Afschaffen verplichte eigen risico gezondheidszorg

Dave

/ #5668 Te duur

2014-10-24 20:33

Door mij. Arbeidsongeschiktheid ga ik er fors op achteruit. Ben chronisch ziek, dus ik moet mijn medicijnen halen. Het idee avhter de eigen bijdrage, was om een financiele drempel te creeren om mensen te laten inzien dat zorg duur is en dat zij niet naar de dokter gaan als dit niet echt nodig is.

nu weet ik dat de zorg duur is, maar de overweging om niet naar de neuroloog tegaan of de medicatie maar NIET op te halen is voor mij geen optie. Ieder weldenkend mens weet dat. Dus val ik dan niet buiten de doelgroep van Schippers? Nope....

ook schaffen ze de tegemoedkoming af voor chronisch zieken. Ik heb besloten om de helft van de dosering van de voorgeschreven medicatie te slikken en de rest op te sparen. Dit om volgend jaar niet naar de apotheek te hoeven en zo het eigen risico te besparen. Mijn epileptische aanvallen zijn iets toegenomen. 12/13 per dag, in plaats van 10. Maar het moet maar.. Dit is het systeem zoals het bedacht is door Schippertje welke elke vorm van kritiek ontkent vanuit de media. Hoe voorspelbaar is dat. De feiten ontkennen maakt een politicus onbetrouwbaar en gevaarlijk.

dit mens verdient geen plekje daar in Den-Haag. Neem nu die domme ondoordachte acties om de tandartsen vrijheide geven om de tarieven zelf te bepalen. Om GGZ patienten ook bovenop het eigen risico, een bijdrage te laten betalen. Vanuit de media werd geroepen dat dit ingedaan gemaakt moest worden. Schippers kntkende stug, maar moest al 2 door haar verzonnen maatregelen terug draaien. Door haar domme acties, kostte mij dit dus ONNODIG 360 euro extra, bovenop het verplicht eigen risico. Afschaffen van het verplicht eigen risico zal ze niet zo snel doen ( vandaar haar welbekende ontkennende houding tov de onderOeken omtrent zorgmijders). Want dit is immers haar laatste paradepaardje. Dit mens moet verdwijnen. Het volk zit met hun bevindingen en kritiek op haar hervormingen, vaker aan het juiste eind, dan dit wicht zelf.

 

bijna eng..