Lyme en Onverklaarde aandoeningen moeten in het regeerakkoord


Gast

/ #129

2014-05-11 11:39

ik heb al enkele jaren fybro om de zoveel tijd krijg ik flinke opstoten met zwellingen aan al de gewrichten over heel mijn lichaam waardoor ik gewoon alleen maar kan liggen.dagen zonder pijn ken ik allang niet meer daar heb ik me bij neergelegd maar de opmerkingen van sommigen daar heb ik het moeilijker mee.....als je ziek bent word er verwacht dat je er slecht uitziet en binnen zit...dat weiger ik.... de dagen van opstoten kan ik nie anders maar voor de rest probeer ik zoveel mogelijk buiten te komen en me te verzorgen...mijn werk heb ik moeten opgeven dat vond ik al erg genoeg ...ik probeer het beste van mijn leven te maken en te genieten zoveel ik kan....het word tijd dat sommige mensen is gaan beseffen dat gezondheid de grootste schat op aarde is en ik hoor ze al afkomen ..ja maar mijn kinderen zijn mijn grootste schatten ok maar een zieke moeder is nie leuk voor kinderen nie voor de omgeving en ook nie voor een werkgever.....dus mensen denk na voor je iemand veroordeeld als je nie weet wat al die miskende ziektes inhouden......prachtig initiatief die petitie!!!veel succes ermee....