De Nieuwe Zweep moet blijven

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Donderdag 21.00 uur petitie aanbieden in gemeentehuis Apeldoorn, ga mee!

2015-10-24 08:47:45

Beste mensen,

Door jullie hulp is de online petitie al ruim 4600 keer getekend! Maar alleen tekenen is niet genoeg. Aanstaande donderdag moet deze petitie in het gemeentehuis worden aangeboden. Om een duidelijk signaal af te geven dat De Nieuwe Zweep niet mag verdwijnen, hebben wij hier alle hulp bij nodig.

Graag willen wij met zijn allen om 20:00 uur vanaf De Nieuwe Zweep richting het gemeentehuis rijden. Hier kunnen we dus allemaal verzamelen. Als je rechtstreeks wil gaan, zorg dan dat je uiterlijk 20:45 bij het gemeentehuis aanwezig bent.

Voor het vervoer willen wij bussen regelen. Wil je mee met deze bus? Stuur dan een mail naar denieuwezweepmoetblijven@outlook.com met je aanmelding voor de bus. Zo kunnen we met het aantal personen rekening houden en blijft niemand in Klarenbeek achter! Om de kosten van de bussen te dekken, vragen wij hiervoor een vrijwillige bijdrage.

We verwachten om 22:00 uur weer terug in Klarenbeek te zijn.

We hopen dat jullie in grote getalen met ons mee gaan!

De actiegroep!

Actiegroep

Kom naar de bijeenkomst in De Nieuwe Zweep aanstaande woensdag!

2015-10-19 19:27:11

Beste mensen,

Jullie hebben de petitie getekend, geweldig! De Nieuwe Zweep mag niet verloren gaan! Aanstaande woensdag 21 oktober is er een bijeenkomst georganiseerd welke in het teken staat van het behoud van de Nieuwe Zweep. Kom naar deze bijeenkomst om te laten zien dat je tegen het besluit van de Gemeente Apeldoorn bent! Iedereen is welkom.

Graag tot woensdag 20.00 uur bij De Nieuwe Zweep!

De Actiegroep

Actiegroep

Deel deze petitie

Help deze petitie om meer handtekeningen te krijgen.

Hoe een petitie promoten?

• Deel de petitie op uw Facebook-muur en in groepen die verband houden met het onderwerp van uw petitie.
  • Neem contact op met uw vrienden
    1. Schrijf een bericht waarin u uitlegt waarom u deze petitie hebt ondertekend, aangezien mensen eerder geneigd zijn om te ondertekenen als ze begrijpen hoe belangrijk dit onderwerp is.
    2. Kopieer en plak het webadres van de petitie in uw bericht.
    3. Stuur het bericht via e-mail, sms, Facebook, WhatsApp, Twitter, Skype, Instagram en LinkedIn.