HAN AOF VAAN UT PARK

Quoted post

Mestreecheneer, links vaan de Maos.

#129

2013-06-12 21:09

Wat n gezeik.. dat zielige vogelkooitje. Treffend dat iedereen die hier nu van de hoogste toren blaast waarschijnlijk ook braaf euroos doneert aan dierenbeschermers die tegen het ophokken van die zielige bieskes zijn. Eeuwenlange historie.. pff.. een vies uithoekje is het. Vol zielige beestjes zonder leven. Snap daarom niet dat hier zo links tegenaan gepiest wordt. Iedere rechtgeaarde activist zou vóór sluiting van die zwik moeten zijn... En Kitty? Liberaal?? Wat met de banen die de nieuwe plannen creëren..? kiezersbedrog! Terug naar links: zonder verandering geen vooruitgang jongens? Ik geef het op. Vals sentimentalisme. Maar ja.. Mestreechtenere kunnen alleen maar lamenteren en zeuren. Ontevreden verwend volk. Bah. Gelukkig hebben we hollenders en mensen van buiten die er nog wat van proberen te maken, hun nek willen uitsteken. We moeten veranderen, juist nu. Die crisis t land uit stampen. Overal tegen zijn is zo makkelijk, iedere verandering tegen willen houden zo simpel. Argumenten zat. Maar uiteindelijk niet constructief en heilloos. En jullie politici. Schaam je. Opportunistisch klootjesvolk. Maak nou eens één keer een fatsoenlijke, professionele afweging, op grote lijnen, in plaats van dat stemmetrekgedoe op basis van wat overtrokken emoties. We breken de Helpoort niet af? Respect voor de poging, maar zieltogend amateuristisch.

Reacties


Gast

#130 Re:

2013-06-12 21:13:06

#129: Mestreecheneer, links vaan de Maos. -

Mestreecheneer links vaan de Maos,ga snel verhuizen,je hoort hier niet thuis!!

Eligius

#138 Re:

2013-06-12 22:37:35

#129: Mestreecheneer, links vaan de Maos. -

Ik heb niet het idee dat u een echte maastrichtenaar bent, maar geeft niet als u ons ontevreden verwend volk zat bent verlaat tog gewoon de stad, Ik sluit af met een op u pasende quote van Thei Dols, Lek diech aan de maas!


Gast

#172 Re:

2013-06-13 10:41:02

#129: Mestreecheneer, links vaan de Maos. -

Jij moet inderdaad verhuizen want zulke mensen willen wij hier in ONS mooie Maastricht niet en het moest er nog maar bij komen dat de Helpoort ook nog afgebroken zou worden zoals jij zegt, ga a.u.b. terug naar waar je vandaan komt en zet daar de boel op stelten.