Deurningerstraat 71

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Deurningerstraat 71.


Gast

#1

2014-06-24 18:42

Ik heb zojuist een ingezonden stuk verzonden aan
TC-Tubantia.
Ik hoop dat de gemeente hierop reageert en eindelijk eens wakker wordt.

Gast

#2

2014-06-24 18:47

Gemeente zoek alstublieft een andere route voor vrachtverkeer en grote voertuigen,dit kan zo niet langer!!!!!!!de deurningerstraat is veel te smal voor al het verkeer wat hier langs komt,vooral voor fietsers levensgevaarlijk!!!!!!!

Gast

#3

2014-06-24 19:33

Wij wonen zelf aan de deurningerstraat en zijn geschokt door het tragische ongeval.
Achteraf is het makkelijk praten maar we hebben al heel vaak tegen elkaar gezegd dat het eens mis moet gaan.Het is veel te druk en er wordt te vaak te hard gereden.Er fietsen vaak veel scholieren over het te smalle fietspad waar de vrachtwagens dicht langs heen gaan.
anoniem

#4

2014-06-24 20:42

er lopen twee van deze petities krachten bundellen?

Gast

#5

2014-06-25 06:52

De Deurningerstraat is al jaren een veel te smal weggetje voor de hoeveelheid verkeer die het moet verwerken. Ik heb me al jaren afgevraagd hoe het daar goed kan gaan. En nu mijn dochter binnenkort ook naar de middelbare school gaat en daarbij mogelijk ook over de Deurningerstraat zal fietsen worden mijn zorgen alleen nog maar groter.

AJB Pak dit aan, wie hier dan ook over gaat! Dat er gisteren een 12-jarig meisje op een tragische manier is gestorven op deze rotweg moet genoeg zijn.


Gast

#6

2014-06-25 11:09

Hopende hiermee,dat Burgermeester en Wethouders nu eens achter hun OREN krabben en eindelijks wat aan deze situatie doen!!!!
Er wordt veel te hard gereden( door motorrijders en dit vooral in het weekend!!!!).
Soms lijkt het wel de TT-BAAN!!!!!
Laat hier eens meer op controleren!!
De Heren moeten de dossiers eens in zien, wat hier op de DEURNINGERSTRAAT aan ONGEVALLEN de laatste tijd is gebeurd!!!
DOE HIER WAT MEE!!!!
====================

Gast

#7

2014-06-25 16:50

Ik wil dat mijn kleinkinderen veilig naar-en van school kunnen fietsen

Gast

#8

2014-06-25 16:54

Kinderen horen veilig naar school te kunnen.

Gast

#9

2014-06-25 18:29

Het is onbegrijpelijk dat de gemeente het toestaat dat er ZWAAR vrachtverkeer cq. landbouw trekkers, met of zonder aanhangers, gebruik mogen maken van deze hele drukke weg. Met zoveel scholen in de directe omgeving bestaat het gevaar dat zo'n tragische ongeval zich weer in de toekomst zal herhalen als er niks wordt ondernomen! Actie dus!!!!

Gast

#10

2014-06-25 18:56

Vind het een schande dat dit soort grote voertuigen door Hengelo mogen rijden levensgevaarlijk en dat er zo iets verschrikkelijks daardoor gebeurt is, en wie is de volgende?VERBIEDEN!!!!!!

Gast

#11

2014-06-25 19:01

De reden is ongelooflijk triest maar er mag wel een keer iets aan worden gedaan!

Gast

#12

2014-06-26 11:57

Zelf jarenlang gefietst naar school hebbende op de deurningerstraat, en daar zelf ook een keer zijn aangereden, gelukkig zonder letsel... Het is angstaanjagend om die straat door te fietsen. Het fietspad is dan ook te open en verbonden met de straat, het is te makkelijk om er met 3 naast elkaar te fietsen. Niet alleen de auto's maar ook de fietsers zelf zorgen voor een gevaarlijke situatie. Scheidt het fietspad en de weg en er is gelijk een stuk minder gevaar hier. Ook de rotonde bij de sloetsweg moet overzichtelijker, sommige 'korte' fietsers zie je niet over de bosjes heen.

Gast

#13

2014-06-26 15:14

als ik naar mijn werk rijd merk ik zelf dat er veel fietsers rijden,weg is te smal en fietspad moet afgescheiden worden van de weg.veel tractoren en vrachtwagens
Pissig

#14 Deurningerstraat 71

2014-06-26 18:45

Wanneer je een paar danslessen en een halve verkeersles gehad hebt kun je bij de gemeente aan de slag. Aangenomen? Goed zo, dan mag je nu als deskundige in een commissie plaatsnemen en meedenken over bijvoorbeeld verkeersplannen. Je moet wel je boeren-nuchtere verstand opzij zetten, want dat willen ze niet hebben.

Vooroordelen? Ja, dat zal best wel, maar ik zal er niet heel veel naast zitten! Want iemand die gewoon nuchter zijn voornoemde boerenverstand gebruikt had allang - nogmaals allang! - geconstateerd dat de Deurningerstraat vol gevaren zit. Dat het een fuik is met veel te veel verkeer.

Ach, u als geachte lezer werkt bij de gemeente en bent nu heel boos vanwege deze reactie. Op de teentjes getrapt? Nou, laat me u zeggen dat het heel wat beter is dan dat u van de sokken wordt gereden...

Gast

#15

2014-06-27 07:55

Woorden schieten tekort voor dit verschrikkelijke ongeluk!
Verbod vrachtverkeer e.d. alsmede beperking snelheid op deze straat.
Staat is véél te smal voor al deze schoolkinderen en fietsers die dagelijks gebruik maken van deze straat.

Gast

#16

2014-06-27 07:57

Deze straat is te smal voor het drukke (vracht)verkeer en smalle fietsstroken aan beide zijden. Vooral als 2 fietsers naast elkaar rijden ontstaan er regelmatig hachelijke situaties.

Gast

#17

2014-06-27 13:36

Geen zwaar vracht- en landbouwverkeer over de te smalle en drukke Deurningerstraat richting Deurningen/Weerselo in Hengelo.
Omleiden over Oldenzaalsestraat richting Frans op de Bult

Gast

#18

2014-06-28 08:53

Stob ajb de grote werktuigen op deze straat!

Gast

#19

2014-06-30 07:25

Fietspad verleggen zodat de parkeerhavens langs de straat komen. Ook gevaarlijk maar alles beter dan zoveel kinderen zo onveilig naar huis laten fietsen.

Gast

#20

2014-07-04 16:32

De Gemeente moest zich hierin eens aangesproken voelen. Te beginnen bij de rotonde; zowel richting Deurningen als richting Hengelo, waarbij sinds de rotonde is aangebracht, de algehele verkeerssituatie dermate gevaarlijk en risicovol is, waarbij er regelmatig ongelukken gebeuren, en met snelheden gereden worden die abnormaal zijn (weekenden en avonduren).Waarom ter plaatse van de rotonde geen stoplichten...onvoldoende doorstroom....het lijkt wel een rondweg??!

Het schijnt dat er eerst ongevallen met dodelijke afloop moeten plaatsvinden voordat er maar IETS gebeurt. Het is niet de eerste keer dat hierover geklaagd wordt. Te denken hierbij niet aan wegversmallingen maar mss eens aan een verarming van de verkeersintensiteit.  Een enkele verkeerscontrole (overdag) zet geen zoden aan de dijk!!

Financieel kan niet de reden zijn; dat dit niet gebeurt,  het maken van goede keuze's en prioriteiten stellen!!??