HAN AOF VAAN UT PARK

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie HAN AOF VAAN UT PARK.


Gast

#126

2013-06-12 21:04

Ben opgegroeid in Sint pieter en het Park was mijn speelterrein,heb mooie herinerringen daaraan,en het kan niet zijn dat dit Park zal verdwijnen.Heb er met mijn ouders de herten gevoerd,ben er met mijn zoon geweest toen die klein was.Mijn moeder ging iedere woensdagmiddag met de kleinkinderen naar het Park.Het wordt tijd dat de gemeenteraad alleen maar uit Maastrichtenaren zou zijn,en Hoes&co donder snel op uit Maastricht,je hebt hier niets verloren!


Gast

#127

2013-06-12 21:06

jeugd sentiment van mijn man!!!
Scheele Belsch

#128 Re: Dat stökske Mestreech moot gewoen blieve!

2013-06-12 21:08

#26: -

Han aof vaan ut Park! Wee heet gein schoen herinneringen aon wandelingen in ut Stadspark es keend en met neeve en nischeckes. En hopelijk maage veer straks ouch met de kleinkinder noch in ut Stadspark nao de eentsches en de herte kaome kieke.  Dat stökske Mestreech moot gewoen blieve!

Mestreecheneer, links vaan de Maos.

#129

2013-06-12 21:09

Wat n gezeik.. dat zielige vogelkooitje. Treffend dat iedereen die hier nu van de hoogste toren blaast waarschijnlijk ook braaf euroos doneert aan dierenbeschermers die tegen het ophokken van die zielige bieskes zijn. Eeuwenlange historie.. pff.. een vies uithoekje is het. Vol zielige beestjes zonder leven. Snap daarom niet dat hier zo links tegenaan gepiest wordt. Iedere rechtgeaarde activist zou vóór sluiting van die zwik moeten zijn... En Kitty? Liberaal?? Wat met de banen die de nieuwe plannen creëren..? kiezersbedrog! Terug naar links: zonder verandering geen vooruitgang jongens? Ik geef het op. Vals sentimentalisme. Maar ja.. Mestreechtenere kunnen alleen maar lamenteren en zeuren. Ontevreden verwend volk. Bah. Gelukkig hebben we hollenders en mensen van buiten die er nog wat van proberen te maken, hun nek willen uitsteken. We moeten veranderen, juist nu. Die crisis t land uit stampen. Overal tegen zijn is zo makkelijk, iedere verandering tegen willen houden zo simpel. Argumenten zat. Maar uiteindelijk niet constructief en heilloos. En jullie politici. Schaam je. Opportunistisch klootjesvolk. Maak nou eens één keer een fatsoenlijke, professionele afweging, op grote lijnen, in plaats van dat stemmetrekgedoe op basis van wat overtrokken emoties. We breken de Helpoort niet af? Respect voor de poging, maar zieltogend amateuristisch.

Gast

#130 Re:

2013-06-12 21:13

#129: Mestreecheneer, links vaan de Maos. -

Mestreecheneer links vaan de Maos,ga snel verhuizen,je hoort hier niet thuis!!


Gast

#131

2013-06-12 21:19

Prima initiatief! Ik woon in riemst maar we komen uit maastricht
en ons kind gaat naar Kdv bij t park. het hertenpark is zo'n leuk onderdeel van
haar activiteiten.


Gast

#132

2013-06-12 21:34

Zoe es zoeveul mestreechtenere kinne veer neet boete dit park, Dit is geveul, herrinneringen, leefde, verdreet, geluk, bleidsjap, max, pol, eendjes, herte, alles zit in dit park. ut is unne wereld vol vaan. loat ut essebleef blieve, ut is de long vaan Mestreech.

Gast

#133

2013-06-12 21:35

Gemeente blijf met je handen van ons park en onze dieren af,gooi die kazerne plat,en breid het dierenpark uit,en plaats er horeca voor een hapje en een drankje,blijf van deze unieke plek verder af.

Gast

#134

2013-06-12 21:45

Schandalig! Almere is de lelijkste stad van Nederland, en ze willen net zo iets als daar maken? Laat het park zoals het is, een mooi stukje historie van Maastricht!

Gast

#135

2013-06-12 21:51

verandering is niet het zelfde als verbeteren.

Gast

#136

2013-06-12 21:51

Schandalige plannen van de architect die helaas al veel miskleunen op zijn naam heeft staan in Maastricht, neem Ceramique (mooi maar niet levendig) en Mosae Forum. Ik zeg: bouw een parkeergarage bij het trichter college, in de achtertuin van mijnheer Coenen :)

Gast

#137

2013-06-12 22:02

belachelijk ! zeker een idee van een Hollander! Waarom zou je het überhaupt willen moderniseren het park is prachtig zo als het is.
If it aint broken, don't fix it!
Eligius

#138 Re:

2013-06-12 22:37

#129: Mestreecheneer, links vaan de Maos. -

Ik heb niet het idee dat u een echte maastrichtenaar bent, maar geeft niet als u ons ontevreden verwend volk zat bent verlaat tog gewoon de stad, Ik sluit af met een op u pasende quote van Thei Dols, Lek diech aan de maas!

Pieter

#139 Re:

2013-06-12 22:41

#2: dingo -

Ik woon nu alweer 40 jaar in "het westen des lands", maar kan me het Stadspark nog goed herinneren. We gingen er vaak wandelen. Het is toch eeuwig zonde, als dat park gaat verdwijnen. Ik herinner me nog dat ik geschokt was, toen "de berenkuil" verdwenen was. Weliswaar hadden die 2 beren een te kleine ruimte, maar ik vond het een belevenis om er naar toe te gaan.

Zo zal het ook bij de herten zijn; mensen gaan er graag naar toe. Laat het park, horend, met "de Vief Köp" tot het erfgoed van Maastricht, bestaan.

Maastricht zou eigenlijk een mooie, grote dierentuin moeten hebben; zou heel goed zijn voor het toerisme.

Ik wens Maastricht (een van de mooiste steden van Nederland), vanuit Amsterdam, veel sterkte en succes toe met het behoud van het Stadspark.

wajn.....
Gast

#140

2013-06-12 23:56

word er nou weer een stukje uit het echte hart van maastricht gesneden??? laot mestreech mestreech blieve miljaar !!! grootheidswaanzin hebben we nu genoeg gehad .... houd de stad in ere word tijd dat het opgenomen word in wereld erfgoed... teveel is al gesneuveld  neem de sint pietersberg. mooiste stukje van de stad willen ze nu vernielen??? als klein kind kwam ik er al met mijn grootvader langs de berenkuil ff naar de herten de stadsmuren en de jeker krijg ik nog steeds kou rillingen van..... al woon ik al jaren niet meer in maastricht. doet me nog steeds pijn om te zien hoe de stad verandert is. laat het oude hart kloppend... heeft geen pacemaker nodig die opgedrongen word door een architect die geen binding met traditie heeft.... chauvinisme zit nu eenmaal in us mestreechter blood.. kom aan het stadspark en geer komp aon us mestreechteneere.. indien nodig zorgen we voor turkse toestanden en bezetten we het park. kom op veur mestreech !

 


Gast

#141

2013-06-13 00:26

Ook ik kom soms in het park van Maastricht. Laat aub de dingen zoals ze zijn, het is al erg genoeg.

Gast

#142

2013-06-13 05:22

Wee heet ziech dat weer oetgedag????
Tariloe

#143

2013-06-13 05:54

http://www.youtube.com/watch?v=QoKwIGVtYz4 Dit zou dus moeten verdwijnen voor modernisering....ondergrondse parkeergarages...weg met die plannen...we zijn voor de rust voor mens en dier en behoud van de prachtige bomen...
Tariloe

#144 Re:

2013-06-13 06:06

#10: -

ik ben een Hollander met Maastrichtse grootouders, ben een grote fan van het stadspark, type "TARILOE" in en je ziet wat het stadspark voor mij betekent, het zijn onze MAASTRICHTSE BESTUURDERS die zoiets vreselijks zitten uit te broeden samen met DIKVERDIENERS...

http://www.youtube.com/watch?v=QoKwIGVtYz4

Tariloe

#145 Re:

2013-06-13 06:11

#16: -

DIT MOET VAN ONZE BESTUURDERS EN INVESTEERDERS DUS MAAR VERDWIJNEN. ONTMOETINGEN ALS DEZE ZIJN DUS DAN GEWOON VERDWENEN, SCHANDALIG!!!

http://www.youtube.com/watch?v=ATDyy3QcfRs


Gast

#146 Re:

2013-06-13 06:14

#21: -

ZO MOOI HOE MEN DAAR NOG EVEN KAN GENIETEN....ONZE BESTUURDERS VAN MAASTRICHT MOETEN ZICH SCHAMEN...

http://www.youtube.com/watch?v=D01Pw91AWGY

Taroloe

#147 Re:

2013-06-13 06:17

#36: -

Deze lieve toeristen genoten van ons prachtige stadspark...hier moeten onze BESTUURDERS VANAF BLIJVEN!!!

http://www.youtube.com/watch?v=zsVMxdZD06M


Tariloe

#148 Re:

2013-06-13 06:19

#25: -

Ook onze "Ouderen" genieten van de prachtige geluiden...BESTUURDERS VAN MAASTRICHT AFBLIJVEN VAN DIT MOOIE STUKJE MAASTRICHT....

http://www.youtube.com/watch?v=biXHgiKbLXU

Tariloe

#149 Re: Re:

2013-06-13 06:22

#101: - Re:

KIJK EENS HOE DE MENSEN EVEN KUNNEN GENIETEN VAN DIT MOOIE STUKJE MAASTRICHT.....AFBLIJVEN HEREN BESTUURDERS...

http://www.youtube.com/watch?v=sB4OuE7_dZw


Gast

#150 Re:

2013-06-13 06:22

#2: dingo -

Park hoort te blijven!!!