De Zelfstandigenaftrek Moet Blijven

Quoted post

GERARD

#818 Re: Hard werken gestraft

2013-09-01 13:39

#814: Tom - Hard werken gestraft

Bij u heeft de babyboom het weer gedaan, dit is door de media al lang achterhaald. Als u zo'n last heeft van de HARD WERKENDE OUDEREN , WAAROM STELT U DAN NIET VOOR OM DE MEDISCHE ZORG VOOR DEZE GROEP NOG LAGER TE MAKEN GAAN ZE SNELLER DOOD EN U KUNT MET EEN GERUST HART SLAPEN.

U werkt hard wat dacht u ervan wat de baby boom heeft gedaan ZELF HUN AOW EN PENSIOEN BIJ ELKAAR GESPROKKELD.

 

Maar wees gerust u KRIJGT (HOOP IK) OOK DIE LEEFTIJD.

 

 

Reacties

Tom

#856 Re: Re: Hard werken gestraft

2013-09-02 19:22:20

#818: GERARD - Re: Hard werken gestraft

U hoeft niet boos te worden...

De babyboom heeft toch ook voor de schulden gezorgd? Waarom moet de jongere generatie deze aflossen?

AOW hebben ze niet zelf bij elkaar gesprokkeld, dit wordt betaald door de beroepsbevolking. Doordat de verhouding werkende en gepensioneerden groter wordt, is dat al een zwaardere last voor de jongere generatie.

Pensioen hebben ze zelf voor gespaard, helaas hebben ze tijdens het sparen voor het pensioen enorm veel geleend. Ik zou zelf als ik die leeftijd berijk ook graag pensioen willen. Dit is alleen onmogelijk als dit zo door gaat.

U heeft mij niet over de zorg gehoord en doet daar vreemde voorstellen voor. Verder weerlegt u geen van de argumenten, u begint slechts in hoofdletters te typen.