geen AZC in Geldermalsen

Quoted post

ZegNee

#1037

2015-12-17 10:36

Mevrouw de Vries, laten we even terug gaan in de tijd. zo'n 14uur geleden heeft u de volgende tweet de wereld in geholpen: "Iedereen uit de raadszaal is veilig. En dan zeggen mensen bang zijn voor asielzoekers. Ben in en in verdrietig".

Was u PR medewerker op vakantie? Of bent u net zo kortzichtig als de mensen die gisteravond onze(!) bijeenkomst hebben verstoord met deze belachelijke rellen?

Van de honderden mensen die op zijn komen dagen waren er maar 2 tot 3% van op oorlo...gspad. En u had dit ingecalculeerd; de ME was immers al aanwezig in het dorp. Tevens had de politie uw vluchtroute al vanaf het eerste moment bewaakt en vrijgehouden. En maar te zwijgen over de glimlach die u perongeluk niet kon verbergen bij het toespreken van de raadsleden. Mocht u zich dat moment niet herrinderen heb ik als nog even een screenshot bijgesloten van dat moment.

U gaat dus even uw doel voorbij met deze tweet. Er stonden desondanks uw smerige tactiek honderden mensen buiten hun on-vreden te tonen in alle rust. Waarom de focus op het slechte van deze avond? Waarom laat u uw burgers niet zien dat ze niets voor niets hebben moeten rennen voor de ME?

Terwijl u aan de koffie zat in het politie bureau moesten ouderen rennen voor hun leven. Mensen moesten overeind geholpen worden omdat de ME het niet onder controle kon krijgen en mensen begon op te drijven. Niet gebeurd? Wederom verwijs ik u naar een screenshot waarop u duidelijk kan zien dat de eerste 3 rijen volledig gevuld worden door mensen die geen problemen willen en de ME letterlijk ook niets doet. Maar toch moest uw politie zo nodig door duwen en pushen.

Deze mensen waren niet agressief tegen over de politie en of raadsleden. Nee deze mensen stonden met samen geknepen billen te wachten op duidelijkheid en stonden met zijn alle te hopen dat uw plannen de prullenbak in gingen!!

Was u opzoek naar nog meer tegenstand? Dan is dat bij deze gelukt kan ik u vertellen.

Mocht u het dialoog aan willen gaan met de burgers buiten uw raadszaal, sta ik graag vooraan in de rij om u een mooie set met feiten te presenteren.

Long story short; de weg die u nu inslaat zal u weinig goeds brengen. Volg u burgers en u zult dingen bereiken.

Met vriendelijke groet,
ZegNeeTegenAZC

Reacties


Gast

#1039 Re:

2015-12-17 10:39:48

#1037: ZegNee -  

 Die "feiten" heb je al laten zien: intimidatie, bedreiging, vandalisme, fascisme.


Gast

#1040 Re:

2015-12-17 11:23:17

#1037: ZegNee -  

 Leer een keer Nederlands schrijven. Het is je moerstaal verdorie!