Project P

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Project P.


Anonymous

#1

2014-05-12 10:20

stop de pesters

Gast

#2

2014-05-12 11:19

#IkStaOpTegenPesten!!! Jij ook?!?!

Gast

#3

2014-05-12 11:19

pesten moet gewoon stoppen, en nu worden die pesters met hun neus op de feiten gewezen, daarom moet het programma projext p doorgaan

Gast

#4

2014-05-12 12:20

Het is zo belangrijk voor het kind die deze ervaringen mee maakt wat het schaad voor de rest van hun leven dat dit beschermd moet worden gaat om de rechten van een kind op een onbezonnen jeugd.

Gast

#5

2014-05-12 12:28

rechter, vraag Xandra en Jordy maar eens hoe hun leven is veranderd en ook hun klasgenoten, de voormalige pesters

Gast

#6

2014-05-12 13:28

Scholen moeten NIET alleen goede cijfers willen maar ook het pesten aanpakken
Meer persoonlijk worden en de pesters kijk maar uit een camera houd alles in de gaten

Gast

#7

2014-05-12 14:28

Stop pesten voor altijd

Gast

#8

2014-05-12 20:33

Z'n goed project moet niet tegengehouden worden maar ondersteund worden!

Gast

#9

2014-05-12 21:39

Ik vind dat dit een ontzettend goed initiatief is
& een Super programma.
IK STA Ook OP TEGEN PESTEN!!!!!!!!
pesten kan gewoon niet , de pesters weten echt voor
geen meter wat ZE andere aan doen, je verpest echt
iemands hele leven en waarom gewoon voor de Fun, want meestal
weten ZE niet eens Waarom ZE iemand pesten, om er bij te horen?
nou ik Denk zo je bent pas iemand als je je niet laat meeslepen om
er maar bij te horen,pesten is echt het ergste en het aller
gemeenste wat er is, ik kan het weten ik ben zelf altijd heel erg gepest
geworden enzo & Nu nog (wel niet meer zo erg , maar toch gebeurt het
nog )dus ik weet precies hoe de kinderen in dit
Supergoede programma zich moeten voelen ik leef enorm met ZE & hub familie
mee, heb echt diep respect voor de kinderen in het programma &hoop van harte
dat t echt beter gaat worden en nooit maar dan ook echt nooit meer
gepest gaan worden door dit te doen ;)

het PESTEN MOET STOPPEN & HET Programma : Project P MOET BLIJVEN

Gast

#10

2014-05-13 05:44

Ik vind dat het programma project p: stop het pesten, gewoon op tv moet verschijnen. Want pesten moet stoppen!
Englishroses
Gast

#11

2014-05-13 06:45

Ik vind het een goed initiatief! Er moet gewoon een einde komen aan pestgedrag. Het maakt zoveel kapot, het brengt zoveel verdriet ... we moeten ophouden met de kop in het zand te stoppen, iedere keer de andere kant opkijken, doen alsof onze neus bloedt!

Project P mag gewoon uitzenden! Al ben ik niet mee eens dat er rekening wordt gehouden met de privacy van de pestkoppen maar hier in Project P wordt er goed rekening meegehouden.


Gast

#12

2014-05-13 06:47

Ik hoop.met heel mijn hart dat deze petitie werkelijk zin heeft. Respect voor duegene die deze heeft opgesteld. Succes ermee !!!!

Gast

#13

2014-05-13 07:45

Wat scholen moeten doen, maar niet doen en het naast hun neer leggen, dan moet het maar via de media, wat klagen de scholen. Dan.
plus ik vind het ook de taak van ouders dat ze hier wat mee doen

Gast

#14

2014-05-13 08:24

Project P moet doorgaan. Het mag niet zó zijn dat de pesters het weer winnen.

Gast

#15

2014-05-13 10:10

een ronduit belachelijke school daar zou ik niet eens meer op willen zitten

Gast

#16

2014-05-13 16:02

Alsjeblieft blijf voor ons gepeste onwijs grote groep knokken.....
Tis heel erg nodig, zelf heb ik t er na 54 jaar nog steeds erg moeilijk mee met al dat vreselijke getreiter..... T gaat maar door n door...! En justitie lacht maar..en doet niks...!! Ook mijn kids hebben erg geleden onder getreiter....moeten er dan eerst vreselijke dingen gebeuren, zoals schiet n steekpartijen op scholen of zelfmoorden van de gepeste n getreiterde kids.....NEE..opstaan tegen dat tuig....!! Ben al die spotjes al jaren zat dat t in t buitenland zo slecht is met kinderen enz, maar hier laten ze de kids n getreitwrde ook barsten...!!!

Gast

#17

2014-05-13 20:09

Project P moet doorgaan!
Stop de pesters!
Het kan en mag niet zo zijn dat de pesters winnen...
Joep

#18 school schaart zich aan de kant van de pesters

2014-05-14 07:16

Dat het Einstein Lyceum niet bereid is mee te werken aan het programma geeft aan dat het niet bereid is op deze manier iets tegen pesten te doen, terwijl dit een positieve en heel effectieve manier is. Waarom wil de school dit niet? Waarom is ze niet bereid naar het eigen handelen te kijken? Of zit daar juist het probleem, niet naar eigen handelen kijken, niet kunnen of willen reflecteren, maakt dat dingen die niet goed gaan, kunnen blijven bestaan. Als het om pesten gaat is dat heel kwalijk, omdat je als school een veilig klimaat voor je leerlingen zou moeten bieden. Voor alle leerlingen. Nu laten ze de gepeste leerlingen in de kou staan. Geen mooi beeld wat het Einstein hiermee naar buiten brengt. En dat is niet de schuld van het kind in de uitzending, maar een keus van de school als reactie op een wanhoopspoging van het kind en zijn ouders om de situatie eindelijk te veranderen (omdat alle eerdere pogingen niet geholpen hebben).

Gast

#19

2014-05-14 09:29

Dit is de omgekeerde wereld daders worden in bescherming genomen echt belachelijk
Elski

#20

2014-05-14 20:23

Topactie
Iedereen moet er wat aan doen, vooral de ouders van de pesters. Niet zeggen 'dat doet mijn kind niet'

Gast

#21

2014-05-16 12:47

Dus pesten wordt hiermee gedoogd?! Ik vind het te belachelijk voor woorden.
Het zijn jonge kinderen die heel erg beïnvloed- en kwetsbaar zijn, want ze willen graag ergens bij horen.
Het zijn jongeren die nog niet weten wie ze zijn en waar ze voor staan in het leven en dus niet goed weten hoe ze voor zichzelf op moeten komen.
Sommige kinderen die zo erg gepest worden zullen geen uitweg meer zien en niet meer verder willen leven en de gevolgen zullen heel lang voelbaar zijn voor de kinderen die zich hier doorheen worstelen zonder hulp. Jij wilt toch ook niet dat jouw kind dit overkomt?! Eindelijk wordt er een keer geen onzin programma gemaakt, maar een programma wat er echt tot toe doet en dan word het verboden om het nog verder uit te zenden, omdat de school een slechte reputatie krijgt en omdat sommige ouders van de pesters hun kind niet fatsoenlijk kunnen opvoeden en te laf zijn dat onder ogen te zien! Misschien moet daar een programma over gemaakt worden. Waarom pesten kinderen? Vast niet omdat de opvoeding zo goed thuis is...

Gast

#22

2014-05-16 15:22

Moeten er dan nog meer kinderen zelfmoord plegen doordat ze gepest worden? Wat een gezeur van die school..

Gast

#23 Re:

2014-05-16 15:23

#6: -

Inderdaad, tegenwoordig gaat het alleen maar over cijfers en niet over hoe de kinderen zich voelen en wat hun problemen zijn..


Gast

#24

2014-05-16 16:57

de rechter en school schaam je!!!

Gast

#25

2014-05-16 17:39

DELEN, teken petitie tegen PESTEN!!!!