Heropening van de cantor op dinsdag!

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Heropening van de cantor op dinsdag!.

menig niet- kulak student

#1 kom van uw berg af....

2014-10-09 11:16

Ik vind het zeer spijtig dat deze beslissing genomen is, maar zeggen dat er in kortrijk niets te doen is echt gezever.

Er is elke dag wel ergens een feestje maar als je als kulakker nooit van uw berg afkomt is het idd begrijpelijk dat ge u dood verveeld. Doe eens wat moeite om de stad zelf te verkennen en dan zul je merken dat er opties genoeg zijn om pinten te gaan drinken.

Zelf vind ik het ook raar dat er niet meer commentaar of protest geweest is tegen deze beslissing want ik ging zelf regelmatig zuipen in de cantor. Maar zeggen dat er hier naast de lessen niets te doen is, is echt bullshit.


Gast

#2

2014-10-09 12:37

In elke andere studentenstad kan je elke dag op meerdere plaatsen de hele nacht doorfeesten, waarom zou het in de kulak dan niet 3 keer per week mogen, en dan zelfs nog maar tot 3u !

Het heeft helemaal geen zin om dat af te schaffen, want nu zit de helft van de kulakstudenten de helft van de week in Gent en Leuven..

En niet te vergeten, de kulak heeft nog altijd erg hoge slaagcijfers, ook al waren er 3 feestmomenten in de week!

Gast

#3 Re: kom van uw berg af....

2014-10-09 14:09

#1: menig niet- kulak student - kom van uw berg af.... 

 SK kortrijk is ook van die mening. Ik heb u (maker van de petitie) persoonlijk onze mening gegeven, maar hier nog eens openbaar: Kortrijk is WEL een studentenstad en als je 'van uw berg komt' dan zul je zien dat er quasi iedere dag iets te doen is in Kortrijk. Er zijn idd opties genoeg!

Anders wil ik u gerust onze kalender eens geven, want als je het niet weet, kun je niet komen he ;)

 

Vriendelijke groet

Arno Vanweehaeghe

Zeus at olympus

#4 De cantor is en blijft de mooisten avond

2014-10-09 18:36

De reden waarom wij nooit van de berg komen is gewoon een pragmatische: 1. Als er drie keer per week een top-feestje wordt gegeven op (varierend van residentie ) 20-200 meter van uw kot. Dan hoef je nergens anders naar toe. It's a long climb up to the mountain. En tis gemakkelijk om te zeggen dawij nie van de berg komen. Ma ebde da al eens beklommen me uw zatte botten op nen fiets? Nie evident! 2. Den olympus voor de onderwereld omruilen daarvoor moeje gwoon achterlijk zijn. Zeus out! 

Niet-kulakstudent

#5 Re: De cantor is en blijft de mooisten avond

2014-10-10 09:30

#4: Zeus at olympus - De cantor is en blijft de mooisten avond 

 belachelijke argumenten. Als je jezelf Zeus waagt, moeje misschien ke afvragen waarom de griekse goden verworpen zijn in de loop der jaren. Het is trouwens geen kritiek op de Kulakkers, maar wel op de argumenten uit de beschrijving van deze petitie. Zeggen dat kortrijk geen studentenstad is, das zever. Dat er niets is buiten cantor is zever. En tis nie da het hoge zo ver is. Langs vives loopt een weg die de bus maakt, in omgekeerde richting is the way up the hill trouwens nie stijl of lastig. Zeus out? Denk misschien eerst aan the bigger picture. Thanks.