Stop de Bellinga’s en gun de kinderen rust!

Dag lieve mensen,

Wij, roepen met deze petitie op tot actie om de privacy en bescherming van de Bellinga kinderen op online platforms te verzekeren.

Al jarenlang worden zij zonder hier ooit toestemming voor te hebben gegeven dagelijks gefilmd. Deze beelden worden de wereld ingestuurd, ook beelden waar de kinderen kwetsbaar te zien zijn. Helaas weten we allemaal in wat voor wereld we leven, tal van mensen kijken met vieze bedoelingen naar deze beelden. De ouders, Fara en Daniël Bellinga zijn hiervan op de hoogte, maar kiezen het geld boven de privacy van hun eigen kinderen. Met andere woorden, dit is pure kinderarbeid!

Het is essentieel dat de privacy van de kinderen altijd wordt gerespecteerd. Dit betekent dat er geen beelden of content meer geplaatst mogen worden die kinderen in kwetsbare of ongepaste situaties tonen.

Met deze petitie willen we streven naar een beleid waarin rekening wordt gehouden met de belangen en toekomstige welzijn van de kids.

Wij roepen YouTube en de beleidsmakers op om ervoor te zorgen dat de Bellinga’s geen geld meer kunnen verdienen dankzij hun kinderen, dat expliciete beelden zoals zwemvlogjes stoppen. Een veilige online omgeving voor iedereen is wat we willen.

Bent u akkoord? Aarzel zeker niet om de petitie te tekenen! Indien genoeg handtekeningen zal deze worden overgemaakt naar hogere instanties. Laten we de kinderen samen helpen!

Door te ondertekenen, machtig ik @Help_bellinga_kids om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.

We zullen uw e-mailadres niet openbaar online weergeven.

We zullen deze petitie adverteren bij 3000 mensen.

Leer meer...