Project P

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Project P.


Gast

#26

2014-05-16 17:41

Ik vind het heel goed dat er eindelijk is iets opgezet is tegen pesten, jammer maar verwacht dat er nu zoveel ophef is om wat?
Ja ook ik ben veel slachtoffer geweest van pesten en ik heb ook gepest in de hoop dat ik dan even onzichtbaar was. Nooit stond er iemand voor mij op, ik was al vrij labiel omdat ik het thuis heel moeilijk had. Allemaal ongevraagde psychische shit waar het kind niks aan kan doen. Mij power was door gaan . ik werkte naast school zoveel om maar niet na te hoeven denken. Of ik stond met een bal tegen de schuur aan te trappen. Ik was altijd verdrietig, het pesten was de druppel het blokt me. Jaren ben ik bezig geweest om mezelf terug te vinden en nog werk ik aan mezelf, maar het had makkelijker gegaan als iemand is echt voor me op had gestaan en me echt had gesteund en niet iedere keer mij wegstuurde en lachend verder ging met de pesters want dat gevoel wat je dan krijg bevestigd op dat moment een hoop over wat je voel over jezelf. Wat John doet heb ik zoveel respect voor mij held ook al ben ik nu 30 en geen slachtoffer meer van pesten.
De slachtoffers staan ook niet te springen om RTL te mailen dat doen ze met klemende handjes en knikkende knietjes. Ook om het eerlijk toe te geven dat je gepest word is echt geen pretje echt niet, laat staan voor de camera.
Kortom ik denk met dit programma dat je de slachtoffers en de pesters helpt, pesten kan vaak onbewust gaan maar dat onbewuste gedrag kan ook veel gevolgen hebben voor de slachtoffers. De confrontatie met camera.s is voor NIEMAND leuk ook niet voor de slachtoffers maar ik denk wel 1 van de betere ogen openers.

Ik sta op tegen pesten !!!

Gast

#27

2014-05-16 19:12

Project P moet blijven voor elk kind wat gepest is of nog wordt gepest of die in de toekomst gepest gaat worden...
Overheid neem uw verantwoordelijkheid en laat de kinderen niet verloren gaan...


Gast

#28

2014-05-17 21:26

Ik weet zelf wat het is om gepest te worden. Het achter volgt me nog steeds. Hopelijk kkomt er een tijd dat kinderen dit niet meer hoeven mee te maken

Gast

#29

2014-05-18 09:18

Omdat me dochter ook wordt gepest op school. En er moeizaam dingen worden opgelost

Gast

#30

2014-05-18 22:25

Projectp moet blijven. Nederland open uw ogen. Kijk niet weg.Doe er nu iets aan. Er zijn teveel slachtoffers.

Gast

#31

2014-05-19 19:47

Pesten moet gestopt worden!

Gast

#32

2014-05-19 20:01

Scholen en professionals moeten echt meer het pesten in de gaten gaan houden en het serieus nemen om er wat mee te gaan doen. Ontzettend belangrijk dat kinderen zich veilig en gehoord voelen op school. Door dit programma worden vele ogen geopend en ik hoop dat er zo meer wordt gedaan om pesten te stoppen.

Gast

#33

2014-05-20 22:07

Goede petitie! Hoop dat het werkt.

Anonymous

#34

2014-05-21 12:03

goed idee

Anonymous

#35 Re:

2014-05-21 12:03

#5: -

goed idee

 


Gast

#36

2014-06-02 14:10

gewoon doorgaan