Van angst naar verzet / De la peur à la résistance


Gast

/ #1

2015-11-28 08:00

De man die in het Wijnegem shopping center werd neergeduwd, heeft de reactie zeer duidelijk uitgelokt. Hij gedroeg zich verdacht, droeg een rugzak en luisterde NIET naar de bevelen om zijn rugzak te tonen. Integendeel riep hij iets in de aard van 'bom'. Men heeft hier zeer correct en kordaat gehandeld. Ik was er zelf bij en heb met mijn ogen gezien wat er gebeurd was. Dus stop met die zever. De veiligheidsdiensten zijn er om ons te helpen. Het enige waarvoor we in opstand moeten komen, is dat onze Westerse cultuur overeind blijft en dat de overheid nu eens eindelijk definitief de grenzen sluit.

Tot slot: de man die geduwd werd in het Wijnegem shopping centre is lid van Movement X. Deze groepering staat onder leiding van de Libanese terrorist Abou Jahjah, die indertijd verantwoordelijk was voor de straatrellen in Antwerpen. Deze man heeft als doel de Belgische staat omver te werpen, chaos te creëren en iedereen de islam op te leggen. Hij mag ook het Verenigd Koninkrijk niet binnen wegens staatsgevaarlijk.

Het moge duidelijk zijn dat ik deze terroristisch geïnspireerde petitie niet teken.