Stem tegen een stilteruimte op de Haagse Hogeschool

Quoted post


Gast

#3

2016-04-14 11:53

Het wordt met de dag gekker. Wil je in mijn land wonen, dan pas je je aan aan de waarden, normen, regels en wetten. Geen hoofddoek, geen speciale ruimtes etc.

Reacties

Landgenoot!

#470 Re: Landgenoot!

2016-04-15 16:46:34

#3: -  

Hallo ontzettende zuurpruim,

Ik help je er graag aan herrineren dat dit niet jouw land is. Dat je toevallig in dit mooie land geboren bent maakt het nog niet jouw land. Het zal ook nooit jouw land worden, het is het land van ons allen waar we samen in moeten kunnen leven. Types zoals jij, verpesten dit land door continue onderscheidt te maken tussen mensen in deze samenleving. Het is jammer dat dit in 2016 nog steeds gebeurd, want dan zou dit land nog veel mooier zijn!

En al was dit jouw land wel geweest, begin dan allereerst met het corrigeren van je zinsopbouw, spelling en grammatica. De Nederlandse taal, is een prachtige taal en je laat het niet merken.

Tot slot zou ik meteen even een kijkje nemen naar de regels en wetten waar je het over hebt, want een hoofddoek is niet verboden in Nederland. Neem eens een kijk in de geschiedenisboeken over Nederland, sterker nog in het mooie Volendam dragen ze het nog steeds. 

Het hoeft allemaal niet zo gemeen, vals en lelijk. De wereld zou een stuk mooier zijn wanneer we elkaar in onze eigen normen en waarden laten.

Ik wens jou nog een hele fijne dag en hoop dat je wat gelukkiger in het leven zal staan! 

Groetjes,

jouw landgenoot. (Je went er nog wel aan.)