De Kreutzersonate moet door blijven gaan in 2017

Kreutzersonate, als het verlangen maar stopt! Een theaterstuk naar de nouvelle van Lev Tolstoj geschreven door Tom van Landuyt. Hij speelt dit stuk samen met Angela Schijf en de muzikanten Nicolas van Poucke en Myrthe Helder.

Tom en Angela zijn voor de rechter gesleept door de twee oorspronkelijke muzikanten van deze voorstelling. Nikolaas Kende en Jolente de Meyer. Dit wegens het gebruik van muziek die zij samen hebben gesteld zonder dat zij hiervoor toestemming hebben verleend.

De tour van deze voorstelling zal nog te zien zijn in november en december 2016 in de Nederlandse theaters. maar met wat aanpassingen in de muziek, doen ze dit niet, dan krijgen ze een boete voor ieder muziekstuk. De tour in januari 2017 is voorlopig geannuleerd. Maar Angela en Tom zijn hiertegen in hoger beroep gegaan.

De tour in januari 2017 betreft 16 voorstellingen waarvoor al 8500 kaarten verkocht zijn. Het zal eeuwig zonde zijn als deze voorstellingen definitief worden geannuleerd.

Om te laten zien, dat wij als theater liefhebbers de Kreutzersonate door willen laten gaan, is deze petitie.

Teken hem, deel hem en steek hiermee Angela, Tom en de gehele productie een hart onder de riem!!