steunenfeyenoord


Gast

/ #2819

2011-09-19 16:47

De woorden van de KNVB zijn veelzeggend. Al zitten we nog in Categorie 1, de weg omhoog is al enkele jaren ingezet. Er is tijd nodig om de financiele wonden te helen en ik ben ervan overtuigd dat het bestuur de zaken op orde heeft. Er kan niet worden verwacht dat problemen in een klap opgelost zijn.
Ik denk ook dat Eric Gudde in plaats van alle kritiek die hij al op zijn dak heeft gehad eens een keer bewonderd mag worden voor zijn enorme vechtersmentaliteit en enorme Feyenoord hart. Het zou heel gemakkelijk voor hem zijn geweest om Feyenoord te verlaten en de rommel die anderen hebben gemaakt achter te laten. Maar ondanks de kritiek blijft hij vechten voor een gezond Feyenoord. Dat noem ik nou een echte FEYENOORDER! Hulde Eric, Ik ben trots op jouw als algemeen directeur.
Daarnaast weet het bestuur ondanks dat er geen geld is toch de selectie op niveau te houden. Waarvan we dit jaar misschien al een de vruchten kunnen gaan plukken in de vorm van top 5. Laten we vooral trots zijn op het feit dat er de laatste 2 jaar zo verstandig met geld om is gegaan en de juiste deals zijn gesloten. Er worden geen gokken genomen maar verstandige keuzes gemaakt.

Daan