Steun de Almeerse buschauffeur die opkwam voor zichzelf.


Gast

#101 Re: Re:

2016-08-23 19:46

#44: - Re:  

 Wie ik?

Nee hoor. Staat totaal niet dicht bij mij, dus eerst vragen voordat je je conclusies trekt


Gast

#102 Re: Re: Re:

2016-08-23 20:01

#100: - Re: Re:  

 Ja was een beetje emotie en had het neergekalkt voordat ik het wist. Hopelijk kan je me vergeven :-)


Gast

#103

2016-08-23 23:54

De buschauffeur is altijd de gebeten hond

Gast

#104

2016-08-24 08:58

ik snap wel dat je zo reageert als je een bak drinken over je heen krijgt gegooid als een stuk oud vuil.

Gast

#105

2016-08-24 12:05

Almere is een bolwerk van onaangepaste ,,nieuwe mensen ,, die denken om onder het kopje,,racisme, altijd een grote mond te kunnen geven en de cultuur van Nederland proberen kapot te maken met deze ordinaire en onaangepaste ,, nieuwe,, mensen.
Laten we een demonstratie houden voor de buschauffeur en eens afrekenen met dat,, nieuwe,, tuig.
Deze meneer van de bus is een voorbeeld dat we meer moeten optreden en niet meer bang moeten zijn voor dit tuig
Ronald Bant
De auteur van deze petitie

#106 Re:

2016-08-24 14:22

#105: -  

 

Sorry, maar dit heeft niets te maken met welke afkomst dan ook, oud of nieuw. Er is gewoon een groep mensen die weinig respect toont voor de dienstverlenende sector en/of mensen in het algemeen. Maar om nu het kaartje "racisme" erbij te halen gaat mij echt veel te ver.

Tuig is tuig, of dat nu wit, geel, bruin, zwart, licht getint, moslim, christen, jood, katholiek , oud of nieuw is. Daar heeft deze gebeurtenis niets mee te maken, en daar is deze petitie ook niet voor bedoeld. 

Ik verzoek u dan ook dit soort, op zijn minst kwetsende opmerkingen hier niet te plaatsen. Dit soort meningen kunt u beter op daarvoor wel bestemde pagina's of petities kwijt.

 

Dank u wel

Ronald

auteur van deze petitie.


Gast

#107

2016-08-25 13:26

Ik ben buschauffeur bij EBS-Waterland en ik zie om me heen veel geweld gebeuren. Ik vind dat buschauffeurs een training moeten krijgen (omgaan met agressie), maar door de bezuinigingen geven ze voor de code95 liever een cursus die goedkoper is.
Dus ik vind dat de schuld ligt bij de vervoersmaatschappij.

Gast

#108

2016-08-25 17:43

Dus iedere misdadiger die lijkt spijt te hebben moet ook maar vrijuit gaan?

Idiote redenering.

Ronald Bant
De auteur van deze petitie

#109 Re:

2016-08-25 19:53

#108: -  

 Vreemde conclusie. Dat heet appels met peren vergelijken. Geweldige onderbouwing overigens. Volgens mij zijn er niet of nauwelijks ondertekenaars die zeggen dat de man geen straf zou moeten kijken. 

Ik adviseer u om iets beter te lezen alvorens commentaar te leveren.


Gast

#110

2016-08-26 09:33

Omdat ik er klaar mee ben

Gast

#111 Re: Re:

2016-08-27 13:41

#109: Ronald Bant - Re:  

 Welke straf stel jij dan voor? "Foei, niet mee doen" zeggen? Een geldboete? Een paar uurtjes schoffelen?

Als chauffeur kom je nu eenmaal alle soorten mensen tegen. Daar zul je mee om moeten kunnen gaan. Als je dat niet kunt, hoor je niet op een bus te zitten. Als het rijden van zo'n ding je enige talent is, ga dan opeen vrachtwagen zitten; heb je van geen enkele reiziger last.

De man heeft getoond zijn handjes niet thuis te kunnen houden. Moet je die de hele dag met mensen laten werken? In ieder ander beroep wordt je ook meteen de straat op geschopt als je aantoont niet met mensen om te kunnen gaan zonder agressief en handtastelijk te worden.

Sorry, maar deze man heeft de juiste straf gekregen.

En die appels en die peren, dat maak jij ervan. Misschien ook eens iets verder doordenken voordat je mensen op deze manier antwoordt.


Gast

#112 Re:

2016-08-27 13:45

#105: -   Laten we een demonstratie houden voor de buschauffeur en eens afrekenen met dat,, nieuwe,, tuig.

 Oproepen en aanzetten tot geweld is strafbaar. Ik hoop dat het OM meeleest.


Gast

#113

2016-08-28 09:19

Ben zelf buschauffeur/trambestuurder in Den Haag geweest en weet wat je allemaal te voorduren hebt, jammer dat er op de kantoren zo makkelijk over geoordeeld wordt en de klant bijna altijd gelijk krijgt

Gast

#114 Re: Re: Re:

2016-08-29 11:25

#111: - Re: Re:  

 Dat jij concludeert dat deze buschauffeur gelijk is aan een crimineel. vind ik bizar en ja dat is inderdaad appels met peren vergelijken.

Het lijkt mij jou nontgaan nte zijn hoeveel agressie de (vooral)  Almeerse buschauffeurs voor hun kiezen hebben gekregen het laatste jaa. En nee, dat hoort NIET bij het beroep. 

Wat een ongelooflijk klinkklare onzin zeg. 

Ik neem aan dat jij een rustig en muf kantoorbaantje hebt dat jij zo reageert. (even goed lezen he, ik zeg niet dat het zo is, maar neem het aan.)

Ik zou jou wel eens willen zien en met name jouw reacties als je beledigd, bespuugd, geslagen wordt, of als je allerleiziektes krijgt toegewenst, of als ze zeggen; "Jouw moeder gaan wij vanavond n....n en dan nemen we meteen jouw jonge zusje mee" 

En dan zeg jij zeker; "Foei, dat wil ik niet horen hoor".

 

Get seriuous!!!


Gast

#115

2016-08-31 11:47

Ik heb deze petitie getekend omdat ik het achter deze chauffeur sta. Deze chauffeur kwam voor zichzelf op en de werkgevers tekort schieten met de veiligheid van werknemers.

Gast

#116

2016-09-04 19:16

Omdat t verhaal twee kanten heeft in mijn ogen hoort n man n vrouw niet te slaan ,maar dat hij zijn baan kwijt is vind ik te ver gaan.