Automatische inschrijving toetsen BEHOUDEN!

De CHE is ermee bezig om vanaf september de automatische inschrijving voor toetsen af te schaffen. Dit zorgt ervoor dat iedere student zich voor iedere toets moet gaan inschrijven. Dit is een hoop extra administratie, terwijl studenten al genoeg te doen hebben zonder al deze extra deadlines. Deze verandering is onnodig en vervelend. Ben je het hiermee eens? Teken de petitie! Samen zorgen we voor behoud van het huidige systeem.

Martine Beelen, klassenvertegenwoordiger, Communicatiestudent CHE    Neem contact op met de schrijver van het verzoekschrift

Door te tekenen geef ik Martine Beelen, klassenvertegenwoordiger, Communicatiestudent CHE toestemming om mijn handtekening door te spelen aan diegenen die invloed kunnen uitoefenen op deze kwestie.