Breng Groentegehakt terug

AH had een geweldig product in hun koelingen, genaamd Tomeato. Een vegetarisch alternatief voor gehakt, perfect voor Mexicaanse gerechten en pasta. Opeens werd de naam aangepast en heette het Groentegehakt. En nu, sinds een paar weken, wordt het helemaal niet meer verkocht!

Ik en mijn partner willen dit product héél graag terug. En ook producent &Samhoud (die hun Groentegehakt trouwens zo* omschrijven) wil dit graag. Maar AH lijkt te denken dat er niet genoeg vraag is!

Dus, daar komen jullie in beeld! Onderteken deze petitie, zodat we er samen voor kunnen zorgen dat dit écht innovatieve vega-gehakt terugkomt. Want Tivall en tofu zijn wel een klein beetje saai, toch?

*Ervaar de sensatie van groentegehakt gemaakt van tomaat en wortel, zonder onnatuurlijke toevoegingen voor kleur, smaak en houdbaarheid. Deze ongewoon lekkere innovatie geeft de beleving van traditioneel rulgehakt, zit boordevol groente en is een bron van vezels. Heerlijk in pasta's, pita's en in wraps.