Opheffen negatief reisadvies tunesie

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Ook in Engeland is het negatief reisadvies naar Tunesië sinds vandaag opgeheven

2017-07-26 16:50:35

In navolging van de meeste Europese landen heeft ook Engeland het reisadvies naar Tunesië per vandaag aangepast, nu Nederland nog! Wij kunnen nog steeds handtekeningen verzamelen want wij mogen in september op het ministerie komen om de zaak voor  te leggen

Heb je getekend en weet je nog anderen die sympathie hebben voor de actie  vraagt ze dan vooral om het bericht nog te blijven delen en handtekeningen te blijven verzamelen

Denk je dat je getekend hebt maar staat je naam niet in de lijst? Kijk dan in je mailbox naar de link waar je de handtekening eenmalig moest bevestigen

IMG_1376.JPG

Karlien Huisman

Vreedzame demonstratie in Den Haag op 21 juli

2017-07-16 15:52:36

Fijn dat er al zoveel handtekeningen verzameld zijn, wij bieden deze petitie aan in Den Haag op 21 juli a.s.

Om ons protest tegen het negatief reisadvies kracht bij te zetten vragen wij zoveel mogelijk leden en belangstellenden om erbij te zijn.

We verzamelen om 15.00 uur voor het Ministerie van buitenlandse zaken, het is geen grote demonstratie of mars maar een vreedzame bijeenkomst  om aandacht te vragen voor het probleem dat Tunesië heeft door het wegblijven van Nederlandse toeristen en het probleem dat de Nederlandse bezoekers hebben bij het zoeken naar chartervluchten

Kom massaal naar Den Haag, vrijdag 21 juli van 15 tot uiterlijk 17 uur.  Kun je er niet bij zijn, bel dan nogmaals de petitie en vraag zoveel mogelijk mensen om ook te tekenen

Overigens, aanstaande dinsdag zijn er interviews en opnames op Schiphol aangaande dit onderwerp, gemaakt door tv programma EenVandaag.  Hoe meer aandacht er aan besteed wordt hoe beter!  Hopelijk brengt dit het toerisme naar Tunesië weer op gang

Karlien Huisman

Deel deze petitie

Help deze petitie om meer handtekeningen te krijgen.

Hoe een petitie promoten?

• Deel de petitie op uw Facebook-muur en in groepen die verband houden met het onderwerp van uw petitie.
  • Neem contact op met uw vrienden
    1. Schrijf een bericht waarin u uitlegt waarom u deze petitie hebt ondertekend, aangezien mensen eerder geneigd zijn om te ondertekenen als ze begrijpen hoe belangrijk dit onderwerp is.
    2. Kopieer en plak het webadres van de petitie in uw bericht.
    3. Stuur het bericht via e-mail, sms, Facebook, WhatsApp, Twitter, Skype, Instagram en LinkedIn.