POLITIEAGENT TOT MAX 62 JAAR

POLITIEAGENT TOT MAX 62 JAAR / Mededelingen / SPECIAAL VOOR COLLEGA'S VAN DE EENHEID DEN HAAG / Opmerkingen


Gast

#1

2017-11-10 12:48

Dag Dolf,

Ik heb niets te maken met de eenheid Den Haag, ondanks dat ik in die regio woon. Ik wil echter toch een compliment uitspreken voor deze wijze van reageren op het besluit van de ACP. Chapeau!!
En dus geen enkel bezwaar dat je daarvoor dit communicatiekanaal hebt gebruikt.

Paul van Emmerik / politieacademie.

Gast

#2

2017-11-12 00:21

Utr03938 gewoon een diender die 38 jaar in de onregelmatigheid heeft gezeten, vanwege de ogen niet meer de schiettoets kan halen, noodweer wel maar noodzakelijk is het dat je iemand op zijn kop kan schieten(witte bol) in 38 jaar 2x uit voorzorg getrokken. ( gelukkig nooit gebruikt.) maar wat willen ze NU EIGENLIJK IN DEN HAAG. ik ben op mijn 15 e begonnen. Ik ben eigenlijk moe. Nog steeds met volle overgave bij een andere dienst aan de gang, waar bij een VE vandaag nog zei: " Ik weet wat me te wachten staat maar mag ik een knuffel van je" ik zei ja en pakte hem beet als mijn broer. Maar zei hem ook ieder moet zijn daden dragen, en hij knikte. Voor mezelf IK WIL ER NIET MEER OVER DROMEN. Want alles beleef ik 3x. ik zou graag met de kantoor pennenlikker(s) in den haag(regering) opgesloten worden in een cel voor een week zodat ze wel moeten luisteren. 40 jaar is meer dan genoeg. ABP niet genoeg. Laat de regering dan eerst maar eens die 800 miljoen terugstorten die ze hebben afgenomen van het ABP in de jaren 1980, omdat die teveel had en de regering het nodig had. Tja das het jammere dat ouderen die toen in de vakbeweging zaten een goed geheugen hebben. maar goed weet niet waar ik me zo kwaad om maak, maar hoop dat ik mijn vast gestelde kanker overwin. Zodat ik nog een paar dagen met mijn vrouw kan genieten, die ik net zoals mijn gezin altijd tekort heb gedaan. De dienst gaat voor, mensen hebben ons nodig. En ondertussen vergat ik mijn eigen gezin. ME; Bratra; Video etc. Ik stop want de tranen, vertellen mij wat voor LUL ik ben geweest.



Betaald Adverteren

We zullen deze petitie adverteren bij 3000 mensen.

Leer meer...