Geen draagkracht in Zoetermeer voor bouw nieuwe gebedsruimte

Quoted post


Gast

#2173 Steekpartij Akkerdreef

2012-03-18 12:11

Rond middernacht heeft zich een steekpartij voorgedaan aan de Akkerdreef. Vermoedelijk 2 gewonden. (zie ook westonline). Wat nergens vermeld zal worden is dat de ruzie al enige tijd bezig was op het basketbalveldje aan de Maisakker. De locatie die wethouder Haring zal bezoeken, evenals de locatie Moskee. Wat ook niet vermeld zal worden is dat beide lokatie (parkeerterrein dansschool (moskee)en maisakker)al jaren bij de politie en gemeente bekend zijn als plaats waar drugs wordt verhandeld. Dit alles binnen een straal van een paar honderd meter van de moskee. Wat ook niet vermeld wordt is dat er al een bewonersinitiatief is genomen om het basketbalveldje dan maar om te bouwen tot parkeerterrein (waar ook behoefte aan is), Uiteraard is dit niet tot stand gekomen, maar is er een prachtig nieuwe bank geplaatst voor de drugscriminelen. Wat ook niet vermeld zal worden is dat deze criminelen, en zo ook vannacht, van allochtone afkomst waren. Een groep van 7-8 man, niet uit de buurt afkomstig.
Ik kan niet zeggen dat dit voorval drugsgerelateerd is, maar 1+1=2. Nu een steekpartij, straks een schietpartij...in een woonwijk. Zet daar gerust een moskee bij met deze drugsdealers op het parkeerterrein en dan wens ik u, heer Haring een prettige wandeling bij het promoten van uw Walhalla.

Reacties


Gast

#2175 Re: Steekpartij Akkerdreef

2012-03-18 15:28:12

#2173: - Steekpartij Akkerdreef

Doodeng vind ik dit allemaal. Waarom doet niemand iets??