Cultuur voor ieder kind, ook in de gemeente Hollands Kroon!

Op 15 mei is er een raadsvergadering over cultuur. Tamara en Sylvi-Ja gaan deze avond openen met hun 'cultuursong'. Zo willen zij, namens de basisscholen, aandacht vragen bij de gemeente voor meer- en beter cultuuronderwijs in de gemeente Hollands Kroon. Waar omringende gemeenten hun scholen financieel steunen, houdt Hollands Kroon al jaren de hand op de knip. Hollands Kroon is een witte vlek wat betreft cultuuronderwijs. Dat is jammer en dit moet anders kunnen.
Voor iedereen die deze actie wil steunen: zeg ja en teken de petitie! Al jullie stemmen nemen ze mee naar de raadsvergadering op 15 mei!

Juf Chantal en juf Jeanet van de St. Antoniusschool te Nieuwe Niedorp    Neem contact op met de schrijver van het verzoekschrift

Uw e-mailadres zal niet op onze site worden gepubliceerd. De auteur van de petitie zal echter alle informatie te zien krijgen die u op dit formulier noteert.