Een diervriendelijke oplossing voor de zwerfpoezen van Aalst !


Gast

#126

2014-09-03 07:34

allemaal tekenen a.u.b !!!!!!

Gast

#127

2014-09-03 13:25

Gemeente Alst heeft een korte termijn visie want de vrijgekomen plaatsen zullen ingenomen worden door andere zwerfkatten. De dieren zijn steriel dus geen verdere uitbreiding van de populatie. Dieren zien er zeer goed doorvoed uit, petje af voor de mensen die de dieren verzorgen.
Wat is nu eigenlijk het probleem om ze daar te laten zitten. Asiels zitten al overvol dus veel kans op een thuis zullen ze niet maken eerder op een dodelijk spuitje! Mensen wees toch eens een beetje verdraagzaam naar elkaar en zeker naar de dieren. Ze hebben er ook niet om gevraagd om als zwerfdier te moeten leven!!!! Dat is de schuld van mensen die hun dier niet steriel laten maken.

Gast

#128

2014-09-03 15:28

Ik vind dit niet kunnen dat ze de zwerfkatten nu waarschijnlijk zullen 'verwijderen' zoals mevr. Moreel zei, dit is echt geen oplossing! Misschien kunnen wij allen samen zorgen om deze rariteit te stoppen. Als dit al 24 jaar kan, waarom kan dit dan plots vandaag niet meer? We moeten hier niet onnozel overdoen. Alleen mensen die aan de macht staan, zoals de burgemeester van Aalst, die hebben het voor het zeggen. Dus ik hoop dat hij toch de juiste beslissing maakt!!!

Gast

#129

2014-09-04 09:25

het is een regelrechte schande, dat is de enige opmerking die ik kan maken!!!

Gast

#130

2014-09-05 12:00

Dit is gewoon schandalig als ze gesteriliseerd enzo zijn is dat toch geen probleem laat die beesten eens met rust ze doen niemand kwaat in tegendeel laat ze leven zoals ze willen tis de katten hun schuld niet moesten de mensen geen katten uitzetten zouden er geen straatkatten bestaan neem de mensen die dat doen in plaats van de katten da zou al veel helpen

Gast

#131 Re:

2014-09-06 09:41

#44: -  

 Sorry ,de mens is de grootste overlast denkt u niet,we zoeken altijd wel een zondebok in weerloze 

 wezens of het nu een hond ,kat konijn,en ja zelfs een vis is,ze zijn voor mij allemaal gelijk!!!  

 


Gast

#132

2014-09-07 09:16

Iedere gemeente in Nederlanad moet zorgen dat de zwerfdierproblematiek op een diervriendelijke manier wordt opgelost. Het is de verantwoording voor ieder van ons en zeker ook de gemeente dat dit op een manier van respect jegens de dieren wordt opgelost. Maar vooral ook goede nazorg, voederplaatsen en dat er een castratie plicht komt

Gast

#133

2014-09-07 18:40

doe zo verder aub

Gast

#134

2014-09-07 18:47

doe zo verder, met NVA-BESTUUR wordt het zeker niet beter !!!