Break the system / ouderenzorg/zorgpremie

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Break the system / ouderenzorg/zorgpremie.


Gast

#1

2014-09-01 09:00

Dit beleid ten aanzien van de ouderen zorg moet stoppen!! Deze mensen hebben Nederland groot gemaakt en worden nu gestraft omdat ze oud en versleten zijn!!! Regering denk na!! Ga zelf op de stoel zitten en denk dat je 80 bent, wil je dan ook zo behandeld worden? Nee toch!!! Hou dan op met deze onzinnige maatregeling!!!!

Gast

#2

2014-09-01 17:36

oprotten stelletje boefen nederland sta op word wakker gr het volkslegion

Gast

#3

2014-09-06 12:03

hoop dat er nu ook echt iets gedaan word
de oudere en de minderbedeelde gaan er steeds
meer op achteruit heb het gevoel soms dat er geen
fuck word gedaan met petitie's en dat ons kabinet
niet luistert naar ons nederlanders.
dus alie rutte en je zoveel rovers stop met dat geld halen bij ons harde werker maar lever zelf eens wat meer in

Gast

#4

2014-09-09 10:46

Omdat ik ziek ben geworden , geniet ik nu een WAO uitkering, 70 % van je laatste loon, dat is geen vetpot, maar je moet er alles van betalen, dat lukt nog wel, de uitkering gaat niet omhoog, belasting wel en de huur en eigenlijk alles,,dit kan toch niet zo doorgaan..

Gast

#5

2014-09-09 21:00

ik ben ook al bijna 64 jaar. dus weg met mark rutte. want de zorgpremie moet omlaag of de eigen bijdragen moet verdwijnen. dat was vroeger ook niet. maar nu ik chronisch ziek ben en waar ik niets aan kan doen betaal ik mij rot. niet normaal. er moet echt iets aan gedaan worden, want dat kan zo niet langer hier in nederland. elly van wanrooy.

Gast

#6

2014-09-12 17:19

Geef gratis zorg aan ouderen,die hebben er voor gewerkt vroeger,verder ook gratis voor de minima en niet voor illegalen die hier niet eens mogen zijn,anders klopt het woord illegaal ook niet,enne uhhh,de ilegaliteit niet meer strafbaar?Dus ik mag Illegaal door rood rijden,Illegaal te hard rijden en ga zo maar door,hahah

Gast

#7

2014-09-13 17:00

STOP met uitmelken van de ouderen en mensen die chronisch ziek zijn. Je vraagt niet om ziek te zijn, dat ben je helaas. Ook psychisch zieke mensen hebben niet om hun verschrikkelijke ziekte gevraagd. De verhoudingen kloppen allang niet meer. Zorgpremie en eigen bijdrage loopt gigantisch uit de hand. Steeds minder mensen kunnen hun tanden goed laten verzorgen, dit omdat alles al veel te duur is geworden. Waardeloze oplossingen worden door anderen bedacht TEN koste van ons ouderen/zieken. BAH.....waar gaat dit naar toe.