Alfons Groenendijk trainer van het jaar!

Alfons Groenendijk is niet genomineerd voor Trainer van het Jaar van de Eredivisie, de zogenaamde Rinus Michels Award. Belachelijk, want het is een geweldige prestatie dat hij met ADO Den Haag zevende is geworden. Voorburgs Dagblad en Dagblad070 steunen het initiatief om een online petitie te starten waarvan we de uitslag uiteraard bekend zullen maken en uiteraard naar de organisatie van Trainer van het Jaar zullen sturen. We hopen op zo veel mogelijk handtekeningen om zo te laten zien dat Alfons Groenendijk de Trainer van het Jaar is.

20180506_212909.png

Foto: Initiatiefnemers Anouk en Bart Bakker.

www.dagblad070.nl en www.voorburgsdagblad.nl steunen dit initiatief.

Vul het onderstaande formulier in om deze petitie te tekenen die is aangemaakt door Anouk Bakker en Bart Bakker. Alle informatie die je opgeeft op dit formulier zal door de maker van de petitie te zien zijn.