Eis het ontslag van Jozias van Aartsen

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Eis het ontslag van Jozias van Aartsen.


Gast

#8301 2003, de Jodenhaat was toen ook springlevend

2014-08-25 09:33

Marokko Community

'SabroenDjamiel
01-12-2003, 19:22
Ik sluit me volledig aan bij deze dames....Enne Amin zet jij nooit je t.v. aan ofzo?....De Joden zien de Moslims als vijanden en willen alles uit de kast te halen om de Moslims/Islam zwart te maken, of had jij da nog nie door?.....Nou een tip; zet eens wat vaker je t.v. aan en dan niet naar het NOS Journaal kijken, maar zet de Arabische zenders op en dan met name Aljazeera en zover ik weet is deze NOG NIET in handen van de Amerikanen en Joden.....En zo zul je er achterkomen hoe het komt dat velen broeders en zuster een hekel hebben aan de Joden....'
'
Screech_Bep
01-12-2003, 19:25
Joden zijn een ondankbaar en ongehoorzaam volk. Toen bekend werd in het Oude en Nieuwe Testament dat er een profeet gaat komen die Ahmed heet en deze afstamte van het arabische stam hebben zij even met de bijbel geknoeid!'
 
'titouania
01-12-2003, 21:15
salaamoe3laykoem, Ik vind dat we ff een ondescheid moeten makken tussen de Israelische/Amerikaanse Joden (de zonen van Jacob zie Koraan) en tussen de andere joden zoals de Nederlandse Franse en surinaamse Joden! Als je kezelf er dieper in verdiept merk je het verschil. De Joden die de meeste Moslims haten dat zijn dus de verschrikkelijke Israelische en Amerikaanse Joden; waarom heel simpel zij hebben weer hekel aan de Islaam en doen ons broeders en zusters op welke manier dan ook kwaad. En door al dat gedoe bij elkaar haten wij gewoon elkaar!!! Maarrrr weet over WELKE joden je praat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Wa 3alaykoem salaam
 
inssaf20
01-12-2003, 21:27
op welke planeet heb jij de laatste jaren geleefd? sorry hoor maar zie jij dan niet hoe onze broeders en zusters elke dag door de joden worden vermoord , de oorlog in Irak, de zo onterechte oorlog wiens idee was het denk je jawel hoor van die onschuldige joden, ik kan zoveel andere situatie aanhalen maar ik ben er zeker van dat als je echt geinteresseerd ben in dit onderwerp je die zelf zult vinden. Amin misscien weet jij echt niets over deze zaken maar dan raad ik je aan om dringend eens naar al jazeera en dergelijke te kijken, ik garandeer je je komt wat te weten hoor.... hoop dat ik je niet heb beledigd ofzo was zeker niet mijn bedoeling maar raak erg gefrusteerd als het gaat over degene die ons keer op keer vernederen en onze geliefden afnemen
 
ttitouania
01-12-2003, 21:34
Maasha allah issaf20 ben het inderdaad met je eens................ ............er was een tijd dat ik helemaal geobssedeerd erover was er was geen dag dat ik aljazeera miste.........maar ja we kunnen wel toekijken en met de dag de haat erger voelen en zodra we een jood zien zo vuil mogelijk aankijken maar dat schiet ook niet echt op! Insha allah zal Allah swt ons Do3haa verhoren en onze moslim Broeders en Zusters helpen in heel de Wereld AMEEN De Yahoed en de Kafirs zullen er toch nooit onderuit komen
Glimlachje'
 

Gast

#8302 Re: Haatimam in de ban ( wel ruim 20 jaar te laat)

2014-08-25 09:37

#8296: - Haatimam in de ban ( wel ruim 20 jaar te laat) 

 Wat ben jij toch een godvergeten zeikerd. Als de politiek niets doet, heb je wat te zeiken. Als de politiek wel iets doet, heb je wat te zeiken. Wat wil jij nu werkelijk? Zeiken?!?


Gast

#8303 Haatimam in de ban (ruim 20 jaar te laat!)

2014-08-25 09:42

Haatimam in de ban

 

http://www.telegraaf.nl/binnenland/23001868/__HAATIMAM_IN_DE_BAN__.html#reacties

 

Als het kalf verdronken is dempt men de put nietwaar Hr. Asscher, hier had U jaren eerder (20 jaar eerder) over moeten nadenken toen iedereen al wist wat voor kwaad ons te wachten stond. Maar helaas is regeren hier niet vooruit zien maar meer een nabeschouwing over wat er is misgegaan.

 

 

 


Gast

#8304 Re: Haatimam in de ban (ruim 20 jaar te laat!)

2014-08-25 09:46

#8303: - Haatimam in de ban (ruim 20 jaar te laat!) 

  In ieder geval duidelijk wie hier dus de Azijnzeiker is. Beroeps-Azijnzeiker, nog wel. Wel pampertje om doen, anders wordt het zo'n kliederboel.


Gast

#8305 ’Jongeren gehypnotiseerd door ideologie van haat’

2014-08-25 09:48

'Veiligheid waarborgen'

DEN HAAG - 

 

Steunbetuigingen aan ISIS bij een betoging in de Schilderswijk, duimen die omhooggaan bij onthoofding van een Amerikaanse journalist, Joden die worden bedreigd, Nederlandse moslimjongeren die in Syrië gaan vechten en misschien terugkeren om hier aanslagen te plegen.


INTERVIEW De oorlog om de stichting van een islamitisch kalifaat in Syrië en Irak gaat niet aan Nederland voorbij. Minister Asscher (Sociale Zaken) wil via moslimpredikers voorkomen dat jongeren radicaliseren. „Veel mensen zijn ontzettend geschrokken van wat er in de wereld gebeurt”, zegt Asscher.
 

 

Dat wisten wij al 20 jaar geleden meneer Asscher! U, de PVDA zijn de grootste hypocrieten die er rondlopen.

 

Wilders demoniseren maar u , de PVDA samen met die griezels van GL, D66 ( "bang zijn voor vreemde luchtjes in het portiek" ) zijn verantwoordleijk voor de ellende.

 

 


Gast

#8306

2014-08-25 09:50

 

Tot 5% islam in een samenleving --> sociale onrust, intolerantie en bedreigingen.
5% tot 10% islam --> vrijheid van meningsuiting wordt aangetast, oorspronkelijke bewoners weggejaagd, segregatie en politieke onrust.

10% tot 25% islam --> verregaande onlusten en destabiliteit van de samenleving.

25% en meer islam --> Zie Kosovo en voormalig Joegoslavië.
50% of meer islam: Totale dictatuur, verval van wetenschap, onderwijs, gezondheidszorg en welvaart. Andersdenkenden worden vervolgd, geïsoleerd of gedood. Zie Saoedi-Arabië, Iran, Pakistan, Syrie, Afganistan, Egypte, Marokko, Nigeria, Irak, Libie etc.


En zo gaat het op de hele wereldbol, overal waar de islam als sprinkhaan neerstrijkt gaan hele samenlevingen kapot.
Nu is de vraag: welk weldenkend mens wil nog met het gezwel dat islam heet in dialoog?
En verder: hoezo zou de islam in Nederland wel vreedzaam kunnen samenleven met de oorspronkelijke bevolking, terwijl dat op de hele wereldbol niet lukt?"


Gast

#8307 Re:

2014-08-25 09:51

#8306: -  

  

Waarom blijf je liegen, wildplakkert?

 

 


Gast

#8308 2003, de Jodenhaat was toen ook springlevend

2014-08-25 12:11

#8307: - Re:  

 

 

Marokko Community

'SabroenDjamiel
01-12-2003, 19:22
Ik sluit me volledig aan bij deze dames....Enne Amin zet jij nooit je t.v. aan ofzo?....De Joden zien de Moslims als vijanden en willen alles uit de kast te halen om de Moslims/Islam zwart te maken, of had jij da nog nie door?.....Nou een tip; zet eens wat vaker je t.v. aan en dan niet naar het NOS Journaal kijken, maar zet de Arabische zenders op en dan met name Aljazeera en zover ik weet is deze NOG NIET in handen van de Amerikanen en Joden.....En zo zul je er achterkomen hoe het komt dat velen broeders en zuster een hekel hebben aan de Joden....'
'
Screech_Bep
01-12-2003, 19:25
Joden zijn een ondankbaar en ongehoorzaam volk. Toen bekend werd in het Oude en Nieuwe Testament dat er een profeet gaat komen die Ahmed heet en deze afstamte van het arabische stam hebben zij even met de bijbel geknoeid!'
 
'titouania
01-12-2003, 21:15
salaamoe3laykoem, Ik vind dat we ff een ondescheid moeten makken tussen de Israelische/Amerikaanse Joden (de zonen van Jacob zie Koraan) en tussen de andere joden zoals de Nederlandse Franse en surinaamse Joden! Als je kezelf er dieper in verdiept merk je het verschil. De Joden die de meeste Moslims haten dat zijn dus de verschrikkelijke Israelische en Amerikaanse Joden; waarom heel simpel zij hebben weer hekel aan de Islaam en doen ons broeders en zusters op welke manier dan ook kwaad. En door al dat gedoe bij elkaar haten wij gewoon elkaar!!! Maarrrr weet over WELKE joden je praat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Wa 3alaykoem salaam
 
inssaf20
01-12-2003, 21:27
op welke planeet heb jij de laatste jaren geleefd? sorry hoor maar zie jij dan niet hoe onze broeders en zusters elke dag door de joden worden vermoord , de oorlog in Irak, de zo onterechte oorlog wiens idee was het denk je jawel hoor van die onschuldige joden, ik kan zoveel andere situatie aanhalen maar ik ben er zeker van dat als je echt geinteresseerd ben in dit onderwerp je die zelf zult vinden. Amin misscien weet jij echt niets over deze zaken maar dan raad ik je aan om dringend eens naar al jazeera en dergelijke te kijken, ik garandeer je je komt wat te weten hoor.... hoop dat ik je niet heb beledigd ofzo was zeker niet mijn bedoeling maar raak erg gefrusteerd als het gaat over degene die ons keer op keer vernederen en onze geliefden afnemen
 
ttitouania
01-12-2003, 21:34
Maasha allah issaf20 ben het inderdaad met je eens................ ............er was een tijd dat ik helemaal geobssedeerd erover was er was geen dag dat ik aljazeera miste.........maar ja we kunnen wel toekijken en met de dag de haat erger voelen en zodra we een jood zien zo vuil mogelijk aankijken maar dat schiet ook niet echt op! Insha allah zal Allah swt ons Do3haa verhoren en onze moslim Broeders en Zusters helpen in heel de Wereld AMEEN De Yahoed en de Kafirs zullen er toch nooit onderuit komen
Glimlachje'

Gast

#8309 1998, Problemen Marokkaanse jongeren los je niet op met zwijgen

2014-08-25 12:15

Dat was reeds in 1998, ook toen was de ellende niet te overzien en werd alles weggeschoven en men bleef wegkijken. Als je het waagde kritiek te leveren was je een racist.

 

http://www.trouw.nl/tr/nl/5009/Archief/archief/article/detail/2684348/1998/12/12/Problemen-Marokkaanse-jongeren-los-je-niet-op-met-zwijgen.dhtml

 


Gast

#8310 1998, Amsterdam is rellen zat/Niemand weet raad met Marokkaanse jongeren

2014-08-25 12:17

1998, Ook toen wist men geen raad met de problemen en bleef men wegkijken. Als je het waagde kritiek te leveren dan waren de rapen gaar.

 

Van een onzer verslaggeefsters − 23/12/98, 00:00

AMSTERDAM - Politie, justitie en het gemeentebestuur van Amsterdam hebben nauwelijks antwoord op de rellen die zo'n honderd Marokkaanse jongeren veroorzaken. Al tachtig agenten raakten dit jaar gewond. “Dit kan absoluut niet”, dreigde burgemeester Patijn gisteravond, “de openbare orde móet gehandhaafd.”

 

In een gezamenlijke persconferentie gebruikten burgemeester Patijn, hoofdcommissaris van politie Kuiper en hoofdofficier van justitie Vrakking - de zogeheten driehoek - gisteravond gespierde taal. Des te meer viel op hoe weinig deze driehoek op korte termijn denkt te kunnen doen. “Deze jongeren vertonen gedrag waar we niet direct antwoord op hebben”, gaf Kuiper toe, “ze hebben geen respect, ook niet voor de politie, en treden hard op.” De jongeren gooien met stenen, verzetten zich tegen agenten en bemoeien zich met arrestaties van anderen. “Ze trachten de stad naar hun hand te zetten”, verwoordde Patijn, “dat kunnen wij niet tolereren.”

 

http://www.trouw.nl/tr/nl/5009/Archief/archief/article/detail/2724745/1998/12/23/Amsterdam-is-rellen-zat-Niemand-weet-raad-met-Marokkaanse-jongeren.dhtml?utm_source=scherm1&utm_medium=button&utm_campaign=Cookiecheck

 

 

 


Gast

#8311 Hypocriete Jodenhaters met hun smartphones vol met Israelische technologie

2014-08-25 12:29

Den Haag, Amsterdam, Rotterdam, Utrech,t Antwerpen zeg maar de hele EU is verziekt.

Het aantal jongeren dat openlijk dweept met symbolen van de Islamitische Staat (IS) neemt in ons straatbeeld toe. Zeker in Antwerpen, zoals uw krant zaterdag al meldde. Zondag hield de politie op straat een jongeman tegen die een T-shirt van IS droeg.

 

En hun Amerikaanse kleding ... wat een hypocrieten. Als ze in een kalifaat leven in Irak willen ze huilend terug naar Nederland met hun veilige huis, uitkeringen, goede gezondheidszorg, scholing, VRIJHEID VAN MENINGSUITING en andere prettige zaken die ze nu haten.de Stakkers.

 

http://www.gva.be/cnt/dmf20140825_01231162/antwerpse-politie-houdt-man-met-t-shirt-van-is-tegen


Gast

#8312 'Veiligheid waarborgen' ? Met deze slapjanussen?

2014-08-25 12:29

’Jongeren gehypnotiseerd door ideologie van haat’

2014-08-25 10:48

'Veiligheid waarborgen'

DEN HAAG - 

 

Steunbetuigingen aan ISIS bij een betoging in de Schilderswijk, duimen die omhooggaan bij onthoofding van een Amerikaanse journalist, Joden die worden bedreigd, Nederlandse moslimjongeren die in Syrië gaan vechten en misschien terugkeren om hier aanslagen te plegen.


INTERVIEW De oorlog om de stichting van een islamitisch kalifaat in Syrië en Irak gaat niet aan Nederland voorbij. Minister Asscher (Sociale Zaken) wil via moslimpredikers voorkomen dat jongeren radicaliseren. „Veel mensen zijn ontzettend geschrokken van wat er in de wereld gebeurt”, zegt Asscher.
 

 

Dat wisten wij al 20 jaar geleden meneer Asscher! U, de PVDA zijn de grootste hypocrieten die er rondlopen.

 

Wilders demoniseren maar u , de PVDA samen met die griezels van GL, D66 ( "bang zijn voor vreemde luchtjes in het portiek" ) zijn verantwoordleijk voor de ellende.


Gast

#8313 Zie hier wegkijkers van Nederland de uitkomst van wat u al die jaren zo gekoesterd heeft

2014-08-25 12:32

Iedereen die dit aan zag komen en ons wijst/heeft gewezen op het gevaar (gif) voor onze democratie:

Anton Constandse
Hans Janmaat
Pim Fortuyn
Theo van Gogh
Pamela Hemelrijk
Ayaan Hirsi Ali
Afshin Ellian
Leon de Winter
Geert Wilders


Haatzaaiers, fascisten, racisten, nazi' etc. werden/ worden degenen genoemd als ze de moed hadden kritiek te uiten op de Islam, of op het verderfelijke gedrag van Marokkanen.

Zie hier wegkijkers van Nederland de uitkomst van wat u al die jaren zo gekoesterd heeft, u die met uw selectief verontwaardige reacties alles bagatelliseerde, veroordeelde, afdeed als onderbuik gevoelens, of angst voor vreemde luchtjes in het portiek etc. etc.

Zie hier de uitkomst. Joden en homo's worden gehaat en belaagd in Nederland en heel veel andere landen en dat is al jaren aan de gang. Stop met wegkijken en sta op!

 


Gast

#8314

2014-08-25 13:06

Als we willen dat het stopt, dan stopt het. Je moet het hard genoeg willen, met elkaar, zij aan zij, en voor niets wijken.

Geef het moorddadige ISIS haattuig geen seconde de kans te hopen dat wij een stap terug doen, maar ontneem ze die hoop.

Onthoud dat ze niets zijn behalve hun haat, dat ze geen eigenwaarde hebben. Alleen hun haat. En die bezit hen. Maar hun haat tegen alles dat anders is, is eigenlijk de haat tegen zichzelf.

Dat ze nooit, gewoon, met vriendjes kind zijn geweest. Dat ze de taal die ook van hen een succes had kunnen maken, niet goed spreken waardoor ze op school achter bleven en ze allemaal wegstroomden naar het praktijkonderwijs - ondanks dat een normale vertegenwoordiging het IQ moet hebben voor hoger onderwijs. Ze haten zichzelf, ze haten de achterlijke sociale omstandigheden waar ze uit komen.

Ze schamen zich voor hun ouders en daarover haten ze zichzelf weer.

Hun enige uitweg uit deze put van minderwaardigheid is de verheerlijking van een imaginair verleden en de volledige onderwerping aan een repressieve orthodoxie.

Het geluk dat zij daarin vinden is de sexuele bevrediging van de vernedering. Ze roepen de suprematie van de Islam uit om eindelijk bij iets groots te horen.

Maar hoe harder ze schreeuwen, hoe harder de echo verraad dat het gebouw van hun gedachten leeg is. Hun enige hoop op de toekomst komt voort uit hun gedrag van vernietiging dat zo kenmerkend is voor mensen zonder eigenwaarde.

Hun enige beeld van de toekomst is er een van dood en verderf. De leugen van de jihad drijft hen voort. Het is de overwinning van de haat, van de God van het gehenna. De haat die als voortrazend vuur alles op zijn pad verteert.

Maar aan het eind verteert het ook zichzelf. Heel het Midden-Oosten valt er aan ten prooi.

En er is maar een weg uit dit dal: laat ze hun haat, laat ze aan hun eigen haat ten onder gaan.'

 


Gast

#8315 Israelische wetenschapper koploper in zoektocht naar Ebola-vaccin

2014-08-25 13:20

Dr. Leslie Lobel, een Israelische viroloog van de Ben-Gurion Universiteit, werkt al twaalf jaar aan de ontwikkeling van een vaccin.

 

En IS hakt hoofden af en Hamas gebruikt vrouwen en kinderen als levend schild. Gillen en krijsen voor de camera, maar werken aan opbouw, ontwikkeling, educactie, gezondheidszorg of wel op eigen benen leren staan zonder je hand op te hoeven houden van het verderfelijke westen. Ze kunnen niks behalve oorlog voeren.


Gast

#8316 Israelisch-Duits team ontwikkelt nanopropellers tegen kanker

2014-08-25 13:22

Een Israelisch-Duits team van wetenschappers van het Technion-Israel Instituut te Haifa en het Max Planck Instituut in Stuttgart hebben de kleinste nanopropellers ooit ontwikkeld om tumoren te vernietigen door gericht medicijnen naar de aangetaste plek te sturen. Gezonde cellen en weefsels worden dan niet door de medicijnen aangetast, een groot voordeel in vergelijking met de behandelwijze die nu gebruikelijk is. Bij het bestrijden van kanker is in de meeste gevallen ook het aantasten van gezond weefsel een jammerlijk bijverschijnsel. De resultaten van het onderzoek zijn onlangs gepubliceerd in het tijdschrift ACS Nano.

 

En Wat kunnen IS en Hamas en Boko Haram etc.?


Gast

#8317 Nederland 2014

2014-08-25 13:28

 

 

Mark Rutte heb ik nog niet gehoord in het Jeugdjournaal om Joodse kinderen gerust te stellen. Wat een hypocriet vind ik deze man toch.

Wilders demoniseren en slijmen in het Jeugjournaal  ten faveure van stemmers is te ernstig voor woorden.

 

Wie denkt er aan de Joodse gemeenschap die bijna uitgemoord is tijdens de oorlog?

Deze gemeenschap waar geen mens last van heeft. Het is te treurig voor woorden wat er gebeurt.

 

'Het Nederlandse volk heeft honderdduizend zielen uit zijn midden laten wegvoeren. Nooit werd een overval gepleegd. Nooit werd de spoorbaan gesaboteerd. In geen enkel Westeuropees land is de Joodse gemeenschap zozeer vernietigd. Het Nederlandse volk heeft gefaald als nooit tevoren. De vertegenwoordiging van dit volk is bij de grondwet opgedragen aan de Staten-Generaal. Zij kunnen op een plaats als deze (Westerbork, red.) slechts getuigen van mateloze schaamte.'

Tot zover mr. Dolman.


Gast

#8318 Drie keuzes’ en de bittere oogst van de ontkenning STOP IS TUIG!

2014-08-25 13:41

'De IS-jihadisten doden de mannen die ze gevangen nemen. In een recent incident werden 1500 mannen geëxecuteerd voor de ogen van hun vrouwen en gezinnen. In een ander incident werden 13 Jazidi's die weigerden zich te bekeren tot de islam hun ogen uitgerukt, ondergedompeld met benzine en levend verbrand. Wanneer de mannen gedood zijn, worden hun vrouwen en kinderen tot slaaf genomen om voor seks gebruikt te worden, als menselijke schilden in gevechtszones ingezet te worden, of verkocht te worden om naar gelang hun nieuwe eigenaren belieft gebruikt en misbruikt te worden.'

 

STOP met theedrinken en andere softe onzin. Schop ze ons land uit als persona non grata met familie en vrienden. Neem het Nederlands paspoort af en geeft ze een inreisverbod voor de hele EU en de VS voor de rest van hun armetierige leven!

 

Stop met het gedogen van deze HAAT en bedreiging van onze rechtsstaat . Stop de Jodenhaat.

De geschiedenis herhaalt zich en weer zijn de Joden aan de beurt. Stop met wegkijken.

 

http://www.dagelijksestandaard.nl/2014/08/drie-keuzes-en-de-bittere-oogst-van-de-ontkenning


Gast

#8319 Re: Nederland 2014

2014-08-25 13:45

#8317: - Nederland 2014  

 En dus zijn alle Nederlanders verachtelijke beesten, want ze hebben het allemaal laten gebeuren. Paspoort afpakken en eruit schoppen dat tuig.


Gast

#8320 Lachwekkend en over 10 jaar is het alleen maar nog erger met dank aan deze man

2014-08-25 13:50

 

 

Asscher stelt dat het bestrijden van haatimams deel uitmaakt van een groter plan om de radicalisering van Nederlandse moslimjongeren te verhinderen. De PvdA-er gaat op korte termijn met imams in gesprek. Het trainen van ’sleutelfiguren’ in de moslimgemeenschap, om te voorkomen dat jongeren in de ban raken van haatdragend extremisme, behoort ook tot de plannen.

 


Gast

#8321 Samsom: rechtsstaat koste wat kost beschermen

2014-08-25 13:53

Nog zo een hypocriet, een bange wegkijker.

DEN HAAG (ANP) - Als het nodig is, moet de wet worden aangepast ,,om de rechtsstaat te kunnen beschermen tegen hen die haar ondermijnen''. Dat schrijft PvdA-fractievoorzitter Diederik Samsom in een opiniestuk in de Volkskrant op zaterdag.

 

Volgens Samsom is de ,,voedingsbodem voor wederzijds onbegrip of zelfs haat helaas nog vruchtbaar in Nederland''. Samsom roept daarom op om ,,een tandje bij'' te schakelen. ,,Meer lef om elkaar aan te spreken op gebrekkige integratie. Een consequentere aanpak van discriminatie in iederen vorm. En meer weerbaarheid tegen de elementen die onze kernwaarden ondergraven.''

 

Lef om elkaar aan te spreken, mijn hemel wat een handjeklapbegonia taal.

 

Het land uitschoppen met inname van het Nederlands paspoort, dat is duidelijke taal. Ga ff bij Wilders in de leer en stop met demoniseren.

 

http://www.elsevier.nl/Nederland/nieuws/2014/8/Samsom-rechtsstaat-koste-wat-kost-beschermen-1582872W/

 


Gast

#8322 Turkije raakt verstrikt in extremistisch web

2014-08-25 13:59

Is de Turkse regering medeplichtig aan het succes van de IS? Deze vraag houdt de gemoederen in Turkije bezig. De Turkse bestuurders hullen zich vooralsnog in stilzwijgen als het om de 'Islamitische Staat' gaat. De vraag is of de Turken enkel zwijgen omdat ze zich zorgen maken om de veiligheid van de door de IS ontvoerde 49 Turken.

 

Stop het gedogen van IS tuig in ons land. Schop ze met familie en vrienden het land uit.

 

Stop deze gekte en haat.

 

Slang
Karan staat bekend om haar onverbloemde kritiek aan het adres van president Tayyip Erdogan. Ze vervolgt: "Deze verzameling van moordlustige gekken is een bijwerking van de politieke islam. Onder leiding van Erdogan heeft Turkije de groei van dit monster oogluikend toegestaan. De Islamitische Staat is nu een slang die de hele regio bedreigt. En de zogenaamde milde islam heeft er alles mee te maken."

 

Islam is onlosmakelijk verbonden met Jodenhaat.

 

http://www.trouw.nl/tr/nl/4496/Buitenland/article/detail/3724325/2014/08/25/Turkije-raakt-verstrikt-in-extremistisch-web.dhtml?utm_source=dailynewsletter&utm_medium=email&utm_campaign=20140825

Team Stop Islam
Den Haag

#8323 Stop islamisering in Nederland

2014-08-25 14:43

Stop islamisering in Nederland, wij hebben er genoeg van.

Steun deze petitie.

http://www.petities24.com/stop_de_islamisering_van_nederland


Gast

#8324 Den Haag praat met organisatoren protesten (met Jodenhaters dus en met IS tuig!)

2014-08-25 14:46

ma 25 aug 2014, 16:21

Den Haag praat met organisatoren protesten

DEN HAAG - 

De gemeente Den Haag en de politie gaan deze week praten met de zeven groeperingen die op 20 september willen demonstreren in de hofstad. De organisatoren moeten duidelijk maken wat ze voor ogen hebben. Gemeente en politie laten „op een nog nader te bepalen datum” aan de organisatoren weten „wat kan en wat mag”, meldde de gemeente Den Haag maandag.

 

Stop met praten en theedrinken en wees klip en klaar.


Gast

#8325 Re: linkse enge burgemeester waar pim fortuyn voor waarschuwde

2014-08-25 14:46

#63: delftenaar - linkse enge burgemeester waar pim fortuyn voor waarschuwde 

 Van Aartsen is toch echt ee VVD-er, hoor. Absoluut niks "links" aan.