De Zelfstandigenaftrek Moet Blijven

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie De Zelfstandigenaftrek Moet Blijven.

sneider

#2801 Als u uw eigen kaart wilt, kunt u gewoon contact opnemen met divinecardhacker(at)gmail.com

2017-12-15 01:41


Ik ben een heel gelukkig persoon en ik ben blij om dit hier op internet te plaatsen
Na veel financiële moeilijkheden ben ik nu rijk en gelukkig
Ik kreeg een masterkaart van een goede vrouw op internet
en deze hoofdkaart is vol met geld.

Elke dag kan ik 3000 dollar van deze kaart verzamelen
Deze hoofdkaart is erg goed om de armen te helpen
Als u uw eigen kaart wilt, kunt u gewoon contact opnemen met divinecardhacker(at)gmail.com

Ze vertelde me dat er nog veel meer mastercards zijn om uit te geven
u kunt deze kaart gebruiken om uw bedrijf een boost te geven en zelfs uw rekeningen te betalen
solliciteer nu voor deze kaart en neem quicen contact op met divinecardhacker(at)gmail.com
omdat ze echt bedankt is

loan

#2802 LOAN OFFER

2017-12-15 10:26

Testimony of financial breakthrough from GOD through the help of Funding Circle Loan INC.  Call/Text +14067326622

Hi I'am Evelyn Russell resident at 808 NE 19th St Oklahoma City, I am a single mother blessed with 2 daughters. For a while now I have been searching for a genuine loan lender who could help me with a loan as I no longer have a job, all I got were hoodlums who made me trust them and at the end they took my money without giving me any loan, my hope was lost, I got confused and frustrated, it became difficult for my family to feed with a good meal, I never wanted to have anything to do with any loan lending companies on the internet again. Not until I met a Godsent loan lender that changed my life and that of my family Through the help of a fellowship member "a lender with the fear of God in him Mr JASON RAYMOND, he was the man God sent to elevate my family from suffering. At first I thought it wasn’t going to be possible due to my previous experience until I received my loan worth $135,000.00 USD in less then 24hours. So my advise to anyone out there genuinely in need of a loan is to contact Funding Circle Loan INC throughCall/Text +1(406)732-6622 and be financial lifted.

 

Karim

#2803 Re: Re: dringende lening bieden

2017-12-16 00:22

#2659: Mevrouw Farida Stephen - Re: dringende lening bieden 

Hallo

Heeft u een lening nodig voor een persoonlijk doel of voor uw zakelijke behoeften? Hier is goed nieuws voor jou. je bent op de juiste plek. We hebben de capaciteit om zakelijke en persoonlijke kredieten / leningen te verstrekken aan bedrijven en particulieren tegen een rentepercentage van 3%. avantcworld(A)gmail.com

karim

Ontvang vandaag nog betaalbare leningen
gegarandeerde leningaanbieding

De heer Fred Foldvik

#2804 fred_foldvik2013 at outlook.com

2017-12-18 17:30

Hallo,

Heeft u dringend een lening nodig? lenen in dit bedrijf is een dynamische kans in het leven, wij bieden een lening tegen 2% tarief, neem contact met ons op via dit e-mailadres; {fred_foldvik2013 at outlook.com} en in God hebben we vertrouwen omdat we goed zijn in het verstrekken van leningen aan mensen die ernaar streven; en we vertragen de transactie niet altijd hebben we altijd bij onze klanten aandacht in de tijd, en we geven ze ook de beste prioriteit die ze allemaal nodig hebben of willen van ons, we bieden zakelijke leningen, autoleningen, overheidsleningen en om rekeningen te betalen, indien geïnteresseerd kom terug om nu uw eigen lening aan te vragen, {fred_foldvik2013 at outlook.com}

LENING AANVRAAGFORMULIER INVULLEN EN RETOURZENDEN.

(1) Volledige naam:
(2):
(3) Adres:
(4) Provincie:
(5) GECENSUREERD:
(6) Burgerlijke staat:
(7) Volgende verwanten:
(8) Beroep:
(9) Mobiel nummer:
(10) Huidige positie in plaats van werk:
(11) Maandelijks inkomen:
(12) Benodigde lening:
(13) Leentijd:
(14) Doel van de lening:
(15) Hebt u al eerder toegepast ?:
(16) Begrijpt u Engels ?:

Naam: Fred Foldvik
Bedrijfse-mailadres: fred_foldvik2013 {at} outlook.com

Beste wensen

De heer Fred Foldvik / MD /

De heer Fred Foldvik

#2805 lening

2017-12-18 17:51

Hallo,

Heeft u dringend een lening nodig? lenen in dit bedrijf is een dynamische kans in het leven, wij bieden een lening tegen 2% tarief, neem contact met ons op via dit e-mailadres; {fred_foldvik2013 AT outlook.com} en in God hebben we vertrouwen omdat we goed zijn in het verstrekken van leningen aan mensen die ernaar streven; en we vertragen de transactie niet altijd hebben we altijd bij onze klanten aandacht in de tijd, en we geven ze ook de beste prioriteit die ze allemaal nodig hebben of willen van ons, we bieden zakelijke leningen, autoleningen, overheidsleningen en om rekeningen te betalen, indien geïnteresseerd kom terug om nu uw eigen lening aan te vragen, {fred_foldvik2013 AT outlook.com}

LENING AANVRAAGFORMULIER INVULLEN EN RETOURZENDEN.

(1) Volledige naam:
(2):
(3) Adres:
(4) Provincie:
(5) GECENSUREERD:
(6) Burgerlijke staat:
(7) Volgende verwanten:
(8) Beroep:
(9) Mobiel nummer:
(10) Huidige positie in plaats van werk:
(11) Maandelijks inkomen:
(12) Benodigde lening:
(13) Leentijd:
(14) Doel van de lening:
(15) Hebt u al eerder toegepast ?:
(16) Begrijpt u Engels ?:

Naam: Fred Foldvik
Bedrijfse-mailadres: fred_foldvik2013 AT outlook.com

Beste wensen

De heer Fred Foldvik / MD /

Lening aanbieding

#2806 Richard Roger

2017-12-20 16:27

Do you need financial help? We offer long-term and short-term loans at 2% interest per year; our office has many breakthroughs in offering first-class financial services to our clients, especially in the field of loans and advances.
 
Medium-term financing, structured for the start-up or expansion of existing industrial and commercial projects worldwide, with repayment conditions or 5 to 20 years.

You can request a quick loan and get it with ease. Maybe we offer a loan of 10,000 to 10,000,000 dollars, euros and pounds.

Note that every customer, both locally and internationally, has the guarantee to obtain a NO COLLATERAL.

If you are interested and need a loan, please contact us by

e-mail: (bridgefs (at) hotmail (dot) com)

Best wishes.
Richard Roger.
+15187197216

Wema Sundas

#2807 Personal / Business loans for Guaranteed Success here.

2018-01-02 15:48

Dear Sir/Madam,
We are back with the best international financial service rendered to the general public with maximum satisfaction, maximum risk free. Do not miss this opportunity. Join the most trusted financial institution and secure a legitimate financial empowerment to add meaning to your life/business.( BEWARE OF DUPLICATE OF THIS ADVERT WERE NAME AND EMAIL ADDRESS WILL BE CHANGED ) Too many fake loan firms online.We are the only loan firm that has made Our mission solving your financial problems and help your business succeed our priority. email: mrswemaloans ( AT rocketmail)  DOT com, SET EMAIL TO STANDARD AS YOU USE YOURS TO CONTACT.. ITS A SECURITY TEST TO KNOW IF YOU ARE HUMAN OR SPAMMER

De heer Fred Foldvik

#2808 lening

2018-01-04 07:55

FRED FOLDVIK LOAN COMPANY is a a licensed reputable financial service company that renders financial assistance to our numerous customers worldwide at an interest rate of 2% with a minimum loan Amount of ($ 2,000.00) and maximum loan amount (50,000.000.00 USD) within a period of 1-30 years.WE provide people , cooperate organizations and companies in need loan with no collateral and maximum security guaranteed on loans which are well insured. for more information contact fredfoldvikloancompany at gmail.com and get instant reply fredfoldvikloancompany at gmail.com

Jamie Freeman

#2809 Snelle betrouwbare leningen bij slechts 2%

2018-01-05 06:47

Persoonlijke lening?
Zakelijke lening?
Hypotheek?
Medische leningen?

maak je geen zorgen meer over je financiën, want we bieden snelle en betrouwbare leningen voor iedereen, onze diensten zijn zeer snel en betrouwbaar, aangezien er leningen worden verstrekt aan al diegenen in nood op slechts 2%. Schiet op en neem vandaag nog contact met ons op via Freemanloanfinance(a)gmail.com en geniet vandaag nog van onze gegarandeerde leendiensten.
whatsapp: +15184251167

Shargne Whitten

#2810 Groeten aan iedereen die dit leest

2018-01-05 14:58

Groeten aan iedereen die dit leest,
  Ik heb nooit geloofd dat dit echt was tot dit moment, ik kreeg een lening van 50.000,00 euro van Sir Ledford Dallas tegen een rente van 3%. Neem voor een snelle en betrouwbare lening contact op met dit genie, hij is een man van zijn woorden. Hij heeft mijn dochter gered en nu ben ik hem veel verschuldigd, omdat ik hem beloofde dat ik de mensen in Nederland en de wereld zijn goede diensten zal laten kennen.

Deel dit alsjeblieft met vrienden, iemand heeft een financiële helpende hand nodig. Neem contact op met Sir Ledford Dallas: info.ledfordfunding(at)gmail.com

Bedankt
Shargne Whitten

Gire

#2811 FINANCIËLE BIJSTAND AAN MENSEN IN NOOD

2018-01-08 14:41

Hallo Bent u klaar voor onderzoek of verhogen van uw activiteiten, hetzij voor een project, of een appartement te kopen of je geld nodig om andere redenen, maar helaas is de bank vraagt u aan de voorwaarden u niet in staat bent, maak je geen zorgen. Ik ben een persoon die leningen, variërend van 5000€ tot 90.000.000€ aan iedereen die in staat zijn om de voorwaarden van de lening te voldoen biedt. De rente bedraagt 2% per jaar. Als u geïnteresseerd bent aarzel dan niet om contact met mij zijn. Mijn e-mail adres is: 

Daan Sophia

#2812 FINANCIAL BREAKTHROUGH

2018-01-09 02:22

Life indeed is GRACE, I'am Daan Sophia currently in California USA. I would like to share my experience with you guys on how I got a loan of $185,000.00 USD to clear my bank draft and start up a new business. It all started when i lost my home and belongings due to the bank draft I took to offset some bills and some personal needs. I became so desperate and began to seek for funds at all means. Luckily for me I heard a colleague of mine talking about this company, I got interested although i was scared of being scammed, I was compelled by my situation and had no choice than to seek advise from my friend regarding this very company and was given their contact number, getting intouch with them really made me skeptical due to my past experience with online lenders, little did i know this very Company "PROGRESSIVE LOAN INC. was a godsent to me and my family and the entire Internet World, this company has been of great help to me and some of my colleague and today am a proud owner of well organized business and responsibilities are well handled all thanks to Josef Lewis of (progresiveloan yahoo.com).. So if really you are genuinely in need of a loan either to expand or start up your own business or in any form of financial difficulty, i advise you give Mr Josef Lewis of Progressive loan the opportunity of financial upliftment in your life Email: progresiveloan yahoo.com OR Call/Text +1(603) 786-7565 and not fall victim of online scam in the name of getting a loan. thanks

 

Karim

#2813 avantcworld(a)gmail. com

2018-01-17 11:32

Hallo

Heeft u een lening nodig voor een persoonlijk doel of voor uw zakelijke behoeften? Hier is goed nieuws voor jou. je bent op de juiste plek. We hebben de capaciteit om zakelijke en persoonlijke kredieten / leningen te verstrekken aan bedrijven en particulieren tegen een rentepercentage van 3%.

E-mail: avantcworld(a)gmail com

karim

Ontvang vandaag nog betaalbare leningen
gegarandeerde leningaanbieding

Karl Carey

#2814 Met spoed geld nodig? Wij helpen u verder!

2018-01-18 17:31

Met spoed geld nodig? Wij helpen u verder!
Bent u door de huidige situatie in de problemen geraakt of dreigt u in de problemen te raken?
Via deze weg geven wij u de mogelijkheid om een nieuwe weg in te slaan.
Als vermogend persoon voel ik me verplicht mensen die het moeilijk hebben bij te staan en ze een kans te geven. Iedereen verdiend een nieuwe kans en aangezien de overheid het laat afweten, zal het van anderen moeten komen.
Geen enkel bedrag is te gek voor ons en de looptijd bepalen we in onderling overleg.
Geen verrassingen, geen extra kosten, maar gewoon de afgesproken bedragen en verder niks.
Wacht niet langer en reageer op dit bericht. Geef aan welk bedrag u wilt lenen en wij nemen contact met u op om alle mogelijkheden door te nemen. contact met ons op karlcarrey27(at)gmail.com

 


Gast

#2815 een dringende leningaanbieding is nu van toepassing

2018-01-21 00:29

I am a private lender, I offer a mortgage at 2% this is a legitimate company with honor and distinction, we are ready to help you with every financial problem you offer us. We offer all kinds of mortgages so if you are interested in this mortgage offer, please contact us by e-mail: (infoloan.72gmailcom)

 

Mr Arnoid Weman

#2816 Heeft u een lening nodig tegen een zeer laag tarief van 2%? arnoidweman(at)gmail.com

2018-01-25 11:43

Heeft u een lening nodig tegen een zeer laag tarief van 2%? we geven thuislening, zakelijke lening elke vorm van lening Geïnteresseerd, Neem contact met ons op via e-mail: voor meer informatie

karl

#2817 Met spoed geld nodig? Wij helpen u verder!a

2018-01-29 19:46

Met spoed geld nodig? Wij helpen u verder!
Bent u door de huidige situatie in de problemen geraakt of dreigt u in de problemen te raken?
Via deze weg geven wij u de mogelijkheid om een nieuwe weg in te slaan.
Als vermogend persoon voel ik me verplicht mensen die het moeilijk hebben bij te staan en ze een kans te geven. Iedereen verdiend een nieuwe kans en aangezien de overheid het laat afweten, zal het van anderen moeten komen.
Geen enkel bedrag is te gek voor ons en de looptijd bepalen we in onderling overleg.
Geen verrassingen, geen extra kosten, maar gewoon de afgesproken bedragen en verder niks.
Wacht niet langer en reageer op dit bericht. Geef aan welk bedrag u wilt lenen en wij nemen contact met u op om alle mogelijkheden door te nemen. contact met ons op karlcarrey27 (at) gmail (.) com

 

James Carl

#2818 Beste financieringsservice voor elk type lening.

2018-01-30 00:31

Dit is een kans voor iedereen die financiering van welk bedrag dan ook nodig heeft; we zijn hier met goed en gecertificeerd nieuws, onze rentetarieven zijn zeer betaalbaar en kostenvrij. geld nodig hebben


www.jamescarl.webs.com

Ibrahim

#2819 Re: lening Aanbieding Nu

2018-02-01 01:14

# 2651: - loan Offer Now 

We annually give loans for 2% interest.
Approval is fast; what you apply for is what we approve. We can approve up to 40 million euros and we approve it as a minimum loan of 15,000 euros; you can apply for both business and personal loans; with a grace period of 1 year for business loans.
For questions, send us an e-mail to or visit our website: https://ibrahimhoffman.wixsite.com/ibrahimhoffmanfirm

Sebastian

#2820 Spoedeisende lening Aanbieding

2018-02-03 11:41

AANDACHT ALSTUBLIEFT

{12345js1900(a)gmail.com}

Dit bericht is gericht op;

Degenen die een speciale lening nodig hebben om hun leven te herbouwen;
U bent op zoek naar een lening om uw bedrijf te vergroten of een project uit te voeren,

We bieden leningen aan iedereen die zijn verplichtingen en voorwaarden kan nakomen. We hebben niet veel documenten nodig waarin ik u vertrouw, maar u moet een eerlijke, eerlijke, verstandige en betrouwbare persoon zijn. Als u een lening nodig heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen voor meer informatie.

Uw verzoek wordt binnen een termijn van maximaal 5 dagen na ontvangst van het verzoek beantwoord. Als u geïnteresseerd bent, kunt u per e-mail contact met ons opnemen voor meer informatie. Bedankt.

12345js1900(a)gmail.com

Sebastian

#2821 Spoedeisende lening Aanbieding {12345js1900(a)gmail.com}

2018-02-03 11:44

EEN LENING NODIG? CONTACTEER ME VOOR MEER INFORMATIE.

E-mail: 12345js1900(a)gmail.com


Gast

#2822 lening

2018-02-03 12:28

Heeft u een dringende lening nodig? Wil je je rekeningen betalen? Wil je financieel stabiel zijn? Het enige dat u hoeft te doen, is contact met ons op te nemen voor meer informatie over hoe u aan de slag kunt gaan en de lening kunt krijgen die u wenst. Deze aanbieding staat open voor alles wat u op tijd en tegen een rente van 3% kunt terugbetalen.

E-mail: erickson.deris701(at)gmail.com

n

#2823 HEB JE DE LENING NODIG? NU TOEPASSEN.

2018-02-08 03:32

Ik ben een particuliere geldverstrekker en een investeerder die al meer dan 20 jaar leningen verstrekt aan bedrijven en particulieren. Heeft u een legitieme, eerlijke, gerenommeerde en snelle lening nodig? Ik kan u helpen met een leninggarantie van 100%, ik bied een lening aan bij het bedrijf en een individuele lening, en wij financieren ook allerlei projecten. Heeft u een financiële oplossing nodig? OCM-leningen zijn een oplossing voor alle financiële problemen waarvoor wij leningen verstrekken voor elk bedrag, onze leningen zijn gemakkelijk en snel. Neem vandaag nog contact met ons op om de lening te krijgen die u wilt, wij kunnen elke lening die bij uw budget past, regelen tegen een rente van slechts 3%. Als u geïnteresseerd bent, stuurt u de onderstaande gegevens om aan de slag te gaan.

Jullie namen: ___________
benodigde hoeveelheid: ________
Looptijd: _____________
E-mailadres: _____________
telefoon nummer: _____________
 
Neem contact met ons op via e-mail: ocm.processing.officer at gmail.com

n

#2824

2018-02-08 03:34

Ik ben een particuliere geldverstrekker en een investeerder die al meer dan 20 jaar leningen verstrekt aan bedrijven en particulieren. Heeft u een legitieme, eerlijke, gerenommeerde en snelle lening nodig? Ik kan u helpen met een leninggarantie van 100%, ik bied een lening aan bij het bedrijf en een individuele lening, en wij financieren ook allerlei projecten. Heeft u een financiële oplossing nodig? OCM-leningen zijn een oplossing voor alle financiële problemen waarvoor wij leningen verstrekken voor elk bedrag, onze leningen zijn gemakkelijk en snel. Neem vandaag nog contact met ons op om de lening te krijgen die u wilt, wij kunnen elke lening die bij uw budget past, regelen tegen een rente van slechts 3%. Als u geïnteresseerd bent, stuurt u de onderstaande gegevens om aan de slag te gaan.

Jullie namen: ___________
benodigde hoeveelheid: ________
Looptijd: _____________
E-mailadres: _____________
telefoon nummer: _____________
 
Neem contact met ons op via e-mail: oaktreescapital01 (AT) gmail.com

anouar

#2825 Zeer betrouwbare financiële makelaar

2018-02-11 01:50

Courtier finances très fiable

Des experts financiers prives Qui Importe ET Quel PEUVENT Emprunter des Circonstances la Montant DANSE La vie Qui facilitent. Ce Sont Les Domaines où vous vous PEUX secouriste:

Financez *
 * * Prêt Prêt à l au logement '
investissement *
automobile Ready
 * Consolidation de la dette
* Ligne de crédit
* hypothèque Pret
 * le paiement à la livraison crédit
* personnel Fun, etc.

Mon plus gros de Que vous Problème le remboursement des respectez après réception des mensualités Votre Vous Acompte Étés Bloqué, vous interdisez les et vous ne AVEZ Banques pas la Faveur des Banques òû mieux vous avez un projet et vous Besoin du Avez-moi Financez Contactez par e-mail