Dave Dauwe moet aanblijven!

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Dave Dauwe moet aanblijven!.

Dit bericht is verwijderd door de auteur van deze petitie (Toon details)

2014-06-12 11:42


Kubbie92

#2

2014-06-12 13:19

Gezien al hetgeen Dave en zijn collega in het verleden hebben gedaan, is het totaal ongepast om hem te ontslaan. Wie deze beslissing heeft genomen, kan misschien beter eerst kijken naar het ondrinkbaar water en het feit dat er nog steeds geen bidons gratis ter beschikking staan van de studenten? Of is het misschien aangeraden om gewoon eens van campus tot campus te rijden en zien hoe de werking is? Je hebt toch een privéchauffeur dus veel moeite kost het niet.
L

#3

2014-06-12 15:48

Ze zouden beter een paar lectoren ontslaan die hun werk toch niet doen ipv mensen te ontslaan die alles uit de kast halen om er het beste van te maken!

Gast

#4

2014-06-12 15:56

Deze man helpt iedereen en is top op het vlak van leerlingenbegeleiding!! AP je gaat er spijt van krijgen ...
Aardrijkskunde represent F.S.

#5 Did AP lost it?

2014-06-12 16:33

Ik sluit mij aan bij deze meningen.

Ik vind het zeer opmerkelijk dat lectoren of ondersteunend personeel van dit kaliber ontslaan worden. Dave is lang niet de enigste. Ook voor ons, leerkrachten aardrijkskunde in opleiding is de toekomst donker ingekleurd. Geruchten doen de ronde dat mevrouw Heyrman geen zekere toekomst heeft naar volgend jaar toe. Wij als leerlingen zijn enorm verbaasd. Eerder teleurgesteld. Waarom wordt er aan ons geen evaluatie gevraagd? Geen mening gevraagd? Ik denk dat de studenten de beste parameters zijn om het beslissen of een docent al dan niet bekwaam is. Op zijn minst geen factor die verwaarloosbaar is. En als je het mij vraagt gooien ze de beste eerst buiten. Zo lijkt het mij toch. Of misschien alleen degene die kritiek geven? Wat gebeurt er op onze school?? Waar is de communicatie naar ons toe?? Zijn er functioneringsgesprekken op onze school?? Onze opvolging en proces-evaluatie wordt bedreigd door iets wat voor studenten de willekeur van AP lijkt. Wij hebben nog zo enorm veel te leren van haar. Er zijn lectoren op onze school die bijlange na niet tegemoet komen aan haar kwaliteiten en deze hoeven niet te vrezen voor hun job.

Opnieuw lijken de wantoestanden van AP zich te herhalen, misschien zelfs te escaleren.

Ik durf dit een verlaging van niveau te noemen, en ik weet dat ik hier niet alleen in sta.
Hoe ziet de toekomst eruit? Gaat er nog bekwaam personeel achter blijven?



Gast

#6

2014-06-12 17:08

Dave Dauwe is een held !!

Gast

#7 Zijn ze zot?

2014-06-12 17:48

Dave Dauwe was de man die mij in het eerste jaar terug moed insprak! Zonder hem was ik misschien niet doorgegaan met de opleiding! Hem laten gaan is HET DOMSTE dat je als eerder welk bedrijf kan doen!

Gast

#8

2014-06-12 18:18

Wat een fijne reacties van onze studenten. Ik hoop dat men inziet wat voor gevolgen dit zou kunnen hebben voor ons departement en onze nieuwe hogeschool.
een ontevreden student

#9 Eerst de mensen, niet de winst.

2014-06-13 16:22

Weer een prachtvoorbeeld van waar we in onze maatschappij naartoe gaan. Een beleid gericht op winstcijfers, op zogezegd management en imagebuilding. Wel AP, daar gaat je imago.
Net gefusioneerd en elk academiejaar vallen er wel ontslagen, niet-verlengen van contracten, verdwijnen van opleidingsonderdelen en nu ook de studentenloopbaanbegeleiding.
Allemaal vanwege wanbeleid, foute investeringen en dalende overheidssubsidies.
Terwijl onze studenten vandaag evenveel, zo niet meer, begeleiding nodig hebben in de chaos die ons hoger onderwijs is. En ondertussen in de media maar zeiken dat het niveau te laag ligt: niet moeilijk, als je eens komt kijken wat voor klungels in ons onderwijs de beslissingen nemen.
Moest Pascale De Groote zich trouwens met de fiets verplaatsen in plaats van in een geleasete Audi, had onze Dave gewoon kunnen blijven. De AP Hogeschool is dan ook een stichtend voorbeeld van hoe het zeker niét moet in het onderwijs. Ik zal blij zijn als ik er weg ben.

Gast

#10

2014-06-14 14:48

Dave moet gewoon blijven.

Gast

#11

2014-06-28 10:55

super