PVV stemmers zijn geen neonazi's!!

Quoted post

de patriot

#52 Hitler

2014-03-20 17:08

Beste PVV adepten,

Ik ben nog nergens in de berichtgeving tegen gekomen dat alle PVV stemmers worden weggezet als neonazi's. Als het aan mij ligt zal dat ook niet gebeuren. De vergelijking tussen Hitler en Wilders is dat Hitler net als Wilders een hele bevolkingsgroep tot zondebok maakt. Als je een beetje hebt opgelet op school kan je die vergelijking niet ontkennen.
Maar goed laten we stellen dat we alle Marokkanen gaan deporteren over de grens. Wie zijn dan de volgende? Misschien moeten we dan alle kampers waar we hele peletons ME tegen moeten inzetten om een kamp veilig te kunnen betreden ook maar deporteren, dat dit niet representatief is voor de hele Sinti en Roma gemeenschap maakt niet uit, alles raus, Nederland voor de Nederlanders! Wie van de sociaal onaangepasten gaan we nu op de korrel nemen, de Tokkies? Oh nee, das mooie televisie.. Dan maar onze Antilliaanse en Surinaamse medeburgers, Rotterdam ziet er zwart van, 70% is inmiddels van allochtone komaf? Kom laten we dat weer terug brengen naar een gezonde blanke 80/20 verdeling, Rotterdam is immers toch Nederlands? Laten we ons fijn achter Geert onze grote leider scharen, lekker veilig achter de vader des vaderlands. 1 volk, 1 leider!
Als je als PVVer het zo vreselijk eens bent met Wilders eis dan maar dat hij zitting neemt in de regering, misschien wil de VVD wel samenwerken, immers Rutte sluit niemand uit! Kijken wat de PVV er dan van terecht brengt. Tot die tijd, denk eens na over waarom jij je zo voelt aangesproken door de term neonazi's... misschien dat je diep van binnen weet dat de vergelijking tussen Wilders en Hitler toch niet zo heel vergezocht is..
Ach, en anders kan je na afloop altijd nog zeggen:"Ik wist het niet"

Reacties

Alexander

#55 Re: Hitler

2014-03-20 17:14:00

#52: de patriot - Hitler

Kan het niet meer met je eens zijn.

Kaatje

#82 Re: Hitler

2014-03-21 04:21:00

#52: de patriot - Hitler

Teveel tekst, te lange zinnen. Lezen ze toch niet...

"Autochtoon"

#91 Re: Hitler

2014-03-21 10:17:55

#52: de patriot - Hitler 

 Hulde! Bijzonder sterk verwoord.