Stroom uitschakelen, factuur aanpassen

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Stroom uitschakelen, factuur aanpassen.


Gast

#1

2014-09-05 08:11

Groot gelijk

Gast

#2

2014-09-05 11:12

Enkel geld uit onze zakken halen, dat ze beginnen met al de lichten in buurrelen van openbardienste' dat de regering eens overdag vergaderd kijk eens wat er daar brand of dat ze ook kaarsje zetten'wij besparen nu al wand anders krijgen we toren hoge facturen dus uit noodzaak nu
vincent floré

#3 Re:

2014-09-05 11:44

#2: -  

 Bedankt voor de reactie :) 


Gast

#4

2014-09-05 12:10

tis altijd maar nemen uit de mensen hun zakken en er iets voor terug doen gebeurd niet wij betalen wel de rekening hoeveel ze ook maar blijven opslaan we blijven maar betalen doe er iets aan en zorg voor een degelijk plan waar niemand zonder electriciteit zit

Anonymous

#5 Re:

2014-09-05 12:32

Heel juist! Maar wij Belgen die het goed hebben, sluiten allemaal de ogen. Ach ja dat passeert ook wel weer eens.. die zogezegde elite zijn allemaal parasieten van de vooruitgang, zakkenvullers op onze rug. Projectje hier, projectje daar. Hier wat geld en daar wat geld. Blijven gaan doen ze. Dit is echt niet meer normaal. Ze besteden het geld aan andere zaken die niet eens nodig zijn. Het geld word nog steeds uit de deuren en ramen gesmeten. Denk je nu werkelijk dat er iets gaat veranderen voor die in pak geduwde rotzakken. Ik geloof al lang niet meer in die politiek, die teert op mijne rug, die al versleten is.

Subsidies, die ze u achteraf weer afpakken op een andere manier. Wij domme mensen lopen daar in. Ze maken ons allemaal zot met leugens. Zodat we zouden investeren en ons geld doen rollen. Wij betalen verdomme één van de hoogste belastingen en krijgen een belachelijk pensioen. Betalen ons blauw aan BTW op alles en nog wat.  Vergeet niet dat ze u al 50 % aftrekken op uw loon, en op alles wat je koopt doen ze u nog meer belastingen betalen. Ik vind dat niet meer normaal.

 

Europa de klucht van de eeuw, nog zo'n bende elite die met poen gaat lopen, waar wij niet achter gevraagd hebben. 

 

 

Blijven slikken, blijven betalen, blijven, blijven ... 


Gast

#6

2014-09-05 14:22

Wij produceren zelfs stroom via onze zonnepanelen! Het teveel geven wij aan het net? Bij tekort krijgen we dan terug?

Gast

#7

2014-09-05 14:28

betalen we hier nog nie genoeg , is bijna zo erg als in sommige oostblok landen waar ze ook de stroom op somige tijdstippen uitschakelen !!!
vincent floré

#8 Re:

2014-09-05 14:39

#6: -  

 ze gaan u nog alles afpakken .. bedankt voor de reactie :) 

Grammar Nazi

#9

2014-09-05 14:59

*betaalt

*wordt

*betaalt


Gast

#10

2014-09-05 18:30

waarom hebben we al die tijd betaald met de winst van vroeger moest da al lang geregeld zijn
vincent floré

#11 Re:

2014-09-05 18:43

#10: -  

 omdat wij in een graai cultuur leven en omdat het geld (winsten) aan andere stomme dingen word besteed ipv waar het echt moet voor dienen. De belgische overheid zit in dezelfde slechte papieren. 


Gast

#12

2014-09-05 20:46

Misschien helpt het iets.Heeft men dit werkelijk niet zien aankomen ????

Gast

#13

2014-09-06 06:52

vind maar logisch, als je minder electriciteit krijg, moet je minder betalen.
lady fortuna

#14 poenpakkers

2014-09-06 07:07

De Elektriciteit maatschappijen die miljarden winst maken en zelfs bijna geen belastingen betalen op hun winsten.!  laat zij deze kosten dragen is tenslotte hun verantwoordelijkheid dat ze een centrale gesaboteerd hebben , en hoe ? dit is kunnen gebeuren ,  is en zal een raadsel blijven voor mij . iets dat zo beveiligd is en met camera's en dan niet weten wie de saboteur is?  kom laat mij niet lachen is gewoon weer een manier om nog rijker te worden op de hardwerkende mensen hun kap, dat vind ik daar van 


Gast

#15

2014-09-06 07:43

Wij moeten maar altijd betalen en inleveren, de gewone man is hier de dupe van. Wanneer gaan ze hun ogen is open trekken, en iedereen gelijk stellen, zowel de regering als de rijken, dat ze ook maar is diep in hun zakken gaan. Wordt tijd dat we eens iets deftig terug krijgen. Ze maken ons land naar de k......!!!

Gast

#16

2014-09-06 08:16

Helemaal mee eens wij vallen helemaal zonder en dat kan ik niet accepteren geen verwarming in de winter dat kan niet ik dacht dat je toch altijd een minimum moet hebben zelfs al schakelen ze je van het net

Gast

#17

2014-09-06 11:29

Ik ben pedicure aan huis en werk s'avonds. Ik heb licht nodig om te werken.

Als ze dat doen, dan kan ik mijn werk niet doen en verdien ik niks van geld.


Gast

#18

2014-09-06 12:29

Mensen bang maken.dat is wat ze doen. De maffia bende in de wetstraat.die zullen thuis wel stroom hebbenw

Gast

#19

2014-09-06 13:01

Ik vind het niet meer dan logisch dat er een aanpassing wordt gedaan indien men afgekoppeld wordt!

Gast

#20

2014-09-06 13:14

Ze buiten ons al jaren uit t.wordt tijd dat we ons eens recht stellen .....

Gast

#21

2014-09-06 13:39

Zit in rolstoel en heb dagelijks meer of één keer m'n tilsysteem nodig om oa op wc te raken, ook sommige apparataten niet in stand by laten staan is voor mij geen oplossing want als 'k dit laatste zou doen kan ik bv. geen tv kijken.

Gast

#22

2014-09-06 16:08

En weten dat er een gascentrale klaar staat om gebruikt te worden ! Ze moeten daar eerst werk van maken ipv die stomme straaljagers !

Gast

#23 netbeheerders

2014-09-06 16:42

jammer genoeg hebben leveranciers hier geen woord op, het is enkel en alleen de netbeheerder die hiervoor schuldig is, en het zijn zij ook die bijna het zelfde vragen voor "netbeheer" als de leveranciers vragen voor de energie... als je soms merkt dat  voor sommige netbeheerders de distributiekost bijna twee keer zo hoog staat als de energieprijs stel ik me eigenlijk vragen of de CREG wel zijn werk doet, had de liberalisatie niet het doel om zo'n gevallen juist te voorkomen?
een ander oplossing zou zijn om dit terug te krijgen als schadevergoeding bij de belastingen?
in ieder geval CREG -> staat -> staat is verantwoordelijk voor het gebrek


Gast

#24

2014-09-07 08:42

zoveel betalen aan alles en iedereen en dan dan nie toe te komen? ipv alles na 3e wereld te sturen waar ze alles in eigen zakken steken zouden ze gvd beter kijken voor alles hier deftig te laten lopen? stroomuitval in't jaar 2014: wat een lachertje in deze moderne wereld. laat de 3e wereld ons ma es helpen nu!!!!

Gast

#25

2014-09-07 08:43

stroom uitschakelen=factuur aanpassen, we betalen al meer dan genoeg