Geen draagkracht in Zoetermeer voor bouw nieuwe gebedsruimte

Quoted post


Gast

#1178

2011-10-25 21:17

Leuk speelveldje voor kinderen vindt u ook niet meneer Klaasjan de Jong? ( foto in het AD van 25 okt.) Als het aan u ligt niet dus. ' Geef de moskee een eerlijke kans' is het enige wat het CDA onder uw aanvoering kan roepen. Dat is pas zeer zorgwekkend. U praat alleen maar over een moskee. Geef de Jehova's die graag willen uitbreiden en er al jaren hun kerk hebben een eerlijke kans. Maar die gunt U geen extra ruimte. Is dit christelijk? Ook weleens gehoord over twee geloven op een kussen (hier een stuk grond) daar slaapt de duivel tussen? En dan het parkeerprobleem voor de bewoners als ze uit hun werk komen. De 13 extra plaatsen is een lachertje. Als de plannen toch doorgezet worden weet ik nog wel iemand die zijn huis aan de Akkerdreef graag met uw huis wil ruilen....lekker op een rustig pleintje, beide auto's vlak voor de deur, tuin aan het water. Dan kan U meneer de Jong zelf toezicht gaan houden aan de Roggeakker. Het CDA is een partij geworden van list en bedrog en zal nimmer meer een stem van mij krijgen.

Reacties

Johann van der Veere

#1179 Re:

2011-10-25 21:40:56

#1178: -  

Quote:  Als de plannen toch doorgezet worden weet ik nog wel iemand die zijn huis aan de Akkerdreef graag met uw huis wil ruilen....lekker op een rustig pleintje, beide auto's vlak voor de deur, tuin aan het water.

Of met 'wethouder' Hans Haring op de Voorweg waar in vroeger dagen de Boerderij was gevestigd.....