Geen draagkracht in Zoetermeer voor bouw nieuwe gebedsruimte

Quoted post

mav

#477 Dan toch niet!

2011-10-12 17:30

Gezien de laatste reacties wil ik helemaal niks meer er mee te maken hebben en ga mijn reacties verwijderen. Ik had goede bedoelingen, maar ik sta niet te trappelen om bijvoorbeeld op geenstijl of het pownews te komen en als een of andere pauper te worden afgeschilderd tussen de lonsdale jongeren.

Maar als jullie morgen willen gaan rellen dan denk ik dat een hoop fatsoenlijke mensen afhaken en gaan door jullie schuld de plannen gewoon door. Ik ga denk ik maar lekker gewoon naar de voetbal training.

Reacties


Gast

#478 Re: Bedankt voor de moskee

2011-10-12 17:35:23

#477: mav - Bedankt voor de moskee 

 

Mensen zijn bang en terecht! De gemoederen zullen bij de rustige mensen ook oplopen. Het is nogal wat! Dat moet u ook toegeven! Ik vind het verschrikkelijk en we mogen niet alle mensen over een kam scheren maar u en ik weten dat dit een groot drama gaat worden als die moskee er komt. Vorige week is mijn zoon op de grond geduwd door een moslim man omdat hij netjes vroeg of hij er even langs mocht! Er werd gescholden???!!! Dit wordt een hel!

Gast

#479 Re: Bedankt voor de moskee

2011-10-12 17:40:06

#477: mav - Bedankt voor de moskee 

 

Ik snap volkomen dat mensen zo reageren meneer! Maar Dit mag en kan echt niet! Een moskee?! De buurt wordt een achterbuurt met veel overlast en criminaliteit! Ik wil ook dat het netjes verloopt donderdag maar ik accepteer geen moskee precies tegenover m'n voortuin