steunenfeyenoord

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie steunenfeyenoord.


Gast

#1551

2011-09-19 10:23

Maak deze mooie voetbalclub niet kapot! Je bent supporter in goede maar ook in slechte tijden. Bij onvrede zoek dan altijd de dialoog.

Gast

#1552

2011-09-19 10:24

Geweldig dat dit word gedaan, hoop dat de politie en Aboutaleb hier ook naar kijken!! Die gasten zijn GEEN SUPPORTERS!!

Gast

#1553

2011-09-19 10:24

Wordt af en toe doodziek van onze supporters. Ook de FSV, Varkenoordgroep etc zijn in deze niet geheel brandschoon. Prima als je verzet wil als de club niet goed geleid wordt maar kom met steekhoudende argumenten waarmee ze met de rug tegen de muur staan en niet met proefballonnetjes en eigen waarheden !!!! Geef dit soort "supporters" niet een excuus !!

Ik steun deze petitie van harte laten we met zijn allen dit soort "supporters" uitschijten .........

Gast

#1554

2011-09-19 10:25

Goed initiatief, uberhaupt geen geweld, slaat nergens op!

Gast

#1555

2011-09-19 10:25

Prima

Gast

#1556

2011-09-19 10:25

WIJ ZIJN FEYENOORD!
Wij, de echte supporters zitten bij elke wedstrijd met 40.000 man op de tribune in goede en in slechte tijden!!

Gast

#1557

2011-09-19 10:26

Goed initiatief.Híer wil je als supporter bijhoren, niet bij het geweld.

Gast

#1558

2011-09-19 10:26

Geweldig goed idee. Het moet afgelopen zijn met dat negatieve gedoe. Geef die kleine kern
hooligans een eeuwigdurend stadionverbod.

Gast

#1559

2011-09-19 10:27

Er moet een eind komen aan mensen (normaal noem ik ze randdebielen) die zich zogenaamd uitmaken voor Feyenoordsupporter en dan hun woorden in gewelddaden omzetten!
Deze randdebielen zijn GEEN supporters van Feyenord want zij bezeiken de mooie naam Feyenoord met hun domme domme 'actie'.

Gast

#1560 Re: Dit zijn ook mensen zonder hersens, ze denken niet wat de gevolgen zijn, dus hersenloos.

2011-09-19 10:27


Gast

#1561

2011-09-19 10:28

Een perfect initiatief. Ik zat al te wachten op een tegen actie. Die gasten denken dat ze alles kunnen maken en dat ze het alleen recht hebben. De mensen die dit op hun geweten hebben geen Feyenoord hart. Ze maken de club kapot, kijk hard aanpakken die gasten.


Gast

#1562

2011-09-19 10:28

Het is afgelopen met die ongein!!! Aanpakken die handel en kapot maken die gasten. Feyenoord boven alles!! wie zijn ze dan joh!!!

Gast

#1563

2011-09-19 10:28

Vroeger als kind met mn vader naar feenoord. Mooie herrinneringen! Nu heb ik een neefje van 5 jaar en wil ik graag met hem naar een wedstrijd. HelAas door hoe het al een tijd gaat vallen al veel wedstrijden af. Het moet maar eens afgelopen zijn. Ze weten van velen wie het zijn!?! Gewoon stadion verbod en meldingsplicht voor al die raddraaiers!!!

Gast

#1564

2011-09-19 10:28

Goed iniatief, het merendeel van de feyenoord supporters wil niets met dit soort criminele daden te maken hebben, er zijn voldoende kanalen om je mening kenbaar te maken, maar nooit door initimidatie en geweld.

Gast

#1565

2011-09-19 10:28

Het bestuur heeft fouten gemaakt en er zouden er een [aar de eer aan zichzelf moeten houden. Gudde volgens mij overigens niet! heb respect voor deze man. Wat betreft die idioten die rellen, bedreigen, mobiele nummers opennbaar maken, spandoeken op priveadressen gaan ophangen en slopendie moeten gewoon hard aangepakt worden, en levenslang stadion verbod met meldingsplicht(indien mogelijk, of zodra mogelijk).

Gast

#1566

2011-09-19 10:29

Ik vind het absurd dat er zoveel politie op de been is voor zo,n wedstrijd en het geweld van die nepsupporters want dat zijn het moet nu maar eens afgelopen zijn. Het word tijd dat de rotte appels eruit gehaald worden zodat ook zij in andere stadions niet meer welkom zijn en dus ook niets meer kunnen slopen. Zoals de tribune,s in het sparta stadion. Ik ben een fan van Sparta maar draag Feyenoord een warm hart toe.

Gast

#1567

2011-09-19 10:30

Sta 100 % achter deze aktie.

We bweginnen leuk te voetballen maar,
Aktie van afgelopen zaterdag schaam me als Feyenoordsupporter

Gasten voor het leven royeren



Gast

#1568 Afslachten

2011-09-19 10:30

Die gasten moeten de pest pleuris geslagen worden! Afmaken die handel oprotten !!! wie zijn ze dan joh??? kom op dan!!! Feyenoord boven alles... alle kosten verhalen mbt de schade en ook de uitrukuren van de politie

Gast

#1569

2011-09-19 10:30

Ik ben zeer verontwaardigd over deze personen
Dit zijn geen supporters . Dit is tuig van de richel, die alleen maar op rellen uit zijn en de maatschappy willen ontwrichten
Ze zeggen dat,dat de directie fouten maakt ,maar het tuig maakt nog veel meer fouten.
Die hebben helemaal geen fatsoen, dan alleen maar rotzooi trappen en dan in een grote groep want dan kunnen zich verschuilen. de lafaards
Het is zinvoller ,als je gewoon in overleg met elkaar kan spreken.
Nu het sportief en financieel beter gaat, ga je toch niet er een rotzooitje van maken .
Dit is zeker geen manier om eventuele sponsors te benaderen om je CLUB te helpen
Als je het niet eens bent met de directie dan moet je gewoon weg gaan.
Rotzooi trappen is zo makkelijk ,maar en voetbalbedrijf leiden is wel wat moeilijker .
Deze raddraaiers oppakken en ze nooit meer loslaten en alle kosten verhalen of ze jong of oud zijn
Gewoon een daad stellen.
Voor mij zou een een gevangenisstraf van 2 jaar normaal zijn en voor altijd een stadionverbod ( overal ) 




Gast

#1570

2011-09-19 10:30

Afgelopen uit met dit vandalisme !
Alle passende tegenmaatregelen zijn toegestaan.
Onze trotse eerste Wereld Cup winnaar (1970)
zal nooit, nooit mogen omvallen.

Gast

#1571

2011-09-19 10:31

Strakke actie. Feyenoord is van ons en niet van een stelletje hersenloze slopers.

Gast

#1572

2011-09-19 10:31

Als er daadelijk een nieuw stadion is moet het een groot feest worden. Ben bang dat er een hoop mensen met of zonder kinderen afhaken dankzij deze hooligans in mijn ogen zijn het gewoon binnenlandse terroristen,want ze zaaien op meer openbare gelegenheden angst. Het word tijd dat deze mensen echt een keer aangepakt worden,maar dit is niet de taak van feyenoord maar van de politie en anders bijv de AIVD dit is een landelijk probleem en dat ze zichzelf feyenoord supporterd noemen daar kan feyenoord ook niks aan doen

Gast

#1573

2011-09-19 10:31

Stop doe mafkezen

Gast

#1574

2011-09-19 10:32

het is niet de schuld van de huidige bestuursleden en/of directie, dat F. in deze positie is beland, maar van hun voorgangers. heb respect voor de wijze waarop deze mensen de rotzooi van vroeger opruimen en gun ze nog wat tijd.

Gast

#1575

2011-09-19 10:32

Ik sta niet achter het bestuur, ik verwacht van deze heren dat ze eerlijk communiceren met de supporters en dat zij iedereen binnen Feyenoord respecteren van hoog tot laag, jong en oud. Iedereen moet Feyenoord beter maken.
Maar geweld mag niet de oplossing zijn om van het bestuur antwoorden te krijgen.
Bestuur laat je horen waar wij aan toe zijn met de club en accepteer de supporters en haar inbreng (dit is om met de club mee te denken, immers wij zijn toch klant)