Laat Kassandra Morais bij haar gezin blijven

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Laat Kassandra Morais bij haar gezin blijven.


Gast

#176

2016-10-06 19:20

Omdat dit gewoon niet kan.
Waar ben je mee bezig, stropdassenterroristen zijn het.
Het is toch allemaal niet zo moeilijk, hou kan je zowieso iemand 16 jaar in onzekerheid hier laten leven, zonder dat ze mag leren of werken.
16 jaar van een leven, dat is bijna een leven.
Dit is te absurd voor woorden, hier moet echt iets aan gedaan worden.

Gast

#177

2016-10-06 19:49

Kinderen scheur je niet uit elkaar omdat wij mensen zijn. Gezinnen breek je ook niet in stukken. Als Kassandra niets in Nederland te zoeken heeft heeft niemand dat, ik ook niet en als u het nuchter bekijkt ook u niet.

Gast

#178

2016-10-06 20:10

We hebben jaren dezelfde angst gekend maar dan voor partner. Gelukkig na 8 jaar toch verblijfsvergunning gekregen. Ik bid dat zij die ook krijgt, iig op humanitaire gronden!

Gast

#179

2016-10-06 20:14

Omdat ze bij haar partner en kindjes hoort.

Gast

#180

2016-10-06 21:39

Het huidige deportatiebeleid is krankzinnig.

Gast

#181

2016-10-06 21:52

Omdat ik tegen onrechtvaardigheid en onmenselijke onwaardig beslissingen ben.

Gast

#182

2016-10-06 23:06

Omdat het godgeklaagd zou zijn haar na 16 jaar dit land uit te schoppen. We moeten ons schamen als deze uitzetting zou doorgaan.

Gast

#183

2016-10-07 00:07

Omdat ik het buitengewoon onrechtvaardig en onmenselijk vind dat de overheid opzettelijk een gezin kapot aan het maken is. de menselijke maat is volledig zoek in Nederland.

Gast

#184

2016-10-07 10:07

Mijn hart huilt....
Hoe kan dit..???!!!!!!


Gast

#185

2016-10-07 11:55

Het is te dol dat zij weg moet zijn we helemaal liefdeloos en gek geworden in Nederlan?

Gast

#186

2016-10-07 11:58

Zij blijft hier gewoon dat rare gedoe na deze tijd nog een moeder terug sturen wie weet wat haar te wachten staat als zij terug zou gaan.Wil Nederland daar verantwoordelijk voor zijn dacht het niet!

Gast

#187

2016-10-07 18:26

Ik wil graag dat de minister van justitie in deze geval ( IND) in Gods naam mevrouw. Kassandra Morais een verblijf titel in Nederland geeft, want het is niet makkelijk voor deze mevrouw die in Nederland al 16 jaar woont die hier kindere heeft geboren en die hier ook opgegroeid zijn om haar na 16 jaar in naar Angola te laten terugkeren. 16 jaar het is er lang wij praten niet over 16 dagen wij praten over 16 jaar, zeker heeft mevrouw kassandra haar leven hier al opgebouwd samen met haar partner en haar kind om haar leven hier te laten stop omdat IND geen verblijft aan deze mevrouw graag wil geven .Het is erg triste en verschrikkelijk wat IND hier met Asielzoeker doet. Als IND geen Asielzoeker in Nederland wil aannemen dan moet IND stop met Asielzoeker hier in NL te laten naar binnen komen , niet asielzoeker hier aannemen en dan laten jullie de mensen jaren en jaren op een beslissing van de asiel procedure te lang laten wachten en na jaren lang laten jullie de persoon naar ze land van herkomst terugkeren verplaatsen jullie naar de situatie van deze mevrouw.

Gast

#188

2016-10-07 20:24

Die vrouw is waarschijnlijk Nederlandser dan ik ben. Wat moet die met haar kinderen in één of ander ver achterlijk land? Die overleven dat niet. Als je elke dag honderden mensen hier op kunt nemen e je gaat mensen die hier al 16 jaar een leven opgebouwd hebben en kinderen die hier geboren zijn wegsturen, dan heb je een gaatje in je hoofd. En een hele groot gat waar je hart hoort te zitten. Idioot land!

Gast

#189

2016-10-07 21:03

omdat het bizar is dat deze vrouw teruggestuurd gaat worden naar haar land van herkomst. En haar twee Nederlandse kinderen dan? Wat een idioterie!

Gast

#190

2016-10-08 00:52

De kinderen mogen zeker in Nederland blijven omdat ze er geboren zijn. Dan ga je toch niet alleen de moeder terug sturen? Dan laat je haar toch bij haar kinderen?

Gast

#191

2016-10-08 07:55

Het kan en mag niet zo zijn dat iemand die al zolang in Nederland verblijft en een gezin heeft hier wordt uitgezet naar land van herkomst. Denk aub aan haar kinderen!!

Gast

#192

2016-10-08 16:10

Omdat ik het besluit en gedrag van de Nederlandse overheid inhumaan vind.

Gast

#193

2016-10-09 08:19

Het getuigt van een onmenselijk regeringsbeleid. Deze vrouw die al 16 jaar in Nederland verblijft en al helemaal vernederlandst is. Nu weg te sturen naar een land waar het waarschijnlijk allerminst veilig is voor haar. Dit kun je als samenleving niet tolereren! Bovendien moet zij haar 2 kinderen en partner hier achterlaten. Te bizar voor woorden!!!

Gast

#194

2016-10-13 17:04

Het is niet terecht om na zoveel jaar terug te worden gestuurd.

Gast

#195

2016-10-21 08:42

Hier nog zo'n gezin. Mijn partner vader van me kids moet ook nog steeds het land uit naar 15 jaar!
Onze kinderen zijn eu onderdanen en er is wel degelijk een eu verdrag waar staat alle eu kinderen hebben recht op moeder / vader.
Helaas niemand die daar iets aan doet kinderen worden geschaad in hun kinderrecht!
Ind zegt kids zijn niet geworteld ga maar met vader mee terwijl het Nederlandse staatsburgers zijn. En dan roept de regering kinderen de asielzoekers zijn zijn naar 5 jaar geworteld en mogen blijven. Maar de kinderen met een Nederlands paspoort hebben geen recht mij  oren klapperen ervan.
Mischien moeten alle gezinnen die er zo aan toe zijn de handen eens samen slaan en dit bij de regering gaan vertellen. Want deze situaties zijn onmenselijk vooral naar zoveel jaar. Wens jullie heel veel succes en Nederlandse overheid schaam jullie! Denk aan de kinderen!
We worden behandeld als criminelen terwijl wij allemaal gewoon een gezin willen zijn.


Gast

#196

2016-10-22 12:39

Ten 1e omdat zij hier kinderen heeft, en ten tweede omdat ze minderjarig was toen ze hier kwam en meer dan de helft van haar leven hier is! Het is veel te laat haar terug te laten keren! Niemand heeft het recht om haar haar leven af te nemen. haar leven is hier!