Aanpassen parkeerbeleid Arcus College!

Er zijn genoeg discussies geweest over de parkeergarage onder de Arcus Campus en wie hier toegang tot hebben. Studenten dienen te parkeren op de nabijgelegen sportvelden, waar veel te weinig plek is voor alle studenten. Daardoor wordt er geparkeerd op plekken waar dit niet is toegestaan, met als resultaat boetes maar vooral ook gevaarlijke situaties. Het bestuur van het Arcus College negeert elke klacht die hier betrekking op heeft, en doet vooral alsof het niet hun probleem is.

Is er het s'morgens geen parkeerplek meer waardoor je te laat in de les komt als student, is dit volgens de school je eigen schuld, terwijl het niet onze schuld is dat er zo weinig parkeergelegenheden zijn. Toegang tot de ondergrondse parkeergarage van de Arcus Campus wordt ons geweigerd, en we worden maar van het kastje naar de muur gestuurd om wel ergens te parkeren. Meerdere studenten melden zich wekelijks af wegens deze parkeerproblemen, en daardoor missen we vervolgens weer de lessen.

Wij

Studenten van het Arcus College, die met de auto naar school komen

constateren

dat we klaar zijn om zelf voor deze problemen op te draaien, aangezien we zelf geen enkel idee meer hebben waar we wel veilig en toegestaan onze auto's kunnen parkeren. Wij zijn het ondertussen zat dat we s'morgens een half uur rondjes kunnen blijven rijden om onze auto ergens te parkeren, met als gevolg dat we hierdoor te laat / afwezig zijn en de lessen missen.

en verzoeken

het Arcus College de klachten serieus en proffesioneel op te nemen i.p.v. te negeren, en eens fatsoenlijk aan het werk te gaan om een oplossing te vinden en te realiseren. Wij zijn verplicht onze lessen te volgen, maar op deze manier is dit vaak moeilijk tot niet mogelijk. En maar continu blijven zeggen dat we maar met het openbaar vervoer moeten komen heeft doel, er zijn genoeg studenten die fatsoenlijke redenen hebben waarom dit niet mogelijk is.