Petitie Buitenschoolse Kinderopvang Hemiksem - Capaciteit


Anonymous

#51 Re: Re: Re:

2014-01-11 07:10

#50: - Re: Re:

Het Lokaal overleg kinderopvang heeft in het verleden wel opmerkingen gemaakt over de BKO, helaas kan je nergens de verslagen hiervan lezen enz..  ook scholen, oppositie enz.. maar naar niemand wilde men luisteren.

 

en de problemen oplossen: wel in oktober zijn er dingen meegedeeld zoals gordijnen, kapstokken, badge, ... tot hier toe is er nog steeds geen verandering, op deze manier bestaat de kans dat het overleg dit jaar ook niet zal plaatsvinden.

 

 

Kim De Pauw

#52

2014-01-13 16:31

Die opvang is inderdaad een schande! Net zoals vele ouders hier zit ik dik in de problemen omdat er geen opvang is voor mijn kinderen en ik dringend terug moet gaan werken. Ik heb verschillende jobs moeten afslaan omdat ik geen opvang heb, terwijl er de jaren hiervoor nooit 1 probleem was toen de opvang gewoon op school was. Ik ben gaan klagen bij de directeur maar deze kan niets doen, ik heb gemaild naar de zogenaamde 'schepenen' (als die hun naam al waardig zijn?) Levi Wastyn en Kristien Vingerhoedts, maar deze hebben niet de beleefdheid of het fatsoen om te antwoorden. Ik heb gemaild naar Ria Cools, zelfde verhaal. Ik ben naar het gemeentehuis geweest, daar kreeg ik te horen dat ik maar een school in een andere gemeente moet zoeken of mijn kinderen (van 3 en 5) naar de creche moet doen (!!!), opvang is immers niet hun probleem of verantwoordelijkheid, dat is dat van mij. Dan heb ik naar de burgemeester gemaild, hij ging het probleem onderzoeken, niets meer van gehoord. Ik heb vandaag nog eens gemaild naar de burgemeester met de vraag een afspraak te maken om het probleem te bespreken en hoop op een positief antwoord. Ik heb voorgesteld om de opvang als vrijwilliger open te houden zodat er toch veel ouders geholpen zullen zijn, ook daar wordt niet naar geluisterd.
Ik vind het een schande dat er niemand wilt luisteren en je van het kastje naar de muur gestuurd wordt en het probleem compleet genegeerd wordt. Er zitten vele ouders in de problemen en niemand doet er iets aan.
1ouder

#53 Re:

2014-01-13 18:31

#52: Kim De Pauw -

Wij proberen er iets aan te doen. bezorg ons je gegevens (gsmnummer - emailadres) via bko.ouders@gmail.com en we houden je op de hoogte van eventuele verdere acties.

Daems

#54 Re:

2014-01-13 18:33

#52: Kim De Pauw -

Ook andere ouders die u kent mag u doorsturen naar onze groep!!


Gast

#55

2014-01-13 19:02

Duma!

Gast

#56

2014-01-16 23:35

Ik stel voor dat iedereen via volgende link het "sociale" bestuur van de schepen Wastijn meldt aan het partijbestuur van de sp.a, eens zien hoe tof zij dat gaan vinden
http://www.s-p-a.be/vraag-het-ons/

Gast

#57

2014-04-03 08:50

opvang moet door opgeleide mensen worden gedaan, deze moeten overal aan het zelfde tarief zijn en voor iedereen betaalbaar zijn.