stop bouw mega moskee jonkerboschplein

Quoted post


Gast

#12

2015-10-01 08:35

Omdat ik niet wil dat er in Nijmegen een MegaMoskee komt, we zijn helemaal doorgeslagen hier in Nederland. En ik vind dat niet de gemeentes of het rijk hier over moeten beslissen maar de bewoners van deze stad

Reacties

Atheïst

#14 Re:

2015-10-01 08:42:10

#12: -  

Moeten wij dan bepalen waar een ander wel of niet in mag geloven? Succes ermee, daar ben je een eeuw mee bezig.

jj

#38 Re: gemeente

2015-10-01 13:01:54

#12: -  

het gemeentebestuur vertegenwoordigt de inwoners van de stad. Of ben je vergeten te stemmen vorig jaar? Dan nu ajb niet nuilen. 


Gast

#229 Re:

2015-10-03 08:07:23

#12: - 

Ja. We zijn compleet doorgeslagen in dit land. Een slinkende groep mensen kruipt nog mee met het policor sentiment of staat als een achtjarig basischoolklasje keurig welkomsliedjes te zingen. Maar steeds grotere getallen worden wakker. Van Nijmegen tot Drachten merkt men hoe de PvdA-pijpdroom die werd voorgeschoteld ook alleen maar een zelfvernietigende pijpdroom is. Welkom bij de wakkere mensen. :-)

 

 

 


Gast

#464 Re:

2015-10-05 19:36:08

#12: -  

 ik vind dat in Nederland iedereen moet kunnen geloven wat hij wil en dat hij dit ook moet kunnen uiten. Voor de mensen die zeggen dat we christelijke natie zijn en dus kerken willen heb ik twee dingen te zeggen. ten eerste als U zo graag wil dat die kerken blijven bestaan bezoek ze dan wat regelmatiger nu sluiten er elke week twee kerken in Nederland wegens onderbezetting dus als er meer moskeeën komen is dat alleen omdat er dus blijkbaar genoeg vraag is naar nieuwe moskeeën is dat blijkbaar door meer mensen gewild dan nieuwe kerken. Ten tweede wil ik graag twee citaten uit de bijbel geven: "doe een ander niks aan wat je zelf verafschuwd" Tobit 4:15. kortom als iemand jou in je geloof beperkt en zegt dat je geen kerken mag bouwen of voor atheïsten, mensen die zeggen dat je geen films mag kijken of bepaalde boeken niet mag lezen omdat dat voor hun gevoel fout is, dan is dat toch ook van de gekke?! en toch is dit eigenlijk precies wat er nu als argumenten tegen deze moskee worden aangedragen. Als tweede citaat is er "wie op zijn medemens neerkijkt heeft geen verstand" Spreuken 11:12. ik denk dat deze vrij voor zichzelf spreekt. Dus voordat je andere mensen gaat beoordelen, bekijk eerst eens of je zelf niet verkeerd bezig bent volgens de normen en waarden die je zelf hebt meegekregen en die voor jou belangrijk zijn.