wat opgelegd wordt door de EU.
zeeuws meisje

#58 gezond verstand

2016-06-15 21:49

Met een beetje gezond verstand zouden ze kunnen bedenken dat het aantal "vluchterlingen"te veel is voor een dorp als 's-Gravenpolder
Dat het niet erg verstandig is moslim mannen te stoppen in een christelijk of greformeerd dorp, dit omdat die geloven niet samen gaan
Maar dat het er wel zal komen, dit omdat het de gemeente geld opleverd en ze ook nog wat over hebben van de WMO dus geld genoeg om al die jonge mannen een luilekkerland aan te bieden. Erg jammer

zeeuws meisje

#59 Re:

2016-06-15 21:50

Ze gaan geen info avond doen omdat ze weten dat het veel tegenstanders heeft en dus bang zijn voor toestanden, daarbij is het er gewoon al door, dus heeft het voor hun ook geen nut een info avond te houden denk ik#57: -  

 


Gast

#60

2016-06-15 22:22

Vol is vol veiligheid

Gast

#61

2016-06-15 22:26

niet op zo een dorp past niet
Rotterdams jongetje

#62 Azc

2016-06-15 22:33

Toen ik via rotterdam naar vlissingen kwam vond ik het lekker stil in zeeland ik heb zelf geen geloofsovertuiging 

maar bij sommige geloven heb ik zo mijn bedenkingen.

Ik vervolgde mijn weg via Ovezande en Driewegen naar je raad het al 'S-Gravenpolder de rust en stilte is in dit dorp echt enorm je moet er echt van houden dat er op zondag gewoon niks is als de mensen die vroom en super mooi gekleed naar de kerk gaan 

Mijn eerste week zag ik een tweeling spelen in de speeltuin hier achter de oude school ik dacht nog wat doen die in een speeltuin met hun zondagse kleding helaas ik had het mis het was namelijk geen zondag 

ik ging op een zondag naar een rock en roll meeting met onze oude legerambulance the old grey elephant en kwam de tweeling tegen met hun ouders en de echte zondagskleding 

Iets wat waarschijnlijk dadelijk gezien word als vreemd door de mensen die in de AZC zullen verblijven of is het dadelijk de regel dat zij op zondag binnen moeten blijven 

voor de mensen die denken dat ik discrimineer of misschien zelfs een rassist ben ik kan jullie alleen maar vertellen dat ik een veteraan ben van 48 die in de wereld al te veel gezien heb en dat dit soort mensen nog wel eens mijn grens over zouden kunnen gaan iets wat ik zelf niet wil ik ben al te veel verloren 

ik heb het niet over de echte vluchteling maar over die haantjes die je ook wel tegen komt op tv die zeggen een vrouw te moeten bevredigen terwijl ze eigenlijk bedoelen dat ze zelf bevredigd moeten worden 

ik weet ook wel dat we hier wetten hebben en dat de wetshandhavers dit moeten doen maar die hebben het tegenwoordig zo druk met hun eigen haantjes gedrag 


Gast

#63

2016-06-15 22:34

Wij die net aan de andere kant van het viaduct wonen,  op nog geen paar honderd meter waar het zou moeten komen zeggen nee tegen een azc.  Onze goed gekeurde plannen kunnen nu blijkbaar de prullenbak in.  Dus nee geen azc 

Dusss

#64 Yese

2016-06-15 22:40

Ja joh bombardeer Zeeland maar helemaal vol met dat kut volk! Zitten dr nou nog nie genoeg?!! De gemeentes nemen ze maar al te graag want ze denken er geld mee te vangen.wat blijkt uit cijfers dat het de gemeentes klauwen vol met geld kost! & dan nog maar niet over de veiligheid van ons eigen volk gesproken! laat ze gewoon lekker terug gaan naar eigen land en ga ze daar lekker helpen.. Hier kunnen we echt niets voor die gelukzoekers betekenen! 


Gast

#65

2016-06-16 05:03

Ik vind het heel goed dat deze petitie gestart is, ik denk niet dat een vluchteling opvang in 's-gravenpolder goed is voor het dorp zelf en de omliggende dorpen, aangezien er bijna 10% van de bevolking bij komt lijkt me dit sowieso al een reden om het absoluut niet te dodn. Ook lopen er in 's-gravenpokder veel kinderen over straat, durven ouders dit met een vluchtelingen opvang in de buurt nog wel ? Ook zijn de voorzieningen in 's-gravenpolder wel beter dan in omringende dorpen maar niet zo goed als in goes. Ik heb deze pepetitie getekend voor de veiligheid van mij en de mensen om me heen, weet weld dat je het over een dorp hebt !

Gast

#66

2016-06-16 05:15

Hoe zit het met de veiligheid van onze vrouwen? Heeft het gemeente bestuur er wel over gedacht, dat ook de kinderen en volwassenen uit de omliggende dorpen over het fietspad gaan langs de Bernhardweg, (en dan door het fietstunneltje moeten) Garandeert de gemeente dezelfde veiligheid als die er nu is!!! kunnen onze Zeeuwse vrouwen en meisjes dit fietspad net zo blijven gebruiken en er ten allen tijde met een veilig gevoel gebruik van blijven maken?

 


Gast

#67

2016-06-16 05:56

Willen zo veel mogelijk mensen (ook de gewone man of vrouw) zich opgeven voor een gesprek bij de gemeente, zie brief gem. zodat het zeer duidelijk wordt dat dit niet kan

Gast

#68

2016-06-16 06:04

Een burgervader is er voor om zijn burgers in zijn gemeente te helpen en te beschermen, hoe kan hij dan zoveel moslims plaatsen in een overwegend christelijk dorp?
Er zijn voorbeelden genoeg in de wereld dat dit niet samen kan gaan.

Gast

#69

2016-06-16 06:50

Omdat ik in Goes woon en omdat ik mij dan niet meer veilig voel als meisje zijnde, het is te dicht bij Goes en voor bepaalde zaken moet ik soms in 's-Gravenpolder zijn en dat zou ik niet meer durven als er een AZC is
Bezorgde bewoner

#70

2016-06-16 07:12

In principe woon je in een dorp omdat je niet in een grote stad wil wonen met een hoop mensen om je heen. Door ineens zoveel mensen hier te gaan dumpen raakt het dorpsgevoel verloren.Waarom niet denken aan iets van maximaal 100 mensen en dan voornamelijk gezinnen. Ook niet ideaal maar een soort van oplossing. Een opvang zoals er nu al zoveel zijn met ook nog voornamelijk alleen mannen is echt vragen om problemen dat is al volop bewezen.


Gast

#71 Gewoon teveel voor het dorp.

2016-06-16 07:24

Ik ben zelf niet gelovig. Maar dit gaat problemen opleveren voor de gelovigen in ons dorp. 

En daarbij zijn het er 300 teveel voor een dorp als s-gravenpolder. Gewoon in een grote stad plaatsen waar genoeg te bieden is. Niet in een dorp waar iedereen straks moet vechten voor zijn eigen stukje. 

 


Gast

#72

2016-06-16 08:14

Ik mot die lui niet op mn dorp

Gast

#73

2016-06-16 09:51

Heel goed initiatief, ben er blij mee. ik vind dat de burgemeester de weg van de minste weerstand volgt door geen informatieavond aan zijn burgers te gunnen.Door de opgezette procedure probeert hij de burgers monddood te maken
René de Bat

#74 AZC te 's-Gravenpolder !

2016-06-16 10:23

Welja, het kon natuurlijk niet uitblijven ..... !! Zelfs mijn eigen dorpje 's-Gravenpolder, waar ik bijna 20 jaar heb gewoond, zal worden bezoedeld en vergalt door de komst van ‪#‎gelukszoekers‬ (GÉÉN vluchtelingen en/of asielzoekers !!) En de linkse‬ ‪‎policor‬ (politiek correct) PZC begint hun artikel uiteraard met "de mogelijke komst van een AZC" Dat kan je 100% vergeten, dit is al lang en breed besloten ! En dat uiteraard zonder inspraak van de bewoners. Woensdagmiddag hield de gemeente ‪#‎Borsele‬ een persbijeenkomst, dus dat wordt gewoon het "slikken of stikken" scenario. Absoluut geen inspraak / beïnvloeding van de burgers, let maar op mijn woorden !! Asociaal en omhoog gevallen ‪‎links‬ bagger bij de gemeente Borsele !! Burgemeester Jaap ‎Gelok‬ en de commissaris van de Koning Han Polman‬ zouden zich helemaal kapot moeten schamen over deze welbekende en asociale overrompelingstechniek !! Één op één overgenomen van het verderfelijke ‪#‎COA‬ (Criminele Organisatie voor Asieleisers) ! Het mooie dorpsgezicht van 's-Gravenpolder is voor de komende 5 jaar, en zeg maar ook gewoon voor de komende 10 jaar, VOLLEDIG verpest ! Volledig mogelijk gemaakt door de linkse politiek correcte elite.


Gast

#75

2016-06-16 10:25

Welja, het kon natuurlijk niet uitblijven ..... !! Zelfs mijn eigen dorpje 's-Gravenpolder, waar ik bijna 20 jaar heb gewoond, zal worden bezoedeld en vergalt door de komst van ‪#‎gelukszoekers‬ (GÉÉN vluchtelingen en/of asielzoekers !!) En de ‎linkse‬ ‪‎policor‬ (politiek correct) ‎PZC begint hun artikel uiteraard met "de mogelijke komst van een AZC" Dat kan je 100% vergeten, dit is al lang en breed besloten ! En dat uiteraard zonder inspraak van de bewoners. Woensdagmiddag hield de gemeente ‪#‎Borsele‬ een persbijeenkomst, dus dat wordt gewoon het "slikken of stikken" scenario. Absoluut geen inspraak / beïnvloeding van de burgers, let maar op mijn woorden !! Asociaal en omhoog gevallen ‪‎links‬ bagger bij de gemeente Borsele !! Burgemeester Jaap ‎Gelok‬ en de commissaris van de Koning Han ‎Polman‬ zouden zich helemaal kapot moeten schamen over deze welbekende en asociale overrompelingstechniek !! Één op één overgenomen van het verderfelijke ‪#‎COA‬ (Criminele Organisatie voor Asieleisers) ! Het mooie dorpsgezicht van 's-Gravenpolder is voor de komende 5 jaar, en zeg maar ook gewoon voor de komende 10 jaar, VOLLEDIG verpest ! Volledig mogelijk gemaakt door de linkse politiek correcte elite.