defilé Apeldoorn


Gast

/ #148

2015-02-09 01:58

ik vindt het schande van de gemeente Apeldoorn ( die broekkies ) in dat gemeentehuis !!!    

  1. die helemaal niks weten wat oorlog is ( nou ik ook niet ) maar al die verhalen die ik van mij ouders heb gehoord moet het heel erg geweest zijn in en rond apeldoorn  , als je foto,s ziet van de hooftstraat  en bij de deventerbrug en de woestehoeve nou dan wordt je al beroerd , ik heb hier  een boek vol met foto,s , maar daar is maar een bepaalde hoeveelheid van gemaakt !het boek heet . IK DRAAG U OP.  (probeer daar maar eens aan te komen !!! ) en wilt U dan voor deze veteranen die voor ons vaderland hun leven hebben opgeoffert de kruizingen niet voor een paar uurtjes afsluiten (schande van jullie ) jullie moeten je ogen uit je kop schamen !!!!!

neem een voorbeeld aan Oostenbeek en Arnhem en de ginkelse hei ! worden de wegen afgesloten, in Arnhem zelf de oude brug met de dodenherdenking .4 mei .   geen bus,auto,s mogen er dan door , dat is dan pas met de veteranen die nog hier heen kunnen komen,de gesneuvelde jongens en de veteranen te bedanken . zonder hen hadden jullie daar niet op die stoel gezeten !!!!!!!!!!!

maar ik heb gezegt hoe ik over jullie denkt !!

groetjes gerrit ( 67 jaar oud. )