Bussen Deventer

Ik wil ervoor zorgen dan de oude busroutes in Deventer weer terugkomen. En dan voornamelijk dat lijn 2 en 3 beiden doorrijden naar platvoet zoals ze eerst ook deden. En dat de bushalte Centuurbaan ROC Aventus ook weer terugkomt voor de studenten.

- ouderen kunnen moeilijker reizen en zijn verward door de nieuwe busroutes

- het weghalen van de bushalte bij de ceintuurbaan (ROC Aventus) veroorzaakt veel overlast voor de Albert Heijn door grote groepen studenten.

- doordat de bussen anders rijden en op andere tijden rijden is het onmogelijk om de 'aansluitende' trein te halen

- lijn 3 is standaard altijd te laat

- vanaf de zwolseweg naar borgele komen lukt niet zonder erg lang te moeten wachten en eerst naar het station te reizen wat overigens ook meer geld kost.

- als je vanaf de zwolseweg naar de apotheek in borgele moet kon je eerst met lijn 3 naar platvoet en daarna met lijn 2 verder naar borgele (dan kon je blijven zitten). Nu zal je eerst naar het station moeten om vervolgens een half uur te wachten op lijn 2 om daarna, als je terug moet, ook nog eens een half uur moet wachten op lijn 2 naar het station en vanaf daar weer een halfuur moet wachten op lijn 3 om thuis te komen.

Als de oude routes weer terug zouden komen zou dat in ieder geval een hele hoop tijd schelen maar ook een hoop verwarring.

Waarom iets veranderen wanneer het eindelijk werkt?

Door te ondertekenen, machtig ik Joyce Klein Velderman om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.

We zullen uw e-mailadres niet openbaar online weergeven.

We zullen deze petitie adverteren bij 3000 mensen.

Leer meer...