Buster moet hier blijven

Wij bedanken iedereen voor het tekenen van Deze petitie

Buster kan gewoon in Nederland blijven.

Dit bericht is vandaag binnen gekomen.

Steunpunt voor Dieren

www.facebook.com/steunpuntvoordieren

Waarom zou deze hond niet Nederland in mogen ! Keurig in quarantaine gezeten en nu door een menselijke fout word hij niet toegelaten woest word ik hiervan en terug kan waarschijnlijk ook niet naar oman en moet hij een spuitje kom op Nederland massaal delen SAFE BUSTER !!! Ik hoop dat Hart voor Nederland wat kan doen.

Heelaas doet Hart voor nederland niks

HELP, Buster mag Nederland niet in, door nieuwe Europese Wetgeving?????????
Wat krijgen we nou??????
Deel alstublieft, misschien weet iemand wat,omg ben de weg kwijt. Peter VTRede is dat hij als huisdier vermeld staat, en bijvoorbeeld niet als waakhond blindegeleidenhond, papieren zijn allemaal in orde, drie keer 30 dagen quanataire heeft hij daar achter de rug

www.facebook.com/steunpuntvoordieren

Door te tekenen geef ik steunpunt voor dieren toestemming om mijn handtekening door te spelen aan diegenen die invloed kunnen uitoefenen op deze kwestie.