NEDERLAND TE KOUD

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Laten we Nederland samen warm maken!

2018-06-28 14:40:19

Hoi!

Een tijdje geleden heb jij de ondertekend dat jij samen met ons vindt dat Nederland te koud is. En terecht! Deze petitie maakten wij om de aandacht te trekken voor dit probleem. Wij hebben het natuurlijk niet over het klimaat. Wij bedoelen dat mensen te weinig tijd voor elkaar nemen, te weinig aandacht aan elkaar besteden. Hoeveel warmte straal jij zelf uit naar de ander? Wij geloven dat Nederland een stuk mooier wordt als we met elkaar voor meer warmte zorgen.

Jij kan meehelpen om Nederland warmer te maken. Wij hebben een kaartjesactie waar je aan mee kunt doen. Voor €1 per stuk, inclusief verzending, verstuur je al een leuk kaartje. Wij doen hem morgen voor je op de post! Je kunt ook een leuk pakketje bestellen voor als je niet kunt kiezen.

Ook kan je leuke ideeën en geluksmomentjes vinden op onze social media. Volg ons op Facebook en Instagram @nederlandtekoud.

Doe jij mee? Ga voor meer info en bestellen naar: nederlandtekoud.nl.

NEDERLAND TE KOUD

Deel deze petitie

Help deze petitie om meer handtekeningen te krijgen.

Hoe een petitie promoten?

• Deel de petitie op uw Facebook-muur en in groepen die verband houden met het onderwerp van uw petitie.
  • Neem contact op met uw vrienden
    1. Schrijf een bericht waarin u uitlegt waarom u deze petitie hebt ondertekend, aangezien mensen eerder geneigd zijn om te ondertekenen als ze begrijpen hoe belangrijk dit onderwerp is.
    2. Kopieer en plak het webadres van de petitie in uw bericht.
    3. Stuur het bericht via e-mail, sms, Facebook, WhatsApp, Twitter, Skype, Instagram en LinkedIn.

We zullen deze petitie adverteren bij 3000 mensen.

Leer meer...